تحلیل افطاری

 

پیش نوشت:اول از همه باید عذرخواهی کنم از دوستان باور بفرمایید هیچ گونه قصدی جز شاد شدن شما دوستان ندارم. 

دوم باید بگم اگه تحلیلها آبکی شد از اثرات رمضان است.بالاخره وقتی قند به خون نرسه این اراجیف از مغز تراوش میکنه.درسته میگن از کوزه همان برون تراود که در اوست ولی تو کوزه ما چیزای بهتری هم پیدا میشه 

 

پیش تشکر نوشت:تشکر ویژه دارم از کیامهر رفیق شفیق صدیق عتیق قلیل جلیل و... خودم که با این ابتکارات شور و حالی بپا میکنه.کلا چه میکنه این کیامهر 

دیگه کمتر حرف میزنم این پست همینجوری طولانی هست

 

شماره ۱ 

شیرزاد و مریم  از وبلاگ مکتوب  

 

 

 

یادمه تو تحلیل عکسهای دوران کودکی واسه شیرزاد عزیز نوشتم ایشون با اینهمه شوکت و کلاس من رو یاد خاندان پهلوی میندازن حالا هم باید حرفم رو تکرار کنم.خداییش از این سفره باکلاس تر تو سفره ها ندیدم.از اون زرشک پلو و سوپ و ظرفهای گران قیمت تو سفره ما فقیر و فقرا که چیزی پیدا نمیشه.ایشاا... همیشه سفرتون پربرکت باشه

 

شماره ۲ 

جوگیریات 

 

 

 

اون دسته گل بیشتر آدم رو یاد مراسم ترحیم میندازه 

میگم ما که اومدیم خونه تون از این خبرا نبود.۱ چای دادید با پنیر وکره و خامه و آش وهندوانه و.... 

بنده خدا مهربان بانو چقدر زحمت کشیده و صف وایستاده تو نونوایی آخه میدونم اینکارا از تو برنمیاد که 

ببینم هنوزم عادت داری با دست سوپ بخوری؟ 

کلا هوس کردم بازم افطار بیام خونه تون 

 

شماره ۳ 

الف  از وبلاگ  قند و شکر

 - 

 

 

یه چیزی میگم نگو نه

خداییش معلومه که این عکس رو تو کافی شاپ انداختی

حالا یه تیکه مرغ انداختی تو غذات نباید که بکنی تو چشم ما فقیر فقرا

راستش رو بگو چکار کردی تا اون مرغه رو سطح سوپ شناور بمونه؟

قرتی باری رو بزار کنار یه سفره درست و درمون بنداز.این سفره که جا نداره

 

شماره ۴ 

آلن  از وبلاگ   اراجیف یک عدد کابوی تنها

 -  

 

آلن جان فکر کنم اینجا رو اشتباه گرفتی

قرار نیست که بهت وام بدن که

اینجا فقط قراره عکس سفره افطار بزاریم

اگر هم میخواستی مظلوم نمایی کنی باید فرش رو هم جمع میکردی و رو زمین بساط میکردی

فکر کنم با قطره چکون چایی ریختیا

شما هنوز مثل دوران ما قبل تاریخ با دست پنیر رو میمالی رو نون؟بابا یه چاقویی تو سفره میزاشتی،منم گیر دادما حتما تو جهیزیه اش نبوده دیگه

بجای اینکه اینقدر وقت صرف کنی و اون متن رو بنویسی و پرینت بگیری میرفتی یه نیمرو میزدی

 

شماره ۵ 

ممو  از وبلاگ  عطر برنج   

 

 

درسته یارانه ها رو برداشتن ولی دیگه اینقدر خسیس نباش

حداقل یه لامپ روشن کن تا  ببینی چی میخوری و بتونی راه دهنت رو پیدا کنی

دوست عزیز شما تا حالا غذا نخوردی؟میخوای تازه غذا خوردن رو افتتاح کنی؟

اون روبان ها چیه بستی؟

با این سفره بیشتر یاد سفره عقد افتادم تا سفره افطار

 

شماره ۶ 

بارونس و دوستان دانشجوش در دیار غربت  

 

 

 

فکر کنم این عکس رو واسه صدا و سیما انداختی و برای اینکه مارک اجناس نیفته و تبلیغ نشه عکس رو از بالا گرفتی.شایدم این عکس رو از google earth گرفتی

احتمالا این عکس بعد از افطار و هجوم روزه داران گرفته شده آخه من هرچی دقت کردم تو قابلمه غذایی ندیدم

به کسانی که بگن اون سالاد شیرازی به چه منظوری تهیه شده جوایز نفیسی تقدیم میشه 

شماره ۷ 

بهنام از وبلاگ دو کلام حرف حساب 

 

 

 

من موندم با چه رویی اسم خودت رو نوشتی زیر این عکس.منکه میشناسمت تو از این کارا بلد نیستی.هنر مادرت رو زدی به اسم خودت؟

از اونجایی که بهنام بچه ترو تمیزی نیست مادرش زیرسفره ای هم انداخته

قابل توجه دختران دم بخت،یکم کدبانوگری رو یاد بگیرید

اگه میدونستم دستپخت مادرت اینقدر اشتها برانگیزه،هرجوری شده چترم رو خونتون باز میکردم و اونقدر زود ناامید نمیشدم

محتویات اون دو تا پیاله یکم خلاف شرع به نظر میرسه،چک کن ببین آب انگور نباشه

بهنام جان یه کلاس خط هم برو،این چه دستخطیه که تو داری.من کلی به خودم امیدوار شدم 

شماره ۸ 

داود پورامینی  از وبلاگ خورشید نامه

 -   

 

 

 

فکر کنم ایشون با ارواح افطار کردن.تو این سفره فقط یکی از ظرفها دستخورده شده پس حرف من درسته.احتمالا مهموناش هم امیر حسین و اون دختره هستن تو فیلم 5 کیلومتر  تا بهشت(با توجه به یکی از عکس ها)

خوشم میاد با کلاس هم هستی،کلوچه مارکدار میخوری؟!!!

پاشو پاشو سفره رو جمع کن،فردا شب هم مهمون داریم

آبچی پاشو حجابت رو درست کن،نمیبینی این داداش چجوری داره بهت نگاه میکنه؟خدا بهت رحم کنه.البته شایدم دوربین رو گم کرده 

 

شماره ۹ 

کیانا  از وبلاگ  بازمانده یک نسل نیمه سوخته 

 

 

 

شما هم همونایی که به خاله بانو گفتم.شما هم قید جفت شدن رو بزن

اگه خدایی نکرده یه روز مهمونتون شدیم جان من این کوکوها رو نسوزون

حتما فکر کردی خوراکیات خیلی خوشمزه ست و ملت از بس میخورن احتیاج به هضم غذا دارن که اینهمه ژله درست کردی.

فقط اون لیمو خیلی مفیده.حتما لیمو رو بعد غذا بخورید تا مسموم نشید و جون سالم به در ببرید

کیانا بانو لطف کنید شفاف سازی نمایید و بگید حکمت اون کفگیر چیه.به چه دردی میخوره؟

 

شماره ۱۰ 

کورش تمدن و هلیا از وبلاگ های کلکله و حیاط خلوت 

 

   

خداییش سفره از این بهتر هم میشه؟حرف نداره.واسه خالی نبودن عریضه چند خطی مینویسم والا من این سفره رو بعنوان بهترین سفره انتخاب میکنم

از اونجایی که ما کمبود میوه داشتیم یعنی یه جورایی پولمون کفاف اینجور قرتی بازیا رو نمیده از این سفره استفاده کردیم.همه جور میوه ای هست،بفرمایید میوه.هرچی دوست داری بخور فقط بیخیال اون عدسی شو

هلیا بانو باز حواست نبود اون لیمو افتاد تو تنگ آب؟

این چیزایی که تو سفره هست فقط به درد مرغ جماعت میخوره،واسه همینه که مرغ رو انداختیم اون وسط واسه خودش صفایی کنه

هلیا بانو گیر داده بود که توی چایی شیرین،لیمو بندازم.خدایا به داد من برس 

(شیر موثرترین عامل جهت پیشگیری از پوکی استخوانه.حداقل روزی 1 لیوان شیر بنوشید تا همیشه جوان بمانید و شاداب.شیر دامداران) 

اینم از پیام بازرگانی 

خدا به دادم برسه من همینجوریش با اینکه حسابی از دستپخت عالیه هلیا بانو میخورم ۴۰ کیلو بیشتر وزن ندارمٰ از فردا که هیچ نمیده بهم بخورم چی بشم

 

شماره ۱۱ 

مهناز  از وبلاگ در جستجوی سعادت 

  

 

ساندویچی مهناز:

الویه(پرسی):                 3000    تومان

الویه(ساندویچی):           1500    تومان

الویه با تزئین:                  250     تومان  (یعنی به نظرتون تزئین اینقدر اوضاعش خرابه که قیمت                                                         رو تا این حد پائین بیاره ؟)

بندری:                         700      تومان

عربی:                         1754     تومان

تکنو:                           2500     تومان

میگم بهتر نیست الویه با نوشابه سرو بشه بجای چای؟درسته که میگن نوشابه ضرر داره ولی 1 بار آدم رو نمیکشه

از شما تشکر ویژه میشه که در کنار بفرمائید افطار عکس خودتون رو هم فرستادید

 

شماره ۱۲ 

میثا  از وبلاگ شازده کوچولو

  

 

 

کتلت هات ماشا. هزار ماشاا... در حد تیم بارسلوناست.با این اندازه ای که من میبینم فکر کنم شما اینا رو برای رستم طبخ کردید.ما که عادل خان رو ندیدیم شاید ایشون هم در همان حد باشن

بابا نمیخوای ملت غذا بخورن خب غذا نپز،اون جونور چیه گذاشتی کنار سفره؟خداییش بهترین غذا رو هم نمیشه کنار همچین موجودی خورد چه برسه به دستپخت شما رو!!!!

دیگه گل نداشتی بریزی اون دور و بر؟

اصلا نگران کمبود غذا نباشید،جهت سیر شدن میتونید از دستمال هم استفاده کنید

 

 

شماره ۱۳  

محمد  از وبلاگ روزگ شل غم ار 

-- 

 

 

نام غذا:پیتزا شلغم با تیکه های چیزای دیگه

همین مونده بود که پیتزا رو با نون خشک و شیر سرو کنند

یادم باشه شما رو با مهناز بانو آشنا کنم تا 2 تایی یه فست فود بزنید.ایشون بخش ساندویچ و شما هم بخش پیتزا

 

شماره ۱۴ 

م.ح.م.د  از وبلاگ باغ بی برگی

 

 

 

این سفره من رو یاد برنامه آشپزیه تلویزیون میندازه که فقط هدفش تبلیغ اجناس بنجله

منم سعی میکنم زیاد درباره این عکس صحبت نکنم چون همونجوری که میدونید وبلاگ من در سطح جهان معروفه واسه همین صحبت کردن درباره این مواد باعث تبلیغشون میشه بدون اینکه چیزی به من برسه.

محمد جان شما که اینهمه تبلیغ کردی حداقل باهاشون صحبت میکردی بزارن اینا رو بخوری

بنده خدا حتی بهش اجازه ندادن درشون رو باز کنه،بعد عکس هم همه رو تحویل ویزیتور میهن داد و  همین که خواست از دستمال کاغذی استفاده کنه و عرقش رو پاک کنه اونم ازش گرفتن.محمد موند و یه ظرف سبزی و یه پیش دستی با مواد ناشناخته و گوش فیلهایی که رو دست محمد باد کرده و تو جیب هر مسافری چندتایی میچپونه

 

شماره ۱۵ 

نینا  از وبلاگ از هر دری سخنی

 

 

 

 

نمیدونم شما ازدواج کردی یا نه،اگه ازدواج کردی خدا به داد همسرت برسه اگر هم که نه باز هم خدا به داد اونی برسه که همسر شما میشه

شما غیر از سالاد چیز دیگه ای بلد نیستی؟

البته شایدم از نظر وزنی یکم سنگین تشریف دارید و دارید رژیم میگیرید

سر راهت داری میایی 1 پارچ آب هم بیار گلومون خشک شد

 

شماره ۱۶ 

پروین خانوم از اونور آبها 

 

 

 

با توجه به تعداد قاشق و چنگالها اینطور به نظر میرسه که قراره  2 نفر از این خوراکی ها تناول کنن.با توجه به مقدار برنج موجود در سفره باید گفت که یکی از شما 2 نفر اضافه وزن داره و  داره رژیم میگیره.ایشاا... که موفق باشید  

شماره ۱۷ 

پونه  از وبلاگ عشق

 

 

 

از قیافه این طفل معصوم میشه به کیفیت غذا پی برد.بنده خدا چشمش از تعجب گرد شده

الیته برداشت دیگه ای هم میشه داشت و اونم اینکه این بچه مدتهاست غذای گرم نخورده و حالا از دیدن یه وعده غذای گرم چشمهاش داره از حدقه درمیاد،تازه شاخ هم درآورده از تعجب 

  

شماره ۱۸ 

سارا  از وبلاگ نیمچه وروجک جیغجیغو 

 

 

 

خودتون رو بزارید جای من،چی درباره این عکس بگم؟

این عکس فکر کنم مال دوران اول زمین شناسیه

فقط تو این موندم که اون زمان کیک یزدی کجا بوده؟؟؟

 

شماره ۱۹ 

وانیا  از وبلاگ برای فردای حافظه ام 

 

 

 

شما تنها کسی بودی که اگه نمینوشتی بفرمائید افطار بازم باورمون میشد که این سفره خودته.با دیدن این سفره از فاصله چندکیلومتری هم میشه تشخیص داد این سفره کار دست یه اصفهانیه

البته من گفتم از چند کیلومتری ولی شما باور نکنید چون محتویات این سفره رو از نزدیک هم با چشم غیرمسلح نمیشه دید و برای دیدنش باید از همون تلسکوپهایی استفاده کرد که واسه رویت هلال ماه بکار میره

این ظرفهای سفالی آبی رو اگه ببری میراث فرهنگی با قیمت بالایی ازتون میخره و میتونی زندگیتون رو از این رو به اون رو کنی

دیگه نبینم اسراف کنی،نبینم دور از چشم بزرگترت 3 تا بامیه بخوری

 

 

شماره  ۲۰ 

زبون دراز و آبجی خانوم  از وبلاگ دخترک زبون دراز

 -  

 

 

یادتونه تلویزیون یه تبلیغ نشون میداد که واسه داروگر بود،یه نفر میگفت باز تویی داروگر؟

حالا هم من باید بگم باز تویی کتلت؟

اون تزئینت من رو کشته.خداییش چی پیش خودت فکر کردی و این سبزیا رو ریختی روی کتلت ها؟مطمئنم اصلا فکر نکردی

نبوغ تزئینتون رو میشه در آش ها هم دید

میگم یه کلاس تزئین و سفره آرایی بزار واسه اهالی بلاگستان.شما داری تلف میشی تو این مملکت

  

شماره ۲۱ 

زن ذلیل  از وبلاگ یک زن ذلیل 

 

 

 

نه به روزه گرفتنتون نه به این اشاعه فحشاتون

سریعا اون 2 تا موجود سیاه و سفید رو از تو سفره جمع کن تا ملت کفن پوش همیشه در صحنه رو نیاوردم تو خیابونا

نبینم دست به اون خرماها بزنیا قول دادم صحیح و سالم برگردونمشون

شما تو تقویمتون روزی به اسم بفرمایید افطار دارید؟؟؟

اصلا اون صحنه بی ناموسی تمرکزم رو بهم ریخت.خدا به دادمون برسه با اینهمه فسادی که دور و برمون رو گرفته

 

 

شماره ۲۲ 

مهسا از وبلاگ پرچونه 

 

 

 

اون ظرف کوچیکا من رو یاد پیاله های ساکی تو فیلم اوشین میندازه

کلا شما تا تونستی نوشیدنی گذاشتیا فکر کنم تشنگی خیلی بهت فشار آورده بوده ها

من از محتویات بقیه ظرفها سر در نیاوردم تا بتونم بررسی کنم دیگه به بزرگی خودتون ببخشید و بیامرزید

 

شماره ۲۳ 

دلارام  از وبلاگ دنیای من 

 

 

 

تولد تولد تولدت مبارک،بیا شمعا رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی

راستش رو بگو اون کیک رو چند خریدی؟از کجا خریدی؟آدرس بده ما هم بریم بگیریم

ماشاا... اونهمه خربزه رو کی میخواد بخوره؟

خداییش دیگه وقتشه ها،آشپزیت که تکمیله

 

شماره ۲۴ 

آقای دوست از وبلاگ گاهی به آسمان نگاه کنیم  

 

 

 

مراقب باش دو تایی دعواتون نشه

اینطوری که من میبینم این سفره 1 نفر رو هم سیر نمیکنه چه برسه به دو نفر

فکر کنم همه چیز رو شمردی گذاشتی سر سفره.2 تا گردو،2 تا خرما،2 تا رشته ماکارونی

تنها چیزی که به وفور هست آّبه،که فکر کنم اونم با فتوشاپ درست کردی

 

شماره ۲۵ 

حدیث  از وبلاگ خط خطی های یک بانو 

 

 

 

اون پیاله کوچیک سوپ چی هست که میخوای تقسیم بر 2 هم بکنیش

حالا اینکه مواد غذایی تو سفره کمه و فقط در حد دور کردن ملک الموت کفایت میکنه یه جورایی قابل توجیهه ولی چرا از سفره هم کم میزاری؟بابا یکم سفره رو بزرگتر بنداز باور کن مالیات نداره

حداقل طرح توی پیاله هات رو خودت میکشیدی،دادی دست بچه خرابش کرده

 

 

شماره ۲۶ 

هاله از وبلاگ کوچولوی بزرگ 

 

 

 

شرط میبندم اون زولبیا و بامیه رو قرض گرفتی.درش رو هم باز نکردی،بعد عکس هم بردی پسش دادی.ببین این کیامهر بچه ها رو  به چه کارهایی که وادار نمیکنه

هرچی دقت کردم نفهمیدم تو اون پیاله چیه.تو هم نخور خطرناکه

با بقیه اون چیزا هم که آدم سیر نمیشه.پس نتیجه میگیریم شما یا روزه نمیگیری یا کله گنجشکی میگیری.کلی هم به خودت پیچ و تاب دادی تا این عکس رو بگیری.واقعا چه هدفی داشتی از این کار؟

 

شماره ۲۷ 

هیشکی بانو از وبلاگ هیشکی 

 

 

 

چرا اینهمه اسراف؟1 نفر و 4تا خرما؟1 نفر و 2 تا گردو؟مراقب باش دل درد نگیری

فکر کنم نونتون رو از همون نونوایی محل ما گرفتیا.1 دونه هم واسه ما میگرفتی،ثواب داشت

یک در دنیا،هیچ در آخرت

کلا درب همه چی رو بستیا،نترس بازشون کن ما نمیخوریم

تو کوزه چی داری؟هر چی هست شریک 

 

 

شماره ۲۸ 

هاله بانو  از وبلاگ خورشید را باور دارم

 

 

 

منظورت از اینکه سس یک و یک گذاشتی چیه؟منظورت اینه که میخوای جفت پیدا کنی؟

الکی توهم ورت نداره،با این آشپزی خبری نیست.انتظار داری کسی بیاد در خونه تون رو بزنه؟

با یه آش بدرنگ و چند تا کتلت سوخته بازم امید داری؟

خوب کاری کردی عکس رو تار فرستادی تا معایب کارت زیاد معلوم نشه

میگم همون کار با کامپیوتر و تایپ رو ادامه بده شاید به جایی برسی(منظور همان بفرمایید افطار چاپیه)

 

 

شماره ۲۹ 

مامان دخترک زبون دراز  

 

 

 

انتظار دارید من از این عکس هم سوژه دربیارم؟

خداییش من رو با مادر جماعت درگیر نکنید من ارادت خاصی نسبت به همه مادران دارم و مخلص همشون هستم.فقط میتونم این رو بگم که این مادر عزیز یا معماری خوندن یا علاقه به این رشته دارن،این رو بخاطر رعایت تقارن در چیدن مواد غذایی میگما

 

شماره ۳۰ 

رایحه  از وبلاگ تراوشات ذهن مبارکم

 

 

 

این عکس که کلا مردوده،واسه اینکه قوانین رو زیر پا گذاشته و بفرمائید افطار رو با فتوشاپ درست کرده

شما هم با این حجم مایعات در سر سفره احتمالا از صحرای کربلا تشریف آوردید

من خیلی پیش خودم فکر کردم ولی نتونستم بین فلفل با بقیه خوراکی ها ارتباطی برقرار کنم.حتما فلفل رو میزاری لای زولبیا و بامیه میخوری

از من به شما سفارش انگور رو هم با خربزه نخور عواقب خوبی نداره

آخه خواهرم نباید هرچی تو یخچال داری بریزی تو سفره که،ببین هرکدوم رو میشه واسه افطار خورد بیار.شما که دست به فتوشاپت خوبه 2 تا غذا هم درست میکردی دیگه

 

شماره 31 

تلاش  از وبلاگ هدف بزرگ من 

 

 

خواهر من شما با این سفره خوشگلی که چیدی هنوز هم امیدی به کاهش وزن داری؟

اون روش مخصوصتون که اگه اشتباه نکن اسمش سیبیتا بود بهتون نگفته که سس و شیرینی نخورید؟

بد نبود یه آبی هم به این انگورا میزدیا،به خدا ثواب داشت

نفهمیدم چه حکمتیه که همه بانوان گیر دادن به کتلت.حتما درست کردنش راحته دیگه

راستی بفرمائید افطارت کو؟؟؟؟!!!!!!!!!!نکنه شما هم بلهههههههههههههه

 

 

شماره ۳۲ 

ترمه بدون وبلاگ 

 

  

 

الان کدوم سفره شماست؟این بیرونیه یا اون داخلیه؟

با این چیزایی که شما داری میخوری بهترین کار اینه که جایی بشینی که دسترسیت به سرویس بهداشتی راحت باشه و مجبور نباشی برای رسیدن بهش زمان رو از دست بدی چون ممکنه برات گرون تموم بشه

راستی این جلف بازیا چیه؟با دیدن مونیتورت یاد این کامیون پاکستانیا افتادم،دیدی چقدر وسایل بهشون آویزون میکنن؟بکن اونا رو

 

 

شماره ۳۳ 

ریحانه  از وبلاگ طنز تلخ ٬ قهوه اسپرسو 

 

 

 

من موندم الان چی بگم.زبون روزه،گرسنه و تشنه،سر ظهر نشستم به این عکسها زل میزنم تا سوژه دربیارم.خداییش دلم خیلی از این کتلتها خواست.دفعه بعد سیب زمینی ها رو هم خودت سرخ کن،خوش ندارم از این چیپس خلالی ها بخورم(آیکون آدم جوگیر) 

ماشاا... خوراکت هم خوبه ها.برو دکتر ببین واسه چی چاق نمیشی احتمالا مشکلی داریا

ایشاا... سفرتون همیشه اینقدر پربرکت باشه که جا واسه نشستن خودتون نباشه

 

 

شماره ۳۴ 

آوا  بدون وبلاگ  

 

 

 

این تزیینت من رو کشته،مخصوصا مال پنیرت.میگم شما که پنیرها رو خورد کردی یه

دفعه لقمه هم میگرفتی دیگه.اگه زحمت خوردنش رو هم بکشی که حسابی شرمندمون میکنی.

میگم این سبزی ها احتمالا از عیدفطر پارسال مونده.سبزی تازه هم تو بازار اومده ها

شما هم مثل اینکه اعتقادی به قاشق و چنگال و چاقو ندارید،کلا چیزای به درد نخوری هستن

 

 

شماره ۳۵ 

افشانه از وبلاگ متولد مهر 

 

 

 

نه به اون روزه گرفتنتون نه به این آدمخواریتون

خدا خیرتون بده،بیخیال کله خوری اونم از نوع آدمیزادش بشید

یا حداقل عینکش رو بردارید چون شیشه هاش میره زیر زبونتون اذیتتون میکنه

در ضمن فکر نکنی ما نفهمیدیم که عکس پایینی رو از یه مجلس عروسی برداشتیا 

 

 

شماره ۳۶ 

مجتبی جوانی  از وبلاگ وب لوگ 

 

 

 

شما دیگه روی همه رو سفید کردی

خداییش حضرت علی هم اینجوری افطار نمیکرد،حداقل یه شیری کنارش میخورد

تازه در موقع عکس گرفتن هم اصولش رو رعایت کرده تا یه وقت نگن ایشون دوربین خوبی داره و این حرفا

حالا با گرفتن این عکس دنبال چی هستی؟کجا میخوای پست بگیری؟میخوای خوشه بندیت رو تغییر بدی؟خوشه ای که شما دنبالش هستی هنوز کشف نشده.آخه ... تاچه حد؟؟؟!!!

 

شماره ۳۷ 

پریسا خانوم  بدون وبلاگ  

 

 

 

میگم اون تابلو کوچیکه من نمیبینم،لطف کن سر راه یکی از اون تابلوهای راهنمای تو بزرگراه ها رو بیار بزار کنار سفره تا ببینیم چی نوشتی.

فکر نمیکنی این چیزایی که تو سفره هست واسه 6 نفر یه مقدار کمه؟اگه کم اومد بفرستشون بیان خونه ما(اینم گفتم تا نگن که کورش خسیسه)

نسکافه رو بیخیال شو لطف کن یه قطره چای دیگه بچکون تو این استکانها تا بشه از آب جوش تشخیصشون داد

 

 

شماره ۳۸ 

بازیگوش از وبلاگ من و آقا خروسه 

 

 

 

مطمئنی این عکس مال افطار امسال؟حتما اون شعله زرد رو لولو برده؟ببخشید اون یه چیز دیگه ست که لولو میبره،باید یه دوره کارآموزی پیش مموتی برم

سبزی ها رو هم احتمالا از اوا خانوم اینا گرفتید.بهش بگو بقیه اش رو بریزه دور مردم رو به کشتن میده ها

موقع خوردن چایی هم حسابی دقت کن اون چوب نبات نره تو چشمت و جریان اون بنده خدا پیش نیاد که هروقت میخواست چایی شیرین بخوره چشم درد میگرفت

 

نظرات 66 + ارسال نظر
وانیا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

اول

پا ب هوا ! پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://foshar.blogfa.com/

تحلیلت را دوست دارم

کیانا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سووووووووووووووووووووووم

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

یه آدم چجوری میتون اینهمه بد باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه واقعا من در تعجبم!!!

هاله پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.assman.blogsky.com

=)))))))))))))
پیج و تاب خوووبه که :دی

محدثه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

سلام عرض شد!
برم بخونم بیام!

محدثه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

از اون جایی که در دقیقه نود افطاری دعوت شدیم و باید زود بریم،قول میدم در اولین فرصت بیام بخونم!!!!
شررررررررمننننده!!!!

خواننده خاموش پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

خیلی باحال بود کلی خندیدم

هاله بانو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

من هیچی نمی گم فقط
هررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

دلارام پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

خیلی جالب بود مرررررررسی
چشمهاتون تکمیل میبینه

هاله بانو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

راستی کلا مبارکه

محدثه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

وای کورش خان کلللی خندیییدممم!!!!
هرررررررررررررررررررر!!!
خیلی باحال تحلیل محلیل کرده بودین!!!!

محدثه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

کیانا اون قرمزه چیه واقعا؟؟!!!

کیانا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااااااام
خیلی بدجنسی کورش خان
من اومدم شفاف سازی کنم اون کفگیر واسه این وسط سفزه بود که قرمه سبزیم داشتیم (ایکون دلت بسوووزه ) اما یادم رف بیارم سر سفره قبل از عکس گرفتن
تحلیل آلن فق العاده بوووووووووووود مرسیییییییییییییی

کلی خندیدم ...

کیانا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اون قرمزه پودینگه روشم ژله اس

تازشم از خداتون باشه بیاین مهمون من شین از این غذاها واستون درس کنم
اصنم کوکوهام سوخته نیس فقط یکم از هم پاشیده

کیانا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

خداییش منم حکمت اون سس تو سفره هاله بانو رو نفهمیدم

اون نون شیرمالم دلارام از قنادی سرکوچه شون خریده

مال اوام خیلی مشتی بووودااااا

اون چیزاییم که ناشناخته بود سفره محمد تخم مرغ بووود

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

کوروش خان شما زنده ای آیا؟؟؟؟
باورم نمیشه..
فکر میکنم نفرینم کردی تو .. منم جدیدا به درد بی نتی دار شدم....
ولی خدایی حال کردم هرچی زل زدی تو عکس سفره ما نتونستی یه اپسیلون ایراد بگیری ها....


اینام آیکوناییه که من دوست داشتم همینجوری گذاشتمش!!!!!

علیرضا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

هرررررررر
عالی بود کوروش خان
عالیییی
هررررررررررر به توان 2 !
همچنین 3
4 نیز
کلا هرررررررررررر

نینا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

اون ظرف وسط با گوجه هست دلمه هست آقا کورش
شما نگران شکم همسر من نباشید گشنش نمیزارم

ناهید جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://nahid2369.blogfa.com

واقع ممنون
منم یه عالمه ازین حرفا تو گلوم گیر کرده بود!!!!!!!

وانیا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

دستت درد نکنه کوروش خان ینی من بازی کیامهر رو هم بخاطر دعوت کیا انجام میدم هم به خاطر تحلیلهای بعدی تو
ینی در کل فیفتی فیفتی
ممنون

دخترک زبون دراز جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

سلام
آها فهمیدم شما همونی که منشی من دو روزه داره میگه که داری زنگ میزنی وقت بگیری که واست کلاس سفره ارایی بذارم ؟بابا خودتون رومعرفی میکردین حتما یه وقتی میداد بهتون
آقا کوروش با این همه تعریفی که شما کردی مامانم شبونه رفتن دنبال کوزه متوجه شدن شیشه جواب نمیده واسه ترشی انداختن من...

دخترک زبون دراز جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

آقا کوروش فقط جسارتا ها آقا اون داروگر در هر صورت داروگر بوده ولی تو ولایت ما یه فرق هایی بین کتلت کوکو هست آقا شما چی در مورد ما فکر کردی؟فکر کردی ما خوشه چندیم که گوشت بخریم کتلت درست کنیم؟ آقا ما به دولت سیب زمینی پایبنیدم اونا اخوی کوکوست

پونه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

کورش اگه بدونی من این تربچه رو چطور اروم نگه داشتم تا بشینه و یه عکس ازش بندازم به حالم گریه میکردی
دستت درد نکنه عالی بود

محسن باقرلو جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

دستت درست حاج آقا !
ماشالا چه حوصله ای داریا جیگر !!

آرزو جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

کورش خان شما هی تحلیل کن هی ما دل درد بگیریم از خنده . حالا خداییش خودت ورق آچار سفید نداشتی روش بنویسی بفرمایید افطار خوب از هلیا بانو قرض می کردی برادر من.

نیمه جدی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

سلام و دست شما درد نکنه کلا!
به نازم به این همه اعصاب آروم شما که بدون گلو کز هم میتونه اینقدر با مغز همراهی کنه!

بهنام جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com


سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خیلی باحال بود!
فقط کورش جان یه جاش اشتباه کردی!
سفره و محتویاتش کار منه منتها چون من دیگه وقت نداشتم بفرمایید افطار رو مادرم نوشت
به دست خط مادر من توهین میکنی؟!

بهار مامان امیر جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام بر شما..
خسته نباشید با این تحلیلها.. این تفسیر شما از سفره ها خیلی جذاب تر و شیرینتر از خود سفره ها بود..
دست مریزاد و ممنون..

آوا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

وای ی ی ی ی خدا
مردم از خنده ه ه ه
الان که دارم تایپ
میکنم دستااام
هنوزشل و وله
دمتون خیلی
گرم جناااب
کوروش خان
جاااااااااان
روده بررر
شدم م
هررررر
هووور
یاحق...

پریسا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://vahhm.blogfa.com

سلام
اینجا چه خبره؟؟!مسابقه تزئین سفره بوده؟
بیچاره شرکت کنندگان که تو داورشون بودی کم مونده بود از تو عکس بگی اون قیمه شوره!!!
جدا خیلی ازتوصیفات خوشم اومد....
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و این توصیفاتت رو شامل حال نوشته های جدی من کنی!

یلدا نگار جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

بابت سفر ه ها..تحلیلها هم دیگه عالی بودند

یلدا نگار جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

خدا میدونه من دم افطار چقدر با تحلیلات خندیدم نماز و روز ه هات قبول حق..

مهسا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.shasoosa-2mhn.blogfa.com

سلام...خیلی جذاب بود....کلی خندیدم
واقعا عالی تفسیر و تحلیلش کردی!!!!
احسنت...
سپاس و بدرود

مهناز جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

یهنی انقدر زشت بود تزئین الویه؟!!!
نـــــــــُمـــــُخــــواااام (گریــــــــــه)
------------------------------------------------
جدای از شوخی تفسیرهای جالبی بود در کل

آناکارنینا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ق.ظ

نشاطی کسب کردیم. سپاس کوروش عزیز. بسی خوشحالم که عکسم نرسید. اگر نه حسابی شرمنده میشدیم !‌

منجوق شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

تحلیلهات قشنگ بودن فقط سفره عمو محمود رو تحلیل نکردی

سارا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.semi-elf.blogsky.com

خندیدیم
ولی خدایی چه ربطی به دوره زمین شناسی داره؟

تلاش شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

به به می بینم سفره ما رو آوردی تو خونه تون پهن کردی..
می گم کوروش خان انگور اگه روش عرق کنه معنی اش چیه پسرم؟
راستی کدوم شیرینی رو می گی؟..
اونی که تو بشقابه یه جور نان محلی تبریزه تو وبلاگم نوشتم..
بهش می گن نان زنجبیلی که به جای نان معمولی می خورن..
بقیه اش هم که هیچه..
راستی حالا فرق سیبیتا رو با جاهای دیگه دیدی؟..
تو سیبیتا هم میشه خورد و هم لاغر شد حسنش اینه!

تلاش شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

راستی مرسی از تحلیلت..
دلت که نخواست؟..

زلال شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://so-simple.persianblog.ir

نقدت خیللییی با حال بود.کلی خندیدم.خداییش چقدر فسفر سوزوندی اینا رو نوشتی؟؟

چای داغ شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

مالیده چیه تقصیره بچه هاست یکی میگه خونمون کرجه ماشین نداریم دیر میرسیم یکی میره اراک بعد همون یکی اولیه میره شمال بعد ننه مصطفی فامییلاش میان شده عین جهنم ایرانیا یه روز نیست که همه با هم دور هم حاضر باشن ما دعوتشون کنیم.این هفته که احیاست اگه همه بودن ایشالله روز قدس اول میریم راهپیمایی بعد میاین خونه ما افطار

کیانا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

آخرشم کامنتا رو جواب ندادی نه؟؟؟؟؟

شازده کوچولو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

سلام کوروش خان
واااااااااااااااااااااااای چقدر ذوق کردم که وبلاگتون که باز شد دیدم نوشته تحلیل افطار

عالییییی بود عالی.
بعضی جاهاش و واقعا با صدای بلند خندیدم.

راستی پیشوی من خیلی خوشگله بخدا
وقتی عادل دوربین و گرفت دستش خودش رفت بالای اپن آشپزخونه نشست

سحر شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://dayzad.blogsky.com/

نمیری کوروش خان!
مردم از خنده!
میگم خوب شد من شرکت نکردما وگرنه کلی هم بار ما میکردی!

یک زن ذلیل یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://1zanzalil.persianblog.ir

خیلی بامزه بود. دمت گرم

وروجک جیغ جیغو یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

جییییییییییییییییییییییییغ
سلام کوروش
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وااااااااااای خیلی عالی بود تحلیلات مثل همیشه

داداشی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://dashmashti.blogfa.com

سلام داداشی

بابا این سفره ها چیه پهن کردی ؟؟؟؟
نمیگی چندتا مفلوک مث ما دلشون میخواد؟
چطور دلت اومد ؟
حیف من در جریان نبودم وگرنه میدونی سفره ای که واست میفرستادم چی بود؟؟؟؟
هیچی
یه کاغذ که روش اسم همه غذا های خوشمزه عالم رو ردیف میکردم تا بیشتر دلم بسوزه

الانم که دارم تعریف میکنم دهنم آب افتاده

تفسیرات حرف نداشت اگه روزه نبودی معلوم نبود چقدر بار این بنده خدا ها میکردی چه رحمی خدا به این بنده خدا ها کرده

همیشه شاد باشی رفیق

مامانگار یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

...سلام کورش خان...
...قریحه خوبی داری برا اینجور نوشته ها !...
....جالب بود...بخصوص مال آلن و بهنام..
...ممنون..

عسل دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

تحلیل زیبایی بود !
اگه میلت کشید یه بار به ما سر بزن !
آپم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد