اما و اگر

شنیدی که یه نفر تو جمع شروع به حرف زدن میکنه

بعد چون حرفش پرت و پلا بوده میگن این بنده خدا واسه

اینکه نگن لاله داره حرف میزنه

حالا منم شدم مصداق همون حکایت

دیدم همه تو این بازی اگرها شرکت کردن گفتم اگه من بازی

نکنم واسم حرف در میارند که اله و بله جیمبله

فقط همین ابتدا عرض کنم بعضی جاها من به سلیقه خودم

برداشت دیگه از کلمات کردم،نرید پشت سرم بگید این هنوز نفهمیده سوال چیه

 

 

اگر ماه بودم

البته من به گواه دوستان ماه هستم ولی برای خالی نبودن عریضه میگم

اگه ماه بودم سالی یک بار بطور کامل در تمام کشورها

بین زمین و خورشید قرار میگرفتم و اینقدر ملت رو واسه

یه کسوف نصفه و نیمه آواره و سر گردان کشورها نمیکردم

 

 

اگر ماهی از سال بودم

بهمن میشدم که به خودم افتخار کنم یا شایدم

فروردین یا تیر میشدم،وقتی نمیشه ماربورو و وینستون باشم مگه

چاره ای به جز این هست؟

 

 

اگر روزی از هفته بودم

اینکه دیگه سوال نداره بابا میشدم پنج شنبه

قابل توجه اذهان منحرف باید بگم اونیکه شما فکر میکنید نیست

چون فرداش تعطیله و میشه گوشی رو از دسترس خارج کرد

وحسابی خوابید

 

 

اگر عدد بودم

میشدم 13تا بشم بلای جون آدمای خرافاتی

آی بدم میاد آی بدم میاد از خرافات

13 به این باحالی چشه؟

تازه میشدم 13 فروردین تا ببینم کی میخواد حرف بزنه

 

 

اگر جهت بودم

کلا من از این جهت بازیها خوشم نمیاد

البته نه اینکه از راست بدم بیاد ولی راستی بودم تو خونم نیست

کسی هم فکر نمیکنم دوست داشته باشه چپ کنه

پس فقط میمونه صراط مستقیم،بی جهت و خنثی

(البته این خنثی با اون خنثی فرق میکنه)

 

 

اگر همراه بودم

اگه همراه بودم از نوع اعتباریش میشدم

حداقلش اینه که پول رو کم کم میدی و یه دفه

بهتون فشار ناجور نمیاد

بیشتر هم سعی میکردم آنتن ندم

آخه آنتن همیشه باعث دردسره و هیچ خیری توش نیست

 

 

اگر نوشیدنی بودم

حتما از نوع الکل دارش میشدم

تا همه بفهمند من کیم و اون کسی هم که میخوره

حالی ببره از پولی که هزینه میکنه

واز دریافت لقب ام الفساد مستفیض میشدم

شایدم رانی میشدم بهمراه تیکه های خوب

 

 

اگر گناه بودم

از نوع صغیره اش میشدم چون بالاخره امید فرجی بود

لازم نیست تا ابد تو آتیش بمونم چون من گرمایی هم هستم سختم میشه

اصلا طاقت کبیره اش رو ندارم

فقط میترسم تو این سرد وگرم شدم ترک بخورم(نیشت رو ببند)

 

 

اگر درخت بودم

نوع درختش مهم نیست فقط دوست دارم تو یه پارک خلوت باشم

با سایه های زیبا تا دختر و پسرهای جوون بیان اونجا زیر سایه ام

بشینن،دل بدن قلوه بگیرن منم یکم این کنجکاویم ارضا بشه

ودر حین ستاندن بوسه عاشقانه کلاغی رو بر روی شاخه های خود

جای دهم واونم کلاغی که سیر غذا خورده والان وقته ...شه

 اونم در این برهه حساس از تاریخ.نگید بدجنسم این خاطره همیشه

تو ذهنشون میمونه و کلی بهش میخندن

 

 

اگر گل بودم

با ذکر این نکته که من این مورد رو از ریحانه کش نرفتم و

دلیل انتخاب گواه این ادعاست

گل خرزهره

آخه هرچی گشتم دیدم این سوال که دوست دارید چه حیوونی باشید نیست

این شد که من این رو انتخاب کردم که اسم حیوون هم توش باشه

خر موجود خوبیه،چرا؟؟این واسه ما معضل شده که هرکاری میکنیم

میگن ناسلامتی شما انسانی

ولی خر هرکاری بکنه عیب نداره،میگن خره دیگه

 

 

اگر میوه بودم

درسته که بادمجون میوه نیست ولی عشقم کشید بگم بادمجون،حرفیه؟

اونم بادمجون بم،آخه آفت نداره

بچه که بودیم از خورشت بادمجان بدمان میامد،وبجاش میمردم واسه فسنجان

هروقت بادمجان داشتیم پدرمان میگفت:

امروز بخور بادمجان فردا داریم فسنجان. وما هم فریب میخوردیم

الان هم دختری نیرنگ میکنه و سالی 2 بار به خوردمون میده

البته یکم که فکر کردم دیدم بادمجان دوست دارم

شایدم هلو میشدم،من کلا همه نوع هلو رو دوست دارم

 

 

 اگر آب و هوا بودم

باز هم سعی میکردم از نوع پسش نباشم

قاراشمیش هم نمیشدم

برفی و سرد خوبه که مغزه استخون آدم رو بترکونه

 

 

اگر رنگ بودم

میشدم رنگ پلاستیک

چون رنگ روغن هم بوی زیادی داره و هم

برای پاک کردنش نیاز به تینر هست که بوی گندی داره

تازه کار کردن با رنگ پلاستیک راحت ترم هست

 

 

اگر پرنده بودم

از نوع بشقابیش میشدم

یه عمره همه سرکارن تا بفهمن بشقاب پرنده چیه ولی هنوز تو کفند

یا شایدم کلاغ میشدم با صدای نکره تو ظهره زمستون برفی که

همه کنار شومینه خوابیدند میخوندم

 

 

اگر صدا بودم

یه صدای مشکوک میشدم

مثلا صدایی که موقع نشستن رو صندلی میاد و همه نگاه ها

به سمتت میچرخه وفکر میکنند خبری شده

از اون صداهای بودار نه  بودار

 

 

اگر فعل بودم

دوست داشتم از اون افعال دوپهلو شایدم چند پهلو بودم

دیگه توضیح بیشتری نمیدم

اگه گرفتید که دمتون گرم،اگه نگرفتید هم فبها

کلا فعل و فاعل خوبند ولی....اصلا خوب نیست

 

 

اگر ساز بودم

هر سازی میشدم  کوک نمیشدم

چون ناکوکش خوب میره رو اعصاب  

فرض کن ساکسیفون دست یه آدم ناشی باشه و

هی در این ساز بدمه

میخوام یه همچین سازی باشم

شایدم یه ویولن دست یه کودک

بیشتر عادت کردم با هر سازی برقصم تا سازی بزنم

 

 

اگر کتاب بودم

دوست داشتم یه کتاب قطور و کلفت باشم

تا به درد همه بخورم

واسه اونایی که کتاب رو میخونند

شاید کلفت بودن کتاب آزار دهنده باشه ولی

واسه بچه ها که دستشون به جعبه شکلات بالای کمد نمیرسه

و از کتاب بعنوان زیرپایی استفاده میکنند خیلی مفیده

 

 

اگر عضوی از بدن بودم

دماغ(بینی نه،همون دماغ)

دماغ اونم از نوع سربالاش

از اونایی که تمام محتویاتش تا چند صد متری معلومه

اینجوری هرکی نگاه کنه حالش جامیاد

 

 

اگر شعر بودم

مهم نبود چه شعری میشدم فقط برام مهم بود که منو جلال همتی بخونه

مثلا این شعر:

مهین تاج آفت شهپر مهوش پریوش چه بد کرد!

غلط کرد شوور کرد! همه را دربه در کرد!

 

 

اگر بخشی از طبیعت بودم

دوست داشتم تو صحرای سوزان که یه بنده خدایی داره

از تشنگی له له میزنه،سراب باشم

خیلی حال میده

 

 

اگر یک حس بودم

دوست دارم برای یک خانوم باردار در ظهر یک

روز گرم تابستان حالت تهوع باشم

(ببخشید حالتون رو بد کردم اصلا نظرم عوض شد)

دوست دارم واسه همون خانوم فوق الذکر حس ویار یه

خوراکی باشم که اصلا پیدا نمیشه

 

پی نوشت:من که گفتم بازی نکنم هی شما اصرار کردید

حالا خودتون هم جمعش کنید 

نظرات 43 + ارسال نظر
پاتینا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://patina.ir

سلام خیلی قشنگ بود

ممنون

جزیره یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

نچ نچ نچ.این هنوز نفهمیده سوال چیه خب حالا برم ادامه مطلبتو بخونم

این با من بود؟

جزیره یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

صد رحمت به غلط املایی های خودم

الان دوس داری سرمو بکوبی به دیفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب خدا رو شکر کع دساا بم نمیرسه.
میرویم ادامه ی ادامه مطلب را بخوانیم

مگه املات ضعیفه؟بیا خودم یادت بدم
نه بابا من خشن نیستم

جزیره یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

از صدا شدنت خوشم اومد

شما همون بازی نکنی بهتره
(گفتم همه الان میان تعریف میکنن بزار تو همون کامنتای ابتدایی یه تنوعی باشم)
ببین من از خیر لب تاپ اپل گذشتم به کیا بگو برا تو یه سونی یه اچ پی بخره تا دیگه سوتیهای خفن ندی

خدافظ

اتفاقا همین کامنتهای جنجالی خوبه
چرا آدرس وبت رو نمیزاری؟؟؟

پونه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

اینقدر آدم منحرف. اینقدر آدم منحرف. اینقدر آدم منحرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلا با همه جوابات حال کردم مخصوصا آخری که ب...........




آخه کی این کورش رو دعوت کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی اینقدر اوضاعم خرابه؟
قابل شما رو نداشت
من همینجوری بی دعوت اومدم

روشنک یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

ای خدااااااااااااااااااا
اگه صدام به گوشت رسید
همه اگرهای کورش رو تبدیل به واقعیت کن
امین!

نه تو رو خدا
به جوونیم رحم کن

ماهی تنگ بلور یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://hichooopoooch1.persianblog.ir/

من صدتا ورژن از این بازیو خوندم
یعنی این جوابای اینجویو فقط تو باید بدی؟اونم همشو یه جا؟
دقیقا آنچا خوبان همه دارن تو یکجا داری
تهوع و اسهال و مماخ و ای تو روح اونکیه دعوتت کرد
حاااال کردم خدایی

بابا شرمنده نکن
خیلی باحال گفتی کلی خندیدم
قابل شما رو نداشت

هلیا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

عزیزم یه وقت از روانپزشک برات گرفتم جون هلیا این دفعه دیگه دیگه نه نگو..................

بچه ها کمک داره منو میبره روانپزشک

جزیره یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

کوروش کلکله یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جدا چرا؟
اگه گفتی یه جایزه داری در حد لالیگا

جزیره یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

چرا کورش تمدن؟

چقدر من فضولم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رجوع شود به پاسخ کامنت بالایی

کیامهر یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.javgiriat.blogsky.com/

خیلی خوب بود کورش
همه جوگیر شدن و جوابهای احساسی دادن
ولی دمت گرم
جواب های تو هم طنز بود
هم خوب بود
انصافا عالی بود
خوشم میاد عجب شاگردانی تحویل این اجتماع دادم
( آیکون از خود متشکر )

ممنون استاد
نمیدونی استاد از شاگرد تعریف کنه چه حالی میده
(آیکون تعظیم فجیع دربرابر استاد)

کیامهر یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.javgiriat.blogsky.com/

در ضمن هلیا بانو زحمت کشیده برات وقت گرفته
دستش رو رد نکن

تو دیگه چرا؟امیدم به کمک تو بود

آناهیتا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com


عالی
باریکلا به این فکر و هنر
جواب های شما و ریحانه نیشمان را باز کرد این هواااااا

ممنون از تعریفتون
خوشحالم که خوشتون اومده

میکاییل یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://sizdahname.wordpress.com

دستت درد نکنه کورش جان ....
اصلا من با بچه هاپی که عاشق سیزده اند خیلی حال میکنم ....

حسو خوب اومدی ... فکر کن وسط زمستون باشی ...... هوس چی کنی ؟؟؟؟

من که آخره سیزده ام
سیزده فروردین دیگه بهتر از اینم میشه؟
وسط زمستون؟حس چی؟

رها بانو یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ http://raha-banoo.persianblog.ir/

سلاااااااااام کورش جان

بازیت با همه متفاوت بود با درون مایه ی طنز و صد البته دیگر آزاری هم در بعضی جاها دیده میشد !!!
خلاصه اینکه محشر بود ...

سلاااااام
چکار کنم مردم آزارم دیگه دست خودم نیست
قابل شما رو نداشت

خورشید یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
یعنی اینکه شما اصولا ترجیح میدین بدجنس و مردم آزار باشین تا مثبت و معقول ! باز خوبه صادقین با خودتون
جوابهای جالب و متفاوتی بود .کلی خندیدم . مرسی . اون کسی که دعوتتون کرد ، دستش درست .

سلام
من و مردم آزاری؟دلتون میاد من به این خوبی
من بی دعوت اومدم.کی منو دعوت میکنه؟!!!!

نیما یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

سلام آقا کوروش !

عجب بازیکنی بودی شما ؟ داداش بذاریم گوشه چپ پازی کنی ! نقشتم فاعلی میشه ها ! همش تویه حرکتی ! .

باحال بود ! نشون دادین که واسه تیم ملی به درد میخورین !!!!!!!

سلام برادر
گفتم که من رو وارد چپ و راست نکنید
درضمن الان که چپ مفعوله نه فاعل
اصرار نکن من تیم ملی بازی نمیکنم مصدومم

م . ح . م . د یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام بر کوروش تمدن عزیز ...

خیلی باحال بود ، دمت گرم ...

به خصوص صداش !

سلام عزیزم
مخلصم بی صدا

نیما یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

ممد اینجا هم شروع شد ! باز که بعد من کامنت گذاشتی ! کیامهر بس نبود که اینجاهم شروع کردی ! جون ممد این کوروش خان یه تیکه بهمون میندازه که سوسک بشیما ! اینجارو حواست باشه !

من و کیامهر نداریم که راحت باشید

سپیده یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

عالی بود توصیه میکنم هلیا جون به جای روانپزشک شما رو ببره پیش یه مجسمه ساز تا تندیسی زیبا از شما بسازه و اونو بذاره کنج سالن تا هروقت از شیطنت هات خسته شد بفرست ات هواخوری و بشینه زل بزنه به تندیس بی زبونت و حالشو ببره ماشالله به اینهمه روحیه ی جنجالی ( اینو از سراب ات میشه فهمید)


به هر حال عالی بود ممنونم

هلیا جان بیا اینجا با شما کار دارن
ممنون قابلی نداشت

شیوا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://shiva.blogsky.com

تازه داریم به زوایای پنهان وجودت پی میبریم
ببینم دختری اینا رو قبل ازدواج می دونست؟

باید زاویه ات رو عوض کنی
یکم بری اونورتر چیزی پنهون نیست
نه دختری اول نمیدونست من اینقدر خوبم(آیکون از خود متشکر)

فاطمه (شمیم یار یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

سلاممممم
اساسی با حال بود جوابات..
خوب حالا چرا اینقده دعوامون کردی خوب
ما که چیزی نگفتیم جز خوبی شمااااااا
بهمن ماه رو حال کردم..خودمونیم ماه خوبیه دیگه

سلاااام
منو دعوا؟چه حرفا
شما لطف دارید
من ارادت خاصی به این ماه دارم

وانیا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://vaniya1859.persianblog.ir

بازی بازی توهم بازی؟
بیخیال این قرطی بازی

بابا شاعر هنرمند قافیه ساز

الهه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلاااام
در حالی که از شدت درس خوندن و ترسیم نقشه این شکلی شده بودم و کم کم داشتم به این شکل نزدیک میشدم نجاتم دادین با این پست!دمتون گرم
خیییییییلی جواباتون خوب بود...تک بود در واقع...البته جوابهای هرکسی منحصر به خودشه ولی جوابهای طنز و جالبی بودن...این ریتم خندیدن و لبخند زدن خیلی مهمه...بعضی وقتا نمودار خنده سینوسی میشه...هی نیش آدم باز و بسته میشه...کم پیش میاد نمودار خنده و نیش باز اکیدا صعودی باشه!به صورت نموداری گفتم چون مهندسیم و خب دیگه..!
نمودار خنده ی این پست اکیدا صعودی بود....تبریک میگم....
در ضمن من هرآنچه که از انحرافات در این پست وجود داشت رو فهمیدم!از اون «خنثی» گرفته تا «تیکه های»خوب رانی و هلو و اون بخش صرف فعل!!!!یکی تصویر منو شطرنجی کنه!خاکم به سر!چه منحرف شدم!با کی گشتم؟!!

سلام
باز الهه خانوم تشریف آوردند با تحلیلهایه خوبشون
شرمنده کردید
درسته منم مهندسم(چرا اینجا فونت بزرگتر نداره؟) ولی از منحنی چیزی در نمیارم
حتما خوبه که شما گفتید
پست من اصلا انحرافی نداشت
اینا که گفتی یعنی چی؟یعنی من اینا رو گفتم؟چه بی ادبم من

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com


خب دیگه وقتی تو صراط مستقیم باشی معلومه که گوشیت رو شب جمعه ها از دسترس خارج میکنی !

میشه بی زحمت بصورت شفاف توضیح بدین که اون «تیکه های خوب» رانی دقیقا چیه ؟

یعنی مثلا تو اون درخت و ساز و حس و اینا خواستی یه نموره بدجنسی کنی ؟؟ نخیر آقا نمیشه ... تو ذاتت این کاره نیست .... بیخودی زور نزن !

اما خداییش خیلی خندیدمم ... خب بین اینهمه که بازی کردن تو همه رو از یه زاویه دیگه دیده بودی و بسی مفیوضمان کردی اول صبحی !

نه بابا خارج کردن گوشی از دسترس واسه صبح جمعه ست
شما که میدونی منظورم چیه واسه چی میپرسی؟
من بدجنسم ها ها ها
خوشحالم که خوشت امد

جزیره دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ق.ظ

ادرس خونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت نمیکشی.سرتو بنداز پایین.بی تربیت
هی من هیچی هیچی.


خب بگو خودت هم معنیشو نمیدونی دیگه.چرا طفره میری؟ما جایزه نخواستیم.شما جیب ما رو نزن جایزه پیشکش.
واقعا تو کامنت جنجالی دوس داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جووووووووون یه ادم پایه پیدا شد که سر به سرش بزارم.چه حالی میده.واسه تنوع حوبه تو این دنیای مجازی

واااای چقدر خجالت کشیدم
چشم براتون توضیح میدم

من و جنجال؟اصلا به قیافه ام میخوره؟
هیچی دیگه ما شدیم سوژه

جزیره دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ http://kashmishod.blogfa.com

جزیره دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم اینجا داره برف میااااااااااااااااااااااااااد اینقدر حال میده ه ه ه ه ه (واقعا شدیم شبیه برف ندیده هاااااااااااااااا.خب ندیدیم دیگه اقا .)

اونوقت ایتجا کجا هست؟

فری دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://fernevis.blogfa.com

خیلی خیلی خیلی خیلی خندیدیم!! بهترین بازی اگرها نباشه جزو بهترینش بود... بخصوص درخت!!

لطف دارید ممنوووون

افروز دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ http://apoji.persianblog.ir

کی اصرار کرد شما این بازی را بکنی؟بگو خودم کله اش را بکنم
ولی جدا پاسخهاتون خیلی متفاوت بود آفرین

لازم نیست کسی دعوتم کنه
من هرجا احساس کنم حضورم لازمه در صحنه حاضر میشم

ساقی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
جواب چند تا دیگه از دوستان رو خونده بودم ولی بازی شما عالی بود.
همه خیلی جدی جواب داده بودن ولی شما طنز و البته با جدیت!
دعا میکم اون اخریه رو فقط برای دو ساعت خدا بهتون بده!(بیشتر نمیگم چون گناه دارین!)

سلام
ممنوووون
آخریه رو خدا بهم بده؟آخ جوووون نمیشه آخ جوووون نمیشه

ما(ریحانه) دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

سلام.. آقا تو اون قسمت گل خر زهره غلط املایی بی تربیتی دارید.. اول فکر کردم داری به ما فحش میدی.. بعد دیدم نه جمله هیچ ربطی به اون فحشه نداره که.. به این نتیجه رسیدم که جا انداختی یه چیزیشو..
قشنگ هم بود.. فقط این آخرش حالمونو بد کردی.. خوب شد چیزی نمیخوردیم در حین خوندن...

من به شما فحش بدم؟من بیجا بکنم
ممنون از تذکرتون اصلاح کردم
باید میرفتی تو ممیزی وزارت ارشاد هیچی از دستت در نمیره
باید اولش میگفتم در حین خوردن نخورید ولی اینم از بدجنسیم بود که نگفتم

روشنک دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

اومدم حالتو بپرسم ببینم بعد از این پست حالت چطوره؟
چند در صد دعای من مستجاب شده؟(ایکون بدجنس بودن نداره اینجااااااا)

حااالم بسیااار بد شد
یه دل درد شدید گرفتم که فکر کنم آه خانوما در مورد آخر گریبانگیرم شده

قندیل دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

فعلا فرصت نداریم این پست را بخوانیم خیلی مفصل است ....
امشب با گوشیمان کانکت میشویم و کیف می کنیم و بعدا کامتش را میگذاریم !

پس چرا کانکت نشدی گوشی باز؟

قندیل دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://ghandil.blogsky.com

هان!
گفتم یه چیزی یادم رفت!!!!
من آپماااااا.....قبلیه که فسیل شد نیومدی!

بابا قبلی رو هم خوندم و کامنت هم گذاشتم

پونه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http:// www.jojo-bijor.mihanblog.com

اینقدر آدم منحرف.اینقدر آدم منحرف.اینقدر آدم منحرف.................

اینکه تکراری بود حرف جدید چی داری؟

روشنک دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com


آیکون آپ بود؟

روشنک دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

من امروز دوپینگ کردم دو تا دو تا اپ میکنم !

جنبه بیکاری ندارید دیگه

بهارمامان امیر دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام با اجازتون ما از خاموشی در میایم اینجا و ازاین به بعد حرف میزنیم تا شما نگید که ما لال بودیم

خوشحال شدم از حضورتون
لطف کردید

سپیده دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

باز خوندم بازهم میخونم و بازهای دیگه ... سهمیه بندی که نیست خدا روشکر

خدا رو شکر که سهمیه بندی نیست و شما میتونید بارها از متن زیبا مستفیض بشید

ساده سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://arvah-sokot.blogfa.com


ای ول
خوب زودتر بازی میکردی
مزه داد
مرسی

ممنون
دیگه شما به بزرگواری خودتون ببخشید

بهنام سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام کورش جان خوبی؟ آقا فعل ات که خیلی جالب بود کتابت هم جالب بود صدات هم جالب بود کلآ خودت هم که بچه جالبی هستی دیگه چی میخوای؟! برو حالش رو ببر

به به کلی حال کردم
یکی بیاد این هندونه ها رو ازم بگیره

بهنام سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

منم این بازی رو کردم ها!

دارم میام پیشت جاده چه همواره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد