فیلی برو کیا بیا

 

 

این بی نتی ما باعث شده همیشه چندقدمی از دوستان عقب باشیم

نمونه هاش زیاده از تولد محمد بگیر تا همین آخری که بمب خبری اینترنت بود

منظورم فیلی شدن کیامهر

در پناه همین بی خبری روز عید رو به خوبی و خوشی برگزار کردیم و کلی کیفور شدیم

شانس آوردید الان نمیخوام از کیفهایی که در این تعطیلات نصیبم شد براتون بنویسم چون

در اینصورت کلی از جماعت بلاگستان آی حرص میخوردن(آیکون حرص درآوردن و دشمن تراشی) 

وبلاگ جوگیریات اگه قبل از وبلاگ خودم باز نشه حتما جزئ 50 اولویت اولم هستش!!

وقتی از دوستان و البته خود کیا شنیدم که فیلی شده کلی حالم گرفته شد

رفاقت من با کیا 15 سال رو رد کرده و شکل گیریش اصلا ارتباطی به این دنیای مجازی نداره ولی

قطعا روح تازه ای رو به این دوستی دمید و ارتباطمون رو که بواسطه کار و زندگی کمتر شده بود بیشتر کرد

پس حق دارم که از این جریان ناراحت باشم ولی دلیلی نمیشه که الان بخوام اینجا مرثیه سرایی کنم

من اومدم اینجا تا به چیزهایی بپردازم که شما بهشون توجه نکردید

من اومدم تا به حاشیه ها بپردازم

کیا چرا اومد؟کیا چرا رفت؟اصلا چرا اونجا شد جوگیریات؟اصلا چرا جوگیریات فیلی شد؟

آیا کیامهر برمیگرده؟پشت این نقاب کیامهر چه کسی پنهان شده؟و صدها سوال دیگه

شما با خوندن این پست به جواب این سوالات میرسید

جدا باور کردید؟من از کجا جواب اینا رو بدونم؟

تازه اگر هم میدونستم که مفت و مجانی اطلاعات نمیدادم

اومدم که به یه سری از شایعات که سراسر اینترنت رو پر کرده بپردازم

اینم از شایعات: 

.

1-گفته میشه کیامهر از اول هم اونوری بود(اونور وری هست که ما اونجا نیستیم) و خودش رو

قاطی اینوریا کرده بوده تا عملیات شناسایی رو انجام بده و ... 

2-گفته میشه کیامهر داره پدر میشه و سرش حسابی شلوغ.این اواخر بخاطر شست و شوی و رفت و روب وقتش کم شده بود با بچه هم که دیگه قوز بالا قوز.حالا شما به این داستان ۳ قلو بودن بچه ها رو هم اضافه کنید. 

.

3-گفته میشه کیا بخاطر وامهای سنگینی که گرفته حسابی زیر فشار(دقت کنید زیر فشار) بوده و آخرین چیزی که به ذهنش رسیده طرح ریاضت اقتصادی بوده.قرار شده از هزینه های اضافی کم کنه که یکی از این هزینه ها حذف اینترنت  adsl میباشد.بمنظور حمایت از ایشون و حل مشکلاتشون پیشنهاد میکنم کمکهای بشردوستانه تون رو به شماره حساب 000000000000010020030040000   واریز کنید(میتونید صفرهای پشت یک رو وارد نکنید چون صفر شاید خیلی از جاها ارزش داشته باشه ولی پشت عدد ارزشی نداره.هرچقدر میتونید کمک کنید اصلا فکر نکنید چون پولتون کمه این مسئولیت از رو دوشتون برداشته میشه.این یه واجب عینی ست نه کفایی.کمک کنید حتی اگه 1000000 تومن شد 

. 

4-گفته میشه مهربان بانو مهریه اش رو گذاشته اجرا و کیامهرخان رو روانه زندون کرده.اول که به مهربان بانو نصیحت میکنم که این راهش نیست.درسته که این کیا آدم بی خودیه و اصلا به درد زندگی مشترک نمیخوره وکلا از بدی هاش هرچی بگم کمه ولی بالاخره هرچی باشه شما عقلتون از اون بیشتره(حتی شده یه ذره)،شما ازش بگذرید.14 تا سکه که این حرفا رو نداره.کیا جوونه،بزارید بیاد بیرون،دندش نرم کار میکنه پولتون رو میده.حالا بعدش اگه خواستید زندگی کنید اگر هم نخواستید مگه دست خودتونه؟باید زندگی کنید 

.

5-بعضی از بچه های وبلاگ کیامهر رو دیدن که گوشه خیابون چادر زده.گویا از خونه بیرونش کردن.حالا شما جای اون بودید از کنار خیابون کانکت میشدید؟بهترین راه این بوده که فیلی بشه و غیبتش موجه 

.

6-گفته میشه اون شاراپوای بی ناموس از کیا شکایت کرده.ماریا حسابی شاکی شده که کیا از روابطش با اون پرده برداری کرده.بهش گفته من بهت اعتماد کرده بودم.چرا عکس من رو گذاشتی تو اینترنت؟میگن کیا مدتها اون رو تحت فشار گذاشته بوده که اگه به خواسته هاش تن در نده عکسهاش رو تو نت پخش میکنه و این تازه اولین عکسش بوده.بازم میگن قصد داشته عکسهای بدتری رو تو وبلاگش بزاره.عکسهایی که بنیان ا.س.ل.ا.م  و انسانیت رو حسابی به لرزه درمیاورده. ای شی.ط.ان پناه میبریم به تو از دست کیامهر  

.

7-گفته میشه کیامهر رو گشت er.sh.ad  جمعش کرده.آخه این اواخر با این تیپ در خیابون دیده میشد:

تی شرت چسبان با عکس محسن خان باقرلو زیر دوش

شلوار تنگ در حد ... ترکان

خالکوبی در تمامی نواحی قابل رویت و غیر قابل رویت بدن(حتی میگم اسم بعضی از اعضای بدنش رو  روشون خالکوبی کرده)

آویزان کردن گردنبندی به بزرگی یه ماهی تابه که توش میشه واسه 10 نفر نیمرو درست کرد 

.

8-جدیدا هرکی میخواد معروف بشه سعی میکنه یه روزی بره او.ین.میگن کیا مهر واسه اینکه معروف بشه٬رفته دم بلاگ اسکای نشسته که باید من رو فیلی کنید.واسه همین ته پست آخرش(که من نخوندم) یه کلمه خداحافظی چپونده و کلی هم رشوه به آقای ... داده تا فیلیش کنه.بازم میگن واسه هرروزش داره کلی پول میده اونم به یورووووووووووووووووووووو 

.

9-گفته میشه این بچه هر روز اینجا تولد میگرفته و مراسم مختلط برگزار میکرده.حتی مواردی دیده شده که پسرنامحرم اومده به دختر نامحرم تو وبلاگ ایشون تبریک گفته.و نعوذباا... براش آرزوی طول عمر کرده 

.

10-گفته میشه از طریق بازی سفره افطاری،فرهنگ اسراف رو اشاعه داده.همچنین در روزهایی که این مسابقه برگزار میشده  حجم زیادی از پهنای باند اینترنت کشور رو جهت دانلود عکسه اشغال کرده بوده که از این طریق در ارتباطات کشور اخلال ایجاد کرده  

.

11-گفته میشه از طریق بازی عکسها و نقاشی ها و به طبع اون تحلیلهای شخص منفور و مفسدی بنام کورش تمدن موارد بالای 18 سال رو ترویج میکرده  

.

12-گفته میشه والدین بچه های بلاگستان از کیامهر خان بخاطر برگزاری مسابقه آکادمی شکایت کرده اند.آخه تعدادی از این بچه ها بعد از دعوت کیامهر از مادرشون قهر کرده اند و رفته اند آهنگ خوندن و واسه ایشون فرستادن.بعلت طولانی شدن اجرای مرحله نهایی بعضی از این بچه ها مدت 4 ماه با مادراشون قهر بودن تا بتونن خوب آهنگ رو بخونن 

.

13-گفته میشه کیا گفته چرا همه خداحافظی کنن و وبلاگشون رو ببندن ولی من نه؟مگه من چیم از بقیه کمتره؟

مگه من تعطیل نیستم؟  

.

14-خداییش بازم دنبال شایعه و دلیل واسه فیلی شذن و خداحافظی ایشون میگردید؟اصلا دلش خواسته خداحافظی کنه،شاید فردا بیاد سلام کنه.شما هم یادتون باشه وقتی سلام کرد براش کلاس بزارید تا ایندفعه جوگیر نشه و جوگیریات نزنه.چون جوگیریات بخاطر این "ات" یه جورای به مونث جماعت ارتباط داره و مورد داره.میتونه اسمش رو بزاره جوگیریان یا جوگیریون یا ...

ما دعا میکنیم زودتر این فیلی از روی کیا برداشته بشه تا ایشون نفسی بکشن و ما رو از نوشته هاشون مستفیض کنند

 .

اینجا و اینجا و اینجا و اینجا رو هم بخوانید البته براشون کامنت نزارید تا آمارشون بالا نره.حرفی و کامنتی داشتید همینجا بزارید  

 

نظرات 78 + ارسال نظر
م . ح . م . د یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

خدا چیکارت نکنهههههههه ...

مورد 7 و عکس محسن باقرلو خدا بود ب خدا

چیکارم نکنه؟شفاف بگو خجالت نکش

علیرضا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

هررررر
ولی جدی جدی این مورد دوم شایعه شده ها
من از دو نفر شنیدم این دومی رو
ولی جدا خداییش در محفل ما اگر کیا نیست صفا نیست !

تا از ۳ نفر نشنوی سندیت نداره تازه اون ۳ نفر باید مرد باشن

بهنام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلااااااااام
از خدا برای کیامهر صبر عاجل طلب میکنم!
یعنی خداییش آدم یه دوست مثل تو داشته باشه دیگه دشمن میخواد چیکار؟!
اصلآ من که میگم به خاطر همون تحلیل های کورش تمدن فیلترش کردن و باید ازت شکایت کرد و به عنوان مفسد فی الوبلاگ سنگسارت کرد! والله! با اون نقاشیاشون

چیه عین این پیرزنها داری غر میزنی؟
والا با این کامنت گذاشتنشون

وروجک جیغ جیغو یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com


کشته مرده ی این پستاتم کوروش
عالی بود حرف نداشت

حالا ایندفعه رو نمیر بمون بعدیشم بخون(یه آقایی هم اول کورش بزار بابا)
قابل شما رو نداشت

بهنام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

ئههههههههه لینک منو گذاشتی؟!

آقا من اصلآ نمیدونم چرا کیامهر قدر دوستی مثل تو رو نمیدونه! واقعآ دوست مثل تو کم پیدا میشه... اینو از ته دلم میگماااااا!!! باور کن! ربطی به لینک دادنت نداره!!!

این لینک هم هست:
http://shazdehkocholo.blogsky.com/1390/06/13/post-30/

ممنون که پست شازده کوچولو رو گذاشتی

شازده کوچولو یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

سلاااااام به کوروش خان گل
چرا لینک منو نذاشتید؟

سلام شازده بانو
میگم شما با بهنام هماهنگ بودید بعد اون کامنت گذاشتی؟خیلی تابلو بود
شرمنده من بعلت نداشتن نت دسترسیم به نت محدودهواسه همین پستتون رو نخونده بودم.خوندم و لذت بردم و لینکش کردم
ببهشید دیگه

دلارام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

امیدوارم که زود برگرده واگر نه یک متنی واسش نوشتم که اشک خودمو درآورد

ایشاا... که برمیگرده

فاطمه شمیم یار یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

سلاممم جناب تمدن...
تکی باور کن...یعنی دشمنیت هم به دل میشینهمعرکه بود...
وااااااای دوره آخر الزمون که میگن همینه...
وااااااای وااای چه کارا؟توبه و استغفار
.
فقط جدا جناب تمدن به کیامهر خان بگین اول هر جا هست سلامت باشه...دوما تکلیف ما چیه که از اونایی که فیل رو می شکنن نداریم...یه فکری بکنند به هر حال...

سلام بانو
لطف دارید شما
پناه بر خدا
منم از اونا که شما میگی ندارم.ایشاا... که فکری هم به حال ما فقیر فقرا میکنه

نیما یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

کووورووووووووووش جون ، عزیز دل خودش ، من نگرانتم ! تو چرا با این حالت آخه !؟ تو که خودت مفسد هم شدی ! تو چرا به این کیامهر گیر میدی !

براساس آخرین اخبار حاصل شده از خبرگذاری(گزاری-گظاری) یا اصلا خبر برداری ممد کمیلی و خودشون ، کیامهر معتاااااااااد شده ! همیشه در حال چرت زدنه ! بهش زنگ میزنن بعد جواب میده صدای یه یارو میاد که میگه :

کیایی بیا دور منقل بچرخیم !

بعد اون یکی که ثابت شده کیاست میگه :

- چرا ما دور منقل بچرخیم ، منقلو دور خودمون میچرخونیم داشی !

حالا تو دوست مفسد ، تو شخص خبیث با قلبی از طلا ، بیا و این کیامهر رو از چاله دربیار و بندازش توی چاه ! بگو اکس بخوره تا یکم شاد بشه نه اینکه همش نعشه باشه ! من میدونم که روح تو بهت این اجازه رو میده !

یه کلام از مادر عروس ببخشید یه کلام از روح سرگردان

غضے ! یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

راستش من تا دیدم غیلطزه یک مشت استخونی زدم به کیبورد الانم اسپیسش مشکل داره ! (شکلت آه آتشین خانمان‌سوز!)

غیلطز خیلی بدتر از فیلتره؟

غضے ! یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

ولی نباید امیدمون رو از دست بدیم ! آره .. دست به دست هم دهیم بلاگستان خویش را کنیم آباد !

شما جلو حرکت کن ما پشت سرت شعار میدیم

ما(ریحانه) یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

ماشالا که چقدرم روح بزرگ و طبع لطیف و بخشنده ای دارید.. حالا دو تا دونه کامنت واسه اونا باشه چه ایراد داره خسیس؟؟؟؟
کیامهر خان اگرم نمیخواست تا الان بره با این رسوایی که تو براش به پا کردی دیگه روش نمیشه برگرده که...
به هر حال ما باز هم منتظر میشینیم واسه اومدنش...(آیکون بشین تا زیر پات علف سبز شه دیگه!!!!)

۲ تا کامنت هم ۲ تاست
من رسوایی بپا کردم؟من؟
آیکونت رو اساسی هستم.هنوز سبز نشده؟

یلدا نگار یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

سلام منم از خواننده های خاموشش بودم حتی یک بارم نظر نذاشتم اما تو لینکام هست اولین باری که خوندمش..مثل اولین باری که اینجا رو خوندم ذوق زده شدم ..ولی وبلاگ کلکله رو بیشتر از همه وبلاگها دوست دارم چون میدونم هیچ غمی رو نمیذاره رو دل ادم بمونه ....رفتن کیامهر همون فیلی شدنش ناراحت کننده بود اما چه قشنگ این ناراحتی رو از دلمون د در اوردی البته ناراحتیمون سرجاشه اما سبکش کردی..خیلی خیلی خیلی بنده نازنین خدا هستی که یقینا هم خدا و هم بنده هاش و هم خواننده هات به وجودت افتخار میکنند

بقول مهران مدیری من الان چی بگم؟
خداییش زبونم بند اومد.هندوانه ها بشدت سنگینن.داره از دستم میفته
من که لایق اینهمه تعریفتون نیستم.امیدوارم شرمنده تون نباشم
خیلی خیلی خیلی ممنون(آیکون کیف کردن در حد...)

بهنام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

یلدانگار جان از من به شما نصیحت اینقدر از این کورش خان تعریف نکن! بعضیا جنبه اش رو ندارن دیگه تحویل نمیگیرن آدم رو هاااااا

بچه تو ول کن ما نیستی؟شدی مثل زبل خان.همه جا هستی.تو وبلاگ تو اس ام اس تو خونه ............
برو خونه تون نصفه شبی

بهنام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

آخ آخ من بازم یادم رفت که لینک داده بودی بهم!
یلدانگار جان استثنئآ این یه بار رو تعریف کن اشکالی نداره!

آیکون چزوندن حسود

نیاز یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com

خیلی با مزه ای...
خدا نکشتت.
بیا واسه منم کامنت بذار.

ممنون
ایشاا...خدا همه مسلمین و مسلمات رو نکشوند
چشم

محدثه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

خیلی باحال بود!
خوبه شما اهل شایعه پراکنی نیستی!!!!

خدا رو شکر که این وصله ها به من نمیچسبه

رها یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

خوش بحال کیامهر ، همه دوسش دارن، خوش بحالش...

بله خوش به حالش
ولی شما چرا اینقدر ناامید نوشتی؟اینجا بچه ها همه با هم دوست هستن و همدیگه رو دوست دارن.خوش باشی رفیق

بازیگوش یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

ووووووووووووی کیا فیلی شده؟؟؟؟منم نبودمممم بی خبرررر

شرمنده خبر بد دادم
میگم حالت خوب شد برگرد یه کامنت درباره پست من بزار

هاله دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://assman.blogsky.com

بیاین گلریزون کنیم جهت تامین مهریه ی مهربان بانو (آیکون باور کردن شایعات تمدنی !) یا بریم کمک این آقای عکس نامحرم پخش کن بچه ها رو نگه داریم !

فکر خوبیه منم میرم شاراپوا رو راضی کنم از شکایتش منصرف بشه.کار سختیه

مهربان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

لعنت به کسی که آبروی آدمو اول صبحی ببره
حالا ما یه سری مسایلی رو به شما گفتیم
آخه برادر من
چرا مطرح کردی مساله مهریه رو
همه باید بفهمن که کیا یه چن تا دونه سکه ما ته جیبش نیست و کار کشیده به دادگاه و شکایت

به خدا من مهریه مو نیاز دارم وگرنه زندگی مو دوست دارم
به چه زبونی بگم

بشمار
بچه ها میدونستن کیا سکه نداره فقط نمیدونستن بعضیا واسه مهریه شوهرشون رو میندازن زندان
خداییش پول و سکه از زندگی مهمتره.منم اگه مهریه داشتم حتما میزاشتم اجرا

مهربان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

اون ماریای دردگرفته رو بگو
هرچی گفتم این کولی بازی ها رو درنیار
بذار من که مهریه مو گرفتم می رم این تو و این کیا...
مگه قبول کرد
دختره ی آویزون

دلت میاد با ماریا بد صحبت کنی؟گناه داره دلش میشکنه
این من و ماریا؟یا این کیا و ماریا؟یا این من و کیا؟یا این من و کیا و ماریا
؟

مهربان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

ولی کوروش
گذشته از شوخی
خیلی باحال بود. اصلا روحیه ام عوض شد اول صبح

شایعه ۹ رو خیلی دوست داشتم ... محشر بود
شایعه ۱۰ ولی خیلی بی اساس بود خدایی... اون سفره هایی که این بچه های بلاگستان پهن کرده بودن واسه افطارشون...... والا از سفره بلال حبشی هم خالی تر بود. اسراف کجا بود...

هدا رو شکر.پس الان دیگه افسرده نیستی؟میدونم ناراحت نمیشی میگما
مورد ۱۰ رو راست میگی منم قبول دارم

افشانه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://mahemehri.blogsky.com/1390/06/

کیامهر شاید خودش ندونه که فکر نمیکنم اینطور باشه
پای خیلی هارو به اینجا باز کرده و نوشته {فقط برای کیامهر } شامل حال من هم میشه...
یه جورایی گفتنی هارو همه گفتن و شایعات شما هم خیلی جالب بود ...
.
ولی من دوست دارم فکر کنم که تمام اینا یه شوخیه یا جوگیریات میخواد نشون بده که اگه بره خیلی خونه ها بی بزرگتر میشن ! تازشم بلاگ اسکای میره ازش شکایت میکنه که چرا تعداد کامنت ها و حضور پر شور مردم تو بلاگستان به نصف کاهش پیدا کرده و میاد منت کشی و اینا میگین نه نگاه کن!!!
از من گفتن بودااااااااا

ایشاا... که هرچی صلاح باشه انجام بده.مطمئنم که کیا تصمیم درست رو میگیره

روزگارمو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://mavgola.blogfa.com

سلام.آقا خدایی اش استاد شایعه سازی هستین.
اونم چه شایعه های باحالی . این روزا تو هر وبی می رم از جوگیریات وکیامهر میگن. باور کن خیلی پشیمون شدم که چرا قبلا باهاش اشنا نشدم. البته این دوست عزیز برام کامنت گذاشته بود .رفتم ازش تشکر کنم دیدم خونه نیست. شما اگه دیدینش بهش سلام منو برسونید.

سلام.اینا شایعه نبود که خواهرم عین واقعیت بودن
اتفاقا تو یکی از پستهای آخرش شما رو معرفی کرده بود
بزرگی شما رو میرسونم بانو

تلاش دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

خدا چی کارت نکنه کوروش...
خیلی باحال بود اون خالکوبیه خیلی باحال بود...

می گم حالا خدایی کیامهر خوبه؟..
جاش خالیه..

قابل شما رو نداشت
بله خوبه صحیح و سلامت(پایگاه اطلاع رسانی افراد مفقود الاثر)
بله بسیار خالیه

دختری که حرفهایش را نمیخوردئ دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.rainygirl89.blogfa.com.blogfa.com

مردم از خنده کوروش خان.... مورد 9 خیلی باحال بود...

هوشحالم که شاد شدی

سارا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

آقا من شدیدا به کیامهر خان حسودیم شد به خاطر داشتن دوستی چون شوما
یه دوس مث شوما داشته باشه دیگه نه دشمن می خواد نه نیازی هس بگیرنشو این حرفا
خودت واسش کافیی دیگه

الان اینی که گفتی تیکه بود؟اگه تیکه انداختی بگو برش دارم

مامانگار دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام کورش خان...
..خیلی خوب بود...کلی خندیدیم..خدا خیرتان دهد..
..اما فکرنمیکنید که باید کمی این شایعات رو غربال میکردید و حداقل دو شایعه متناقض رو کنار هم نمیگذاشتید ؟..منظورم شماره ۲ و ۴ هست..

سلام مامانگار عزیز
قابل شما رو نداشت.خدا کنه کیا هم از این خنده ها راضی باشه والا هیزم آتیش جهنم من حسلبی پرملات میشه
حرفتون متین بانو ولی من نگفتم همه تین شایعات درسته که فقط گفتم اینا مطرح شده.یه سری میگن بچه دار میشه یه سری هم میگن نه واسه جریان مهریه اس

هاله بانو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

واقعا خسته نباشید
جدیدا نمی دونم چرا نمی تونم اینجا کامنت بذارم

شما بیشتر خسته نباشی با اینهمه فسفری که واسه کامنت گذاشتن سوزوندی
منم نمیدونم چرا هر وقت میاد وبلاگت با دیدن اون عکس خنده ام بند نمیاد(آیکون آدم زود تلافی کن نامرد)

شازده کوچولو به بهنام دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

بازم به تو بهنام
دمت گرم

چه نوشابه ای واسه هم باز میکنن
باشه ما رو به همین راحتی فروختید؟

پونه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

جالب بود .من خودم به شایعـــــــــــــــــــــه ی 2 رسیده بودم. یعنی حدس میزدم اینطور باشه. حالا نه به ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ازدیاد جمعیت قلوها
اما جالب بود دست شما درد نکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنه
بابت لینک هم اصلا تشکر نمیکنم هزار بار من لینکت رو گذاشتم تو وبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم یه بار شما والا
بعدشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هیچی

پس چند قلو؟شما از کجا فهمیدید؟
دفعه بعد که لینکت رو نزاشتم یاد میگیری تشکر کنی.والا
فکر کن شاید چیزی یادت اومد

بهنام دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

خواهش میکنم میثا جان!
پس چی خیال کردی همه مثل من با معرفتن؟! همینجور مواقع میشه شناخت آدما رو دیگه!!!

نیاز دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com

مرسی داداشی که اومدی.
همیشه بیا.با بانو جان بیا.

وروجک جیغ جیغو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

دیگه پررو نشو دیگه من بابامم به اسم صدا می کنم تو که دیگه جای خودداری

هاله بانو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

من اصلا حرفی برای گفتن ندارم ها باور کنید
اما یادم بمونه حتما براتون یه کتاب بخوانیم بنویسم بخرم
۱- انتهای خط سوم و پنجم جواب شازده کوچولو(محدودهواسه و ببهشید)
۲- خط اول سومین کامنت مهربان(هدا)
۳- جواب دختری که حرفهایش را نمی خورد (هوشحالم)
۴- خط سوم و چهارم جواب مامانگار (حسلبی و همه تین)
۵- خط دوم کامنت خودم (میاد)
مابقی اش رو دیگه فاکتور گرفتم اما مدیونید اگه فکر کنید قصدو غرضی در کار بوده

نسیمه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

آقا اولا یک دنیا ممنون بابت لینک دادن آمارم بعد عمری بالا رفت عقده ها خالی شد

بعدشم شما رسما کیامهرو شسته سینه آفتاب پهنش کردید تا خشک شه!! اون وقت شما گفتی باهاش چند ساله دوستی؟!!!

روشنک دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com


یعنی رسما خوندن این پستت بیش از 40 دیقه طول کشید از بس خندیدم....
حتما الان همه اهالی 5 طبقه جمع شدن پشت در خونه ببینن چه خبره من خونه رو گذاشتم رو سرم.....
کیا یه دوست مثل تو داره دشمن میخواد چیکار؟

ملکه نیمه شرقی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com/

وااااای خدا خفتون نکنه
مورد ۶ و ۷ عالی بود!!
میگم یه چند تا از عناصر ذکور از طریق وبلاگ ایشون تولد من تبریک گفتن! نکنه بیان ما رم جمع کنن؟!
۱۸۱۲۱

آسانا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://asanaaa.blogfa.com/

سلام

انصافا پست های شما حرف نداره

ولی خیلی ده که آدم دو روز نباشه بعد این همه آدم پشت سرش حرف بزنن و چه چیزایی هم که نگن!!!!!

چون خودشم نیسنمیتونه از خودش دفاع کنه!

رها دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

ناامید نبیدم،غبطه خورده بیدم!!!
امیدوارم منم بتونم با شما و بقیه دوس باشم....

مومو سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
حالا مهندس تمدن! از حق نگذریم... اینا که شایعه بود. شوما که رفیقشونی... واقعا چرا؟ چرا؟ چراااااااااااااا فیلی شد؟
این سه بار رو با تاکید بیشتر پرسیدم که متوجه اهمیت موضوع و کلیدی بودن سوال بشیم همه با هم!

ابله خاتون سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://ablahkhatoun.blogfa.com

یک سال و نیمه من وبلاگ کیامهر رو میخونم.اینهمه هم اسم شما رو دیدم و یک دشمنی درونی با اسمتون حس کردم!نیومدم بخونمتون!وقتی دیدم کیا لعنتتون کرده گفتم حتما باید چیز باحالی نوشته باشین.
خداوکیلی نصف شبی اساسی کیف کردم و خندیدم.اما واقعا این طولانی نوشتنه آدمو خفه میکنه!جون عزیزانتون کوتاهترش کنین!میدونم که نمیکنین!مطمئنم قبلا از خیلی های دیگه بابتش فحش خوردین!
الان منم زیادی ور ور کردم.خلاصه کلام اون شیر خشکی که خوردین حلالتون باشه!

ص سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

خیلی جالب بود

وانیا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

ساعته کامنت رو ببین بعد بگو من چی بگم

عسل سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

سلام
مثه اینکه از این فیلی شدن خیلی دلت گرفته !
ولی خیلی قشنگ گفتی !
ایشالله که یورو هاش تموم شه و از فیلی بیاد بیرون
ما هم آپیم
اگه دلت تون خواست یه سری هم به وب درب و داغون وصله پینه ای ما بزنین !

کاغذ کاهی(نازگل) سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

رها سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://pastils.blogfa.com


خیلی خوب بود!!!تشکر تشکر!

------
منم تازه فهمیدم ....!!:(
ولی
یه حسی به من میگه کیامهر چند روز دیگه برمیگرده ...!حالا نشد چند هفته دیگه .....دیگه نشد چند ماه دیگه .....حالا سال هم ....... ولی برمیگرده دیگه!!

داداشی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://dashmashti.blogfa.com

سلام داشی
در یک اقدام همه جوش سعی می کنیم که ما نیز فیلی بشیم
البته این مال اون زمان بود که مرامی واسمون مودنده بود
الان دوره دوره نامردیه
پس بیخیال رفقا

هاله بانو سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد