روز مهندس

 

 

پیش تبریک نوشت:روز مهندس رو به همه مهندسین،کسانی که مهندسین رو

دوست دارن،کسانی که عقده شد یکی بهشون بگه مهندس،جوجه مهندسین

،پیر مهندسین،کسانی که از مهندسین ضربه خوردن،کسانی که میخوان سر به

تن مهندسین نباشه،کلا به همه کسانی که یه جورایی با مهندسین ارتباط دارن

چه سببی چه نصبی . همه مسلمین و مسلمات تبریک میگم  

 

پیش توضیح نوشت:چند وقتی بود که میخواستم با مشاغل مختلف شوخی کنم

گفتم واسه اینکه به کسی بر نخوره از خودم شروع کنم، دیدم بد نیست از همین 

 امروز شروع کنم چون هیچکی اندازه ما عمرانی ها جنبه نداره(آیکون تعریف از خود) 

پیش تقدیم نوشت:یکی از دوستان عزیز وبلاگی چند روزیه که یه غم بزرگی دارن 

 

امیدوارم هرچه زودتر دوباره بین خودمون ببینیمشون با امید به آینده وتوکل به خدا

این پست رو تقدیم میکنم به ایشون شاید یه لبخند کوچیک رو لباشون بشونه   

  

 

 

 

 

 

مهندس عمران واقعا موجود عجیبی ست

میشه گفت 3 زیسته

هم در آب زندگی میکند،هم در بیابان و کوه و هم در شهر

نوع اول عمران آب نامیده میشود

نوع دوم مهندس نقشه بردار

و نوع سوم مهندس عمران عمران 

 

با شنیدن گونه اول یاد کارتونهای کودکی و سمورهایی

میفتم که مدام مشغول جویدن درختان و ساخت سد بودن

البته سدهای اونا با سدهایی که ساختشون از دوران سردار سازندگی باب شد و

بجای ذخیره آب در پشت سد،پول را در جیب آقایان ذخیره میکرد متفاوته

بهداشت عمومی به تلاش این عزیزان بستگی داره

میگن تو این دوره زمونه نون تو فاضلابه

منظورم گروهی هست که در بخش آب و فاضلاب فعالیت میکنن

اشتباه فکر نکنید بلانسبت منم مثل بقیه انسانها تغذیه میکنم

منظورم ساخت شبکه های فاضلاب بود که درآمد خوبی داره

اگه میخواهید با این گروه پیمان زناشویی ببندید

مراقب باشید چون به اقتضای رشته شون خوب زیرآبی میرن 

 

واما نوع دوم

این گروه چشمهاشون بسیار قوی ست و میتونن

پشه رو تو هوا و از فاصله چند صد متری ببینن

این دید خوب اصلا ربطی به هویج نداره

این تیزبینی به برکت دوربین مخصوصشونه

یه زمانی که بچه بودم آرزوم بود که از اون سوراخه نگاه کنم ببینیم اونورش چیه؟

وقتی که دانشجو شدم و بار اول از اون دوربین استفاده کردم

علاقه ام صد چندان شد،چرا؟؟؟؟

واسه منکه خجالتی بودم وشرم میکردم از چشم تو چشم شدن با بانوان

این دوربین فرصتی خوبی بهم میداد تا

با فراق بال از زیباییهای خدادای استفاده کنم 

 

برای پیشرفت تو این رشته هم باید پله ها رو یکی یکی طی کرد

تو مرحله اول باید یه چیز بلندی رو دستشون بگیرن و

از اینور برن اونور،باید دقت کنن که اون چیز بلنده صاف وایسته

راستی اون چیزه میره

فکر بد نکنید،جایی نمیره اسمش میره البته بهش شاخص هم میگن

وقتی میخوان از دوربین استفاده کنن یه چیزی که 3تا پا داره میزارن زیرش

کلی باید این لنگها رو بالا پایین کنند تا تراز بشه  

مفتی مفتی دارم اطلاعات هم میدم بعد بگید عمرانیا همش دنبال پولن

این گروه بعد از فارغ شدن از تحصیل و مشغول به کار شدن

کمتر در محل های مسکونی رویت میشوند

گه گداری بمنظور زیارت آدمیزاد و تناول از غذاهای گرم و

پاره ای از مسائل دیگه که ذکرش اینجا صحیح نیست،به شهر میان

این دوستان عزیز به همون دلیل دور بودن از شهر اهل ازدواج و این چیزا نیستن

فکر بد نکنید کلا تو نخ این برنامه ها نیستن

بهترین همدمشون دوربین و 3پایه ست

 

آممممممممممممممممممممممممماااااااااااا نوع سوم

این نوع واقعا یکی از عجیبترین موجوداتیه که خدا آفریده

بسیار جان سخت است

هم میتواند مانند نوع اول در آب زندگی کند و هم در کوه و کمر

بیشتر در حوالی خرابه ها دیده میشود

وقتی جایی قابل سکونت بشه بار و بنه را جمع میکند و از آنجا میرود 

از هرنوع سوسول بازی بشدت مبراست

بخاطر طبع خشنی که داره در عالم سیاست اهل جنگ نرم نیست

بلکه جنگ با آجر و قلوه سنگ بهمراه میلگرد رو ترجیح میده

یعنی یه جورایی فتنه گره از نوع اغتشاشگرش  

 

دوست داره تعداد زیادی بچه داشته باشه

اشتباه نکنید این بخاطر عاطفی بودنش نیست چون بویی از عاطفه نبرده

وخیلی معرفت به خرج بده بتونه جنسیت بچه هاش و اسمشون رو یادش بمونه

دلیلش رو فقط در مسایل مالی جستجو کنید

کارگر دونه ای 20000 تومانه،با یه دو دو تا چهارتای ساده میتونید دلیلش رو بفهمید 

 

عمرانیا معمولا زمینه کاریشون خیلی گسترده است

معمولا اکثرشون دستی در نظارت دارن

اینا به زمین و زمان گیر میدن

میگن:عزیزم الکی که نیست جون یه مشت آدم دستمونه

خلاف کردی باید خراب کنی دوباره بسازی

ولی با دیدن مقادیری از یه چیزی همه چی حل میشه 

 

خدا قسمت هیچ بنی بشری نکنه گروه محاسیشون رو

واقعا به هیچ صراطی مستقیم نیستن

مرغشون یه پا داره (هرچند معمولا خودشون خروسن)

خدا نکنه یه مورچه تصادفا رو سقف راه بره

میگن ما این ساختمون رو واسه این بار اضافه طراحی نکرده بودیم

باید دوباره محاسبه بشه و......

تکون زیادی هم ممنوع چون تنها تکونی که محاسباتش در نظر گرفته شده زلزله ست! 

 

بدترین نوع این موجود گروهی هستند که به شغل شریف پیمانکاری اشتغال دارن

همه جا هم هستند:کوه،جنگل،دشت،بیابون،دریا،زمین،فضا،زندان.....

وقتی با این گروه روبرو میشید اصلا هول نشید

تمام توانتون رو تو پاهاتون جمع کنید و سریع فلنگ رو ببندید

استغفرا... خدا هم تو کار این گروه مونده

نمیدونم چه اشتباهی در خلقت انسان پیش اومده که این موجود متولد شده 

 

پیمانکاران عزیز تمام ادعیه رو حفظن

اصلا همین دعاهاست که بناهای احداثی شون رو سرپا نگه میداره

خدا به نزدیکان این گروه بسیار رحم کند

چون بالاخره برای موثر بودن قسم باید از اقوام درجه یک مایه گذاشت

البته اونایی که پارا فراتر میزارن و به امثال حضرت ابو الفضل قسم میخورن

باید بترسن از روزی که به اصطلاح بزنه به کمرشون

یکی دیگه از فواید این رشته کاری آشنا شدن با فحشهای روز دنیاست

نمونه بارز این مثال خود من

من تا قبل از ورود به این حرفه بلد نبودم بگم تو

یادمه یه دورانی کیا واسه شنیدن فحش از طرف من جایزه نفیسی تعیین کرده بود

حالا بیا و ببین....... 

از نظر درآمدی که بندگان خدا جز اقشار محروم محسوب میشن

و کلا زیر خوشه بندی قرار گرفتن شایدم خوشه شون رو خر خورده

دوستانی که دلشون به حال بنده سوخته اون اشکها رو الکی نریزید

بجاش به شماره حسابی که اعلام میکنم اندکی از همون چرکهای کثیف کف دست بریزید،باشد که در اون دنیا حوری نصیبتون بشه

واسه بانوان فعلا جوایزی در نظر نگرفتیم مگه چی میشه

یه بار هم واسه رضای خدا کاری رو انجام بدید؟ 

 

یکی از بهترین انواع عمرانی ها گروهی هستن که

مثل بچه آدم تو دفتر میشینن و با کامپیوتر ور میرن

یه نرم افزاری دارن که باهاش کلاس میزارن به اسم اتوکد

(نترسید این نرم با اون نرم فرق داره و اصلا خطرناک نیست)

این عزیزان از نظر عاطفی قویتر از گروه های دیگه هستن

و این نشون میده اگه آب باشه عمرانیا ماهی گیرهای قابلی هستن 

اگه بخوام بنویسم دیگه خسته کننده میشه

تا همینجا هم خیلی پرحرفی کردم 

حرف آخر اینکه اصلا این رشته رو واسه تحصیل انتخاب نکنید 

مدیونید اگه فکر کنید واسه اینکه کار خودم کساد نشه میگما 

  

 

 

نظرات 111 + ارسال نظر
روشنک پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

اول

مدال طلا به همراه جوایزی که قبلا شرح دادم

روشنک پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

مهندس خیلی پشت در منتظر موندم تا در باز شد....برم یه ناخنکی به سفره بزنم ببینم چی نوشتی:)

شرمنده آیفون خراب بود مجبور شدم بیام پایین درب رو باز کنم

روشنک پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

ممنونم ...واقعا ازت ممنونم...به راحتی تونستی خنده به لبم بیاری ...
خیلی برام ارزش داشت و محبتتو یادم نمیره

خیلی خوشحالم که خندیدی
قابل شما رو نداشت اصلااااااااااااا

فسقلی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

به به آقا کورش عزیز
بچه جون تو خوبه خودت عمرانی هستیو اینقد سر به سر عمرانیا میذاری. خیلی ما عمرانیا (خصوصا پیمانکارامون به استناد جوک مربوطه) آبرو حیثیت داریم که تو داری با این افشاگری هات همون یه ذرشم به باد میدی پسر!
بعدشم برو سراغ این مکانیکیا و یه حال اساسی ازشون بگیر که دلمون خنک شه (مخصوصا از دست اون سردمدارشون تو بلاگستان)
... و اما در پاسخ به کامنتتون:
خیر قربان طبق اقوال و گزارشات رسیده تا کنون پروژه ی دیگری اعم از برج و بارو و ... در جهنم جهت احداث تعریف نشده... پس بیخود دلت رو صابون نزن عزیز
...راستی امروز در راستای عرض تبریکات روز مهندس پسردایی گرام یه متن طنز به شدت بی ادبی برام فرستادن و کرک و پرمان را فروهمی ریختند. هرکودوم از همکارا می خوندش از خنده روده بر میشد. اما به هیچ وجه من الوجوه به دلیل به شدت بچه مثبت بودمان رویمان نمی شود آنرا اینجا و در حضور خانواده های رد شونده علنی کنیم...پس راهی پیشنهاد دهید تا برسانیمش به سمع و نظرتان چون حتی روی تایپیدنش را هم نداریم
ببین ما عمرانیا چقد بیچاره شدیم که یه پلیمری لوله خودکارساز هم به ما به جای تبریک تیکه بی ادبی میندازه به شدت نیاز بهخ جوک یا تیکه ای جهت مقابله به مثل هستیم کورش جان

بابا شوخی بود
اول به خودم گفتم تا بقیه حساب کار بیاد دستشون
واسه مکانیکها که دارم حسابی
ولی شما میتونی یه پروژه اونجا واسم ردیف کنی
جکتون هم خوندم و خیلی بهحال بود
میگم این لوله خودکار سازه بدجور به خودش تیکه انداخته

سپیده پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

سلام مهندس
خوبی مهندس
تبریک میگم مهندس
خسته نباشی مهندس
من از بچگی از شغل مهندسی خوشم میومد ولی چون هیچوقت ریاضی با من میونه ی خوبی نداتشت مجبور شدم برم انسانی و حقوق بخونم ویه جورایی ناکام وسرخورده شدم نزدیک بود معتاد بشم خدا به جوونیم رحم کردتا اینکه عاشق حقوق شدم والان هم با هیچی عوض نمیکنمش مهندس
ولی اگه دوباره به دنیا بیام شاید مهندس بشم آخه از لفظ مهندس خوشم میاد مهندس

ممنون وکیل الوکلا
بابا برو عاشق یه چیز درست و حسابی شو
اگه دوست داری من بهت بگم مهندس بگووووو

م . ح . م . د پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

مهندسسسسس روزت مبارکککککککککک

میگما ، اون مورد سوم خیلی باحال بود !

یادمه یه دورانی کیا واسه شنیدن فحش از طرف من جایزه نفیسی تعیین کرده بود

حالا بیا و ببین


یعنی الان شما جایزه تعیین میکنی دیگه ؟!!

ممنووووون
قابل نداشت
بله حالا چی بلدی؟؟؟

الهه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلاااام...
روزمون مبارکالان افه ی مهندسی گذاشتم مثلا!
خیییییلی خوب بود...خندیدم...البته تهش به گریه ختم شد!اسم اتوکد رو که آوردین این شکلی شدموالا به خدا اصلا هم کلاس نداره!فقط چشم در میاره!ولی خداییش خیلی کارا رو آسون میکنه....اون پست ساعت ۴ امروز هم از نتایج ساعتها با اتوکد کار کردن بود

سلام
روز شما هم مبارک
قابل نداشت
گریه واسه چی؟من خودم رو بیشتر از همه کوبیدم
بله و چقدر هم پست قشنگی شده بود

الهه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

شاعر میفرماید:
بیل و کلنگ و کاردک
سیمان و سنگ و آهک
آسفالت گرم و غلتک
روز شما مبارک


ممنون خیلی باحال بود

هاله بانو پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

به به جناب تمدن روزتون مبارک
به افتخار جناب مهندس تمدن سه بار :
هیپ هیپ هورا
هیپ هیپ هورا
هیپ هیپ هورا

ممنوووون
فقط من رو بالا نندازید میترسم

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

واااااااااااااای زدی رو دست من تو بلندی پست ها!!!!
ولی خیلی با حال بود.. خیلی سوژه جالبیه..بقیه رشته ها رو حواستون باشه ها مخصوصا رشته مارو!!!

چکار کنم دیگه هرکاری میکنم کوتاه نمیشه
شما چی بود رشتتون؟زود بگو تا تحلیلت کنم
روانشناس؟؟؟؟!!!۱

سایه سپید پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

سلام سلام...اومدم هم حالتون رو بپرسم هم روز مهندس رو بهتون تبریک بگم...بالاخره ما تازه تازه یواش یواش می خوایم مهندس بشیم ولی شما یه چهار تا پیرهن پاره کردیدها...البته بگذریم که مامانم از همون ترم های اول به داداشم می گفت:::این معمارا بیشتر کار می کنن!!!!حداقل می بینی تو خونه یه چهار تا پروژه انجام بدن...ولی درس خوندن شما چی؟! همش شب امتحانی!!!!!
جالب گفته بودید...جوکش هم بود که قبلا پسرخالهه برامون می خوند و می خندید!!!!تازه از خاطراتش با اون دوربین نقشه برداری و از همکلاسیاش زیاد می گفت!!!!کلی هم دعوای ما نسوان رو در بر داشت....
کلا کار با دوربین رو دوست دارم.....ما هم یه درس سه واحدی واسه خودمون پاس کردیما!!!پس چی فک کردید؟!القصه که نظر تا همینجا بسه....خوب و سلامت باشید...فعلا

سلام
ممنون روز شما هم مبارک
شما کار یدی میکنید ما کا مغزی
شما تو دوربین کجا رو میدیدید؟
سلامت باشید

سایه سپید پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

راستی بالاخره اون پسورد رو که خصوصی فرستادم رسید؟!

بله خیلی ممنون

فاطمه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

سلاممممم مهندس جان
بقیه اش با اجازه لایک به کامنت خواهر جونی
و اشاره به یک نکته که ما هم دو عدد داداش مهندس ناناز داریم..یکیشون هم عمرانه اتفاقااااااو از همین مکان مهندس نشان به اون تو داداشی هم با اجازه شما تبریک عرض می فرماییم ...والسلام..
راستی ببخشین از همین مکان با اجازه تون برای یک دوست نازنین دیگه هم پیغام داریم..روشنک جان منتظر برگشت شاد و سرشارت هستیم عزیز جان

سلام بانو
جواب منم لایک به همون جواب خواهر گرامتون
سلام ما رو هم برسون خدمتشون
من هم منتظرم ایشاا...

آناهیتا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

درووووووووووووود بر مهندس خوش رنگ بلاگستان

آقا عالی بود

باریکلا به مرام شما.به فکر خنده رفیق ما بودین

روزتون خیلی مبارک

ببخشید یه سوال فنی دارم: هدیه چی گرفتین از هلیا جون؟ امیدوارم کفگیر نباشه!

درود بر آنا قرمزی
ممنون
خواهش میکنم وظیفمه
نه یه بیل گرفتم

خدیجه زائر پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام........به عنوان مادر دو فقره مهندس برق ( بیکار ) و عمران در انتظار کار روز مهندس رو به شما برای متن زیباتون و صد البته برای تصدیتون تبریک عرض می نمایم.......امیدوارم همه ی مهندس ها بتونن متصدی بشن

سلام
ممنون از نبریکتون
ایشاا... کار خوبی واسه داداش هامون پیدا میشه

ملکه نیمه شرقی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com/

باحال بود
روزتون مبارک
۳۹۰۸۴

قابل نداشت
ممنون

فسقلی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

سلام
با یک پست مناسبتی-مهندسی و یک روز زودتر از وعده ام به روزم

سلام
خوندمش عالی بود

گل گیسو پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.gol-gisoo.blogsky.com/

سلام
روزتون مبارک

خیلی جالب بود
مرسی

هیچوقت یادم نمیره که یکی از همکاراتون بخاطر چند سانت دستور فرمودن دیوار راهروی پارکینگمون رو خراب کنیم!
اونم خونه ی نوسازی که تازه توش رفته بودیم
کاش لا اقل زیر میزی،شیرینی چیزی قبول میکرد

سلام
ممنون
قابل نداشت
زیرمیزی؟؟؟؟شرم داره والا
ما و از این کارها؟
حالا چقدر میخواستید بدید؟

نیمه جدی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

سلام و روزتون مبارک مهندس..
ژست با حالی شده
ولی من اندازه ی جلبک هم از رشته ی شماها سر در نمیارم فقط میدونم یکی دو تا ازین همکارامون معمارن و گاهی اتو کد کارماهر بودنشوم به رخ من بی نوا می کشن منم که میدونین این جور موقعا چه جوری نگاشون می کنم! مثل یک آغازی تک سلولی! باور کنین اگه رفته باشن تو پینت و دو تا خط و مثلثو به هم چسبونده باشن بازم نمی فهمم!

سلام و ممنون
قابل نداشت
مهم اون روشنفکری و پست های باحالتونه
اگه جسارت شما رو داشتن اونوقت بیان حرف بزنن

پونه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلام .به به روزتون مبارک .ایشالا به پای هم پیر شید .آممممیییییییییییییین
پست جالبی بود بنده خدا ها چقدر این مهندس ها گناه دارند چقدر دلم براشون سوخت.آخخخخخیییییییی
افتخار نمیدید جناب تمدن ؟؟؟؟

سلام
ممنون
حالا کی پول رو میریزی؟
واسه چی؟؟؟امضا میخوای یا میخوای با من عکس بندازی؟

بهنام پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلاااااااااااام بر دادا کورش مهندس ...
کاملآ گولت رو خوردم و الان ادای با جنبه ها رو در میارم و هیچی بهت نمیگم!!!!
یعنی چی اول بسم الله شروع کردی به گیر دادن به عمرانیااااااااااا هاااااااااااا؟؟!!
حالا من هیچی. نمیگی دخترای کلاس ما ناراحت میشن منم رو ناراحتی اونا خیلی حساسم! دیگه تکرار نشه ها
راستی روز مهندس رو من تو پست پایینی بهت تبریک گفتم دوباره باید بگم الان؟؟؟
خصوصیت رو هم چک کن لطفا...

سلااااام مهندس
گفتم مهندس حال کردیا
الان رفتی فضا
آخه دخت رو چه به عمران خوندن
عمران که جای این سوسول بازیا نیست
نه همون قبوله

بهارمامان امیر جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام روز مهندس هم تبریک .نگفتین شما از کدوم دسته مهندسین عمران میباشید؟؟؟؟/

سلام ممنون
من تو اون گروه خفنه هستم

بهار جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

روزتون مبارک:)

ممنون

بهنام جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

ایشالله این رفیقتون هرچه زودتر بهتر میشه و غمش رو از یاد میبره... ایشالله همه شاد باشن و غم نبینن...

ایشاا................

جوجه کلاغ جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://jujekalaagh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام کورش جان .....
خوبی ؟‌
من هم روز مهندس رو به شما و خودم و جامعه ی مهندسین کشور تبریک عرض میکنم و به همه ی کسانی که مهندسی رو جزو افتخارات زندگیشون میدونن هم تبریک میگم ( از جمله خودم ... خودشیفتگی رو داری ...)
خیلی باحال عمرانیارو توصیف کردی ...

سلام جوجه کلاغ عزیز
ممنون
مبارکه مهندس
قابل نداشت

فلوت زن جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
جالب بود ! خیلی خندیدم .
خب من هم به نوبه خودم این روز رو به همه شما مهندسای عمران ، از هر نوعش تبریک می گم !

سلام
خوشحالم که خندیدی
ممنون

فری جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://fernevis.blogfa.com

ما که رشته تحصیلی رو انتخاب کردیم.. بشدت هم منتظریم ببینیم درباره ما چه مینویسی.. روز مهندس هم پساپس مبارک مهندس!!!

ممنون
چشم خدمت شما هم میرسم

فسقلی جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

سلام کورش خان کبیر
خصوصی دارید قربان

سلامدکتر عزیز
عالی بود

پونه جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سام علیک روز جمعه بخیر و شادی کنار خونوادتون.

سلام
شما هم روز خوبی داشته باشید

خورشید جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی جالب بود . مث همیشه . خوبیش اینه که پست هاتون با وجود طولانی بودن خسته کننده نیستن .
ما هم یه فقره از این موجودات رو تو خونه مون داریم . صنایع البته .
روزتون و روزشون هم مبارک باشه .

سلام
ممنون
ببخشید دیگه هرکاری میکنم طولانی میشه
روزشون مبارک

مهربان جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

بی نهایت استفاده کردیم جناب مهندس
فقط کاش در مور اون قسمت زیباییهای خدادای بیشتر توضیح می دادی....
شما که اهل این حرفا نبودی....لطفا شفاف سازی کنیدمهندس


قابل نداشت
اونجاهاش باعث ایجاد شر میشد
حالا شما زیاد جدی نگیرید به کسی هم چیزی نگید

مهربان جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

راستی به هلیا هم رز مهندس رو تبریک گفتی؟؟؟؟

یا شما هم مثل کیا نژاد پرستانه به روز مهندس می نگرید.....
بی خیال ..چه فعلی به کاربردم

تبریک گفتم اونم چه تبریکییییییییییییییییی
روز شما هم پساپس مبارک
سلام به مهندس برسون خانوم مهندس
مهندس هم سلام میرسونه
وای چقدر مهندس دور و بر ماست
حال کردید اینقدر کلاس گذاشتم؟

فسقلی جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

سلام مهندس
خوبی مهندس
خوشمان آمد ز خوش آمدنتان رفیق.
همیشه شاد باشید و خنده رو و شاد زی!
اگه خواستی برا کیامهر هم بفرستش حالشو ببره.
یه وقت باز بی حیا بازیت گل نکنه ورداری علنی بنویسیش ها! خونواده رد میشن اینجاها و اونجاها.
خداحافظ مهندس
به سلامت مهندس

سلام دکتر
شما هم شاد باشید
ختما
من و بی حیایی؟؟؟عجباااااا

عبدالکوروش جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

یوم الله مهندس بر مهندسین جان بر کف داخلی (!) مبارک باد.

خیلی باحال گفتی

پونه جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

حالا چه قدری میخای ؟؟چون رفیقیم یارانه ای حساب کن لطفاً

نه افتخار بده برقصید برامون

ول کن بابا اصلا نخواستم

سارا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://gahneveshthayeman.blogfa.com/

سلاااااااام
جالب بود! تبریک می گم! منم مهندسم البته از نوع جوجه اش!

سلام
روز شما هم مبارک

ما(ریحانه) جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

شما به رشته ما کار نداشته باش.. فقط حواست باشه میخوای تحلیلش کنی پا روی دممان نگذاری که اخلاق سگی ما خوب دستتان است!!!!

هنوز هیچی نشده داری من رو میکشی
هنوز نه به داره نه به باره

آفتاب پرست جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

کوروش خان اونقدر مهندس عمران زیاده که کار از کساد شدن گذشته !!! من موندم ماها که دو سال دیگه تحصیلمون تموم شد کجا باید ساختمون بسازیم ؟
فکر کنم کویر لوت رو هم شهر کنیم در آینده !!!!
ما سخت استرس بیکاری داریم !!!
راستی ما میخواهیم ارشد عمران زلزله بخوانیم ها چرا راجع بهش ننوشتید؟؟؟

برادر شما با قدرت درست رو بخون و اصلا نگران نباش
اینجا فقط درباره گرایش های لیسانس نوشتم

سپیده جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

راستی این قضیه شوخی با شغل ها خیلی باحاله ها
من پایه ام هرچقد خواستی رشته ی مارو مسخره کن

چشششم حتما
ممنون از جنبه بالای شما

زهرا فومنی جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام..
منم این روزو به همه مهندسین به خصوص از نوع بیکاراش تبریک میگم..خدایی تعداد منهدسین بیکار روز به روز داره بیشتر میشه..یه معضله!
ایشاا..هیشکی غم نداشته باشه..
موفق باشید

سلام
اون که مشکلس نیست با این روند ایجاد اشتغالی که مموتی گفته تا چند روز دیگه بیکار نخواهیم داشت
یه سری از بیکارها رو میزاریم واسه آمارگیری از تعداد بیکارها
ایشاا... همه شاد باشن

عاطفه جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

مهندس بسی لذت بردیم مرسی

خوشحالم که خوشتان آمد

شلغم جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://1shalgham.wordpress.com

یه اشنایی داریم مهندس عمرانن
وضعشون هم الحمدلله توپه
یعنی برای هر سه تا پسرش فکر کنم
نفری دو میلیارد ارث بذاره دست کم
چند روز پیش میگفت
این عمران داخلش خودمون رو کشته بیرونش مردمو

ما هم این قدر ابراز همدردی کردیم با این بنده خدا
اصلا توی جیره ها نمی گنجن از بس محروم و فقیرن

چه خوب که باهاشون همدردی کردید
این بندگان خدا به کمک و همدردی شما خیلی نیاز دارن

سپیده شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

روزتون مبارک جناب مهندس از هر دسته و گروه

خداییش لفظ مهندس خیلی کلاس داره مدتی که همکار مهندسین مکانیک بودم لقب دکتر مهندس رو یدک میکشیدم البته به شوخی !

مدیونتون شدم چه کنم ؟!

ممنوووون
پس شما هم دکتر مهندس هستید؟
چرا بانو؟؟

یه فنجون چایی داغ شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://chayedaq.blogfa.com

؛همه مسلمین و مسلمات تبریک میگم ؛ اگه منظظورتون از استفاده ی این جمله ی برگرفته از همون اصطلاحیه که با هلیا تو خوابگاه اسفاده میکردیم ناقص بیان کردین باید سه تا یا علی هم تهش اضافه کنید وگرنه تاثیرشو از دست میده

بله درست میفرمایید
متاسفانه مقصر هلیاست که تو این مدت این مورد رو به من تذکر نداده بود
یاعلی یاعلی یاعلی

قندیل شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://ghandil.blogsky.com

بازم با این احولاتی که شرح فرمودید همچین بدم نمیاد با یه مهندسی چیزی یه نسبتی پیدا کنم ... خدا قسمت کنه ازین مهندسا!!!
...
جالب بود مثل همیشه !!

میگم شما هم خوش سلیقه هستیا منم برات دعا میکنم
ممنون

سوگل شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://sogooool.persianblog.ir/

سلام اقای مهندس

روزتونو( با تاخیر) تبریک میگم

مطلبتونم خیلی عالی بود

ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید

گل گل گل

سلام
ممنون
قابل نداشت
شما هم سلامت باشید

افروز شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://apoji.persianblog.ir

سلام چه تحلیل با مزه ای با شغل خودتون که اینکارو بکنین دیگه خدا به داد بقیه نقدهاتون برسه
روزتون هم با چندین روز تاخیر مبارک

سلام
نه بابا نترسید من معمولا با خودم شدیدترین برخورد رو میکنم
یه جورایی خودآزاریه
ممنون

هلیا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

چایی جون منظور دقیقا همون بود منتها به خاطر گذشت زمان دچار تحریف شده

شما نباید اجازه میدادید این اتفاق بیفته

رها پویا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

۱- تبریک میگم
2-ای وای
3-عجب موجوداتی هستند این عمرانی ها
4-خدا رحم کرد
5-بازم تبریک میگم

۱-ممنون
۲-ته منه؟
۳-موجوداتی بسیار شریف
۴- به کی؟
۵-بازم ممنون

وروجک شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

به به سلام همکار عزیز روزتون مبارک
چرا از دستمزدت ایراد میگیری؟
یا زیاده خواهی یا کارت مشکل داره و الا ژول خوبی تو این کاره که

سلام همکار محترم
بنده خدا آفریده شده که ایراد بگیره دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد