فرار مغزها......هجوم صالحان

فرار مغزها......هجوم صالحان

 

جمله فرار مغزها یه جمله  تکراریه

از وقتی بچه بودم این جمله رو میشنیدم

اولا با شنیدنش یه ساندویچ خوشمزه تو ذهنم تداعی میشد  وآب از لب ولوچم آویزون میشد

بعدا کله پاچه هم بهش اضافه شد

مدتی هم شدیدا مراقب جمجمم بودم تایه  وقت مغزم فرار نکنه.

چند صباحی که گذشت با کمک سلولهایه خاکستری همون مغزبه این نتیجه رسیدم که اگه بخواد فرار کنه شب که من خوابم درمیره واسه همین بی خیالش شدم و به خدا توکل کردم.

 

همینطور که بزرگتر شدم دیدم خارج جایه خوبیه پس تصمیم گرفتم مغزم رو فراری بدم

هرکاری کردم نشد حتی یه رژیم غذایی هم اعمال کردم،  حیفه اونهمه پول که واسه خرید

میگو دادم ! اینم از بد آموزیهایه قصه های مجید بود.

نمیدونم حتما مغزم در حد فراری شدن نبود!  حالا که فکر میکنم شاید اگه فراری هم میشد

الان آواره وسرگردون بود.

 

حالا میرسیم به فاز دوم داستان

همین چند روز پیش عمو گفته همه صالحان دارند هجوم میارن واسه زندگی تو ایران.

با شنیدن این جمله دچار یه سری تناقضات شدم:

چطور میشه مغزها فرار کنند و صالحان هجوم بیارن

یعنی مغزها بد هستن؟ کافرند؟ خبیثند؟

صالحان بلانسبت مغزشان تعطیله؟

کدومشون بهترن؟

اگه صالحان مغز داشته باشند واقعا باید چنین کاری بکنند؟

شاید همین مغزها که فرار میکنند بعد اونور آب مغزشان را جا میزارن و بعنوان صالح هجوم میارن داخل.......

 

شاید معیارهای سنجش صالحان تغییر کرده،مثلا شده:

 

دروغگویی 100 امتیاز

تجاوز به حقوق دیگران 50 امتیاز

ریختن آبروی افراد 150 امتیاز

ریا کاری 200 امتیاز

تملق گویی 120 امتیاز

 

از تمامی افرادی که در اقصی نقاط دنیا زندگی میکنند (ترجیحا بی مغز ها) دعوت میشود به زودی در سایتی که به  همین منظور ایجاد گردیده ( www.salehan.ir)   مراجعه نموده و سوابق خود را ارائه کنند تا موانع موجود بر سر راه این افراد رفع گردد تا به راحتی بتوانند جهت سکونت به این مدینه فاضله هجوم آورندما هم از برکات این عزیزان استفاده میکنیم  تا حرکتمان به سوت قله های افتخار سرعت بیشتری بگیرد   بیخیال مغزها

 

نتیجه گیری:

مگه همیشه برای پیشرفت باید از مغر استفاده کرد؟ بدون مغز بهتره

غیر قابل پیش بینی میشیم و رقیب رو غافلگیر میکنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد