دوگانه بی ربط

 

۱- 

بعضیا گیر بدن به یه چیزی ول کنش نیستن

اصلا شنیدید که میگن طرف مثل بختک چسبیده به این زندگی ولش نمیکنه؟

نمونه بارز این جریان همون بنده خدایی هستش که از بدو پیدایش بشریت حضور داشته هنوزم هست.مثل قالی کرمان هرروز جوون تر میشه

تو دنیای بلاگستان هم ما نمونه ای از این اشخاص داریم

هر کاریش میکنن باز بیخیال وبلاگ و وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی نمیشه

البته تو این میونه فقط قید کامنت گذاشتن رو زده

آخرین کامنتی که گذاشته مربوط به سالی هستش که سفره هامون بوی خوب میداد و نفتی نشده بود

قبلا در خصوص این شخصیت شهیر توضیحات لازم رو ارائه کردم و بیش از این نیازی نیست

ایشون کسی نیستن جز کیامهر باستانی سابق یا همان بابک اسحاقی نوظهور

خداییش من دیگه کم آوردم.این بشر 100 تا اسم داره.من که 15 سال باهاش رفاقت دارم هنوز نفهمیدم اسم و فامیل واقعیش چیه.شما تا حالا با ۲ تاش آشنا شدید.زیاد امیدی نداشته باشید که این نام و فامیل و کنیه(به جان خودم این فحش نیست)واقعی باشه

2 روزه مدام به من زنگ میزنه که چرا وبلاگ جدیدش رو معرفی نمیکنم؟هی میگه تو بازدیدت زیاده تو رو خدا لینک جدیدم رو بزار تا از بازدید کننده هات منم مستفیض بشم

این جوان رسما از جمع ما وبلاگنویسان رفته بود و کار خدا بود که دوباره بینمون بازگشت،خواهش میکنم برید بهش سر بزنید و براش کامنت بزارید تا دلگرم بشه و بازم بنویسه.بالاخره ما باید هوای جوونا رو داشته باشیم دیگه 

تو کامنت هاتون حتما بگید جاش خیلی خالی بوده واصلا وبلاگستان بدون کیا صفا نداره و کل بلاگستان یه طرف و کیا هم همون طرف و بدون اون هرگز و کلی خالی بندی دیگه.میگن دروغ مصلحتی گناه نداره تازه اگر هم داشته باشه با اینهمه گناهی که داریم این 1 دونه زیاد در میزان حرارت آتیش و مدت زمان بریان شدنمان تاثیری نداره فقط خدا کنه از این میله گردونها داشته باشن که همه جامون یه نواخت برشته بشه و احیانا یه جاییمون نسوزه

امیدوارم با وبلاگ زدن،ایشون بحث های 18 سال به بالاشون رو تو اونجا مطرح کنن تا در دانه ریز رو تحته نکنن.جدا من موندم تو کار این عمو فی.لی.کیا هر چی در توان داشت گذاشت تا اینجا رو هم به سرنوشت جوگیریات مرحوم دچار کنه ولی نتونست ولی تو وب خودش هیچی ننوشته بود و فیلی شد.همین چیزا این شبهه را ایجاد میکنه که شایعاتی که من تو پست های قبلم نوشتم میتونه واقعیت داشته باشه

منکه از بازگشت کیا ببخشید بابک خیلی خوشحال شدم آخه گودر من پوکیده و از این به بعد کمافی السابق میتونم از گودر ایشون استفاده کنم 

 

پس زین پس به چای واژه نامانوس کیامهر باستانی بگیم بابک اسحاقی و بریم اینجا بخونیمش  

2- 

 

همینجا اعلام میکنم که هرچی محمد خان درباره طلاجات موجود در صندلی عقبشون میگفت کذب محض بود.من به شخصه این ریسک رو پذیرفتم که عقب ماشینش بشینم به طمع کشف طلاهای مفقوده قبلیا٬ولی چیزی نبود که نبود

راستی الانم در کمال صحت و سلامت هستم

محمد جان ممنون از پذیراییت ولی از همینجا بگم اینجا بیایی از این خبرا نیستا.فوق فوقش یه دونه ساندیس 100 تومنی با یه دونه تی تاپ٬تازه اونم اگه روزی بیایی که تهران جهت تجدید میثاق با یه چیزایی راه.پی.مایی باشه

 

  

پی ته پست یه چیزی نوشت(بشنو و باور نکن):واسه اینکه ثابت کنم پرسپولیسیا خیلی انسان های فهمیده ای هستن و فقط فوتبال زیبا براشون مهمه٬به همه استقلالی ها که میخوام سر به تنشون نباشه بردشون رو تبریک میگم.ایشاا... که دیگه روی برد رو نبینید٬ایشاا... که بازیکن عراقیتون کچل بشه که موهاش لای دست بازیکن ما گیر نکنه 

کلا نوش جونتون.خوش باشید 

 

 

نظرات 74 + ارسال نظر
روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

یعنی من رسما عاشق این مدلی نوشتنم.....
خداییش تو نمیتونی جدی بنویسی؟؟؟

بابا این کاملا جدی بود.چرا هیچکی منو جدی نمیگیره؟

روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

به به....تو کلکله اول شدن به خودی خود امتیازی نداره ولی اینکه یکه تاز باشی و هر چی دلت خواست یه تنه کامنت بذاری میچسبه

دست شما درد نکنه رسما گفتی اینجا اول شدن هنر نیست
بله اینجا که کامنت گذار نداره(آیکون جوان سرخورده)

روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

خوب جونم براتون بگه این اقا کورش که دم از تمدن میزنه همون رفیق 15 ساله کیای سابق و بابک امروزه....
وقتی با بابک اینجوره فکر میکنین با من و شما چه خواهد کرد اگه سوژه دستش بدیم؟؟؟ ( اینجا ایکون مسموم کردن جو و شایعه پراکنی و زیر اب زنی نداره؟)

میگم یه بار امتحان کن خب
یه سوژه بده ببین چی میشه
قول میدم اتفاقی نمیفته

روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

از اونجایی که گودر خیلی ها به رحمت خدا رفته و فعلا دارن براش گور دسته جمعی میکنن احتمال اینکه کسی سه سوته اینجا پیداش بشه نیست( معلومه سو استفاده چی هستم؟)
منم که بیکار....کلاسا هنوز شروع نشده ...مشتری هم که خبری نیست و رسما داریم مگس میپرونیم گفتم بیام اینجا یه کم لی لی بازی کنم وسطی هم کیف میده ولی حیف که کسی جز خودم نیست.....

به به چه سعادتی میخواد حضور شما در اینجا اونهمه اینهمه کامنت بشه یه روزی برات جبران کنم
ایشاا... سرتون شلوغ میشه دوباره
میگم حالا که سرتون خلوته یه بلیط ربع قیمتی٬خمس قیمتی به یکی از این بلاد کفر(از اون خوش آب و هواهاش)واسه ما صادر بفرمایید
شما که بخیل نیستید اینهمه شما رفتید یه بار هم ما
قول میدم فرار مغزها نکنم و برگردم
کی بیام بگیرم؟چی؟پول قابل نداره؟بابا شرمنده نکن ما که نمیخوایم شما ضرر کنی

روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

کورش خان فکر بد نکن دارم اینجا رو اب و جارو میکنم چایی رو هم تازه دم کردم واسه بچه هایی که میخوان بیان بهت سر بزنن....
حالا هی تو قدر منو ندون

خداییش ما رو شرمنده خودتون کردید
یه دقیقه اومدی همش رفتی تو آشژزخونه
یه دیقه بشین
دیگه چایی رو من میریزم
ما قدر همه دوستان بخصوص کامنت زیاد گذاران وعلی الخصوص رفت و روب کنان رو میدونیم

محدثه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

خب اگه همه کامنتای روشنک رو یدونه حساب کنیم،دوووووووممممممم!!!

یعنی به نظرت همه کامنتهاش یه دونه کامنت میشد؟(آیکون آدم قدر نشناس نمک به حروم)

روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

راستی خوب تو درز مرز های صندلی رو میگشتی بعیده چیزی نباشه.....شاید این دفعه صندلی جلو سوار شده طرف

همه جا رو گشتم
جلو هم نشستم
فکر کنم بو برده بود قبل من همه جا رو پاک سازی کرده بود

روشنک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://hasti727.blogfa.com

محدثه جان نشد که بشه.....اول تا ششم دست خودمه ...:)))))))
این کامنت فقط به منظور رند شدن عدد مقدس هفت کامنت از طرف من گذاشته میشه و ارزش دیگه ای نداره

بازم تویی داروگر؟ببخشید روشنک؟
یعنی بقیه کامنت هات ارزش دیگه ای داشت؟
ببخشیدا میدونم ناراحت میشی میگما

فاطمه شمیم یار شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

سلامممم کوروش خان
به قول روشنک بانوی عزیزم..من شیفته ی این تعریف کردن شما از دوستان هستم واقعا حرف نداره ها...وای چقدر زیبا به استقلالی ها تبریک گفتین عالی بود

سلام بانو
ممنون شما لطف دارید
چکار کنم دیگه مجبور بودم تبریک بگم

الهام شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

آقا سر ب تنم نیس الان!
بادمجون بم آفت نداره! بگید...
کوروش خان بگید تو دلتون نمونه ها! ما خیلی میسنویم از اینجور حرفا...:دی
:)))))))

میبینم که خودت میگی و خودت هم جواب میدی
خود گویی و خود خندی عجب وبلاگ نویس بی عاری
میگم بقیه کامنت ها رو هم جواب بده دیگه

دخترک زبون دراز شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com

سلام کیامهر یا بابک فرقی نداره مهم اینه که بنویسند ترجیحا هم زیر 18سال
الان عذاب وجدان گرفتم باید یه اعترافی بکنم بنده هم از لینکدونی ایشون استفاده می نمودم
بهله بهله ما پرسپولیسی ها انسان ها خیلی خیلی فهمیده ای هستیم واسه همین بنده به نوبه خودم این برد رو به همه 6تایی ها تبریک میگم 6تایییییییییییییی ها نسبتا عزیز بردتون مبارکتون باشه

چرا فرق نداره حیلی هم فرق داره.به نظر شما غضنفر با جک فرق نداره؟
شما در مقابل پدر مقدس هستید.اعتراف کن دیگه چکار کردی
چند تا؟بلند بگووووووووووووووو
۶تاااااااااااااااااااااااااااا

کوالا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

سلاااااااااااااااام کوروش خان


دیدی تیم نیتسید ؟ دیدی هی هی خودتون رو مینداختید تا پنالتی بگیرید؟
دیدی فرهاد تموم نمیشه ؟
دیدی نوری بازیکن نی؟
دیدی؟ دیدی؟ۀ دیدی؟ دیدی؟ 3 ساله مارو نبردید؟

سلااااااام
ای بابا باز اینا بی جنبه بازی درآوردنا
گفتم جنبه برد ندارن

الهام شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

کلن اگه وقت ندارید من پایه ام!:دی آخه ی ۳ ماهیه نت نداشتم الان ندید بدید بازی در میارم ۲۴ ساعته هستم توو نت!:دی
نه بی عارم نیستم تکذیب میکنم!

جای من رو هم خالی بفرمایید در نت
ایشاا... قسمت منم بشه
پس حتما بی کاری

علیرضا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://4malite.blogsky.com/

هررررررررررر
واژه نامانوس

به رفیق من میخندی؟جنبه داشته باش من میگم شما چرا میخندی؟

نیما شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

کورووووووش جون ، تو کلایا پست نمینویسی یا اینکه در مورد کیامهر مینویسی ! خدا این کیامهر رو حفظ کنه که باعث آپ شدن بلاگت میشه !

راستی میگم کلی خوش به حالت شده ! سوار ماشین ممد شدی ! ای شیطون ! پس تو هم بلدی که سوار ماشین خانوما بشی !

بازم من یه کیامهری دارم که بخاطرش آپ کنم٬شما چی؟
محمد آقاست من تعجب میکنم چجوری با تو رفیق شده

هاله بانو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

خوشم می یاد همه عین خودم از لینک دونی جوگیریات استفاده می کنن
خوب اینجا یه سوال فنی پیش می یاد :
من تو لینک دونی جدید جوگیریات نیستم در لینک دونی کلکله هم نیستم بعد شما چه جوری می آیید تو بلاگ من کامنت می ذارید ؟؟؟؟
( آیکون گیر الکی دادن برای زمانی که حرفی برای گفتن نداری)
با اون پی ته پست نوشت به وحشتناکترین نوع ممکنه موافقم بنابراین اینم من اضافه می کنم :
ایشاا.. اون فرهاد مجیدی رو گشت ارشاد بگیره تمام اون موهاش رو از ته بتراشه که دیگه وقتی الکی زمین می خوره لازم نباشه قبل از بلند شدن مرتبشون کنه

شرمنده من تا حالا فکر میکردم تو لینکهای من هستی
جدا من چجوری میومدم پس؟شاید از روی در
آره بچه قرتی(منظورم مجیدی بودا نه شما)

نسیمه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

شما دعا نکنی بهتر نیست....فکر کنم نفرین بهتر باشه!!!!

نه من اصلا نمیتونم کسی رو نفرین کنم
فقط دعا

جزیره شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://jaziretabrik.blogfa.com/

ایششششششششششششششششالله
ایششششششششششششششششالله
ایششششششششششششششششالله





ماشاا....

کیانا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلام
مث همیشه قشنگ نوشتین.ممنون

سلام
اویییییییییییییییییییییییییییی
چه باکلاس
ممنون دوشیزه محترمه مکرمه

آناهیتا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام جناب تمدن
اول از همه امیدوارم شما هم یک روز از نام و نشان حقیقیتون پرده برداری کنید...
لاااااااااااااااااااااااااااایک به ته پست قرمزی نوشت...
امیدوارم دوستان اس اسی ما با این برد، باخت به تراکتورشون رو فراموش کرده باشن! الهی آمین!

سلام آنا قرمزی
میترسم از اسممون پرده برداری کنیم همین ۲ تا مشتری مون هم بپره
منم امیدوارم این برد آخرشون باشه.ایشاا... از گلوشون پایین نره

ف@طمه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

این اسم جدیدشم مث قبلیه همچین با مصما مسماس

شایدم بامثماث

دلارام شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

زیر آب زنی های خود را به کوروش خان تمدن بسپارید
زیر آب زنی در 3 سوت
اون جریان طلارو من درجریان نیستم ،پس چیزی نمیگم در رابطه اش .
ما از اینکه شما انقدر با شخصیت هستی و همزمان هم میخوای سر به تنمون نباشه و هم تبریک میگی متشکریم

من و زیر آب زنی؟چرا اصلا زیرآب؟من روی آب میزنم
همون بهتر که خبر نداری.امان از دست طلا و محمد
خواهش میکنم منم از شما متشکرم

پونه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

دستت درد نکنه بابک اگه تو رو نداشت چطور میتونس به بچه های دیگه خبر بده که وبلاگ جدید زده !!!
دستت درد نکنه خدا رو شکر داری به راه میای و کم تر و کوتاه ترمینویسی آخه دیگه جاده خاکی نمونده تو دهنمون تا آسفالتش کنی برادر من!!!!
حالا کورش بین خودمون میمونه
بگو اسم واقعی کیامهر چیه؟؟ قول میدم به کسی نگم!!!

خدا رو شکر بالاخره یکی به ارزش من پی برد
مردم از خنده واسه این کامنتت.ولی باید خدمتتون عرض کنم شما نگران نباشید هرچند وقت یه بار باید روکش آسفالت رو عوض کرد
من بگم؟منم نمیدونم.ایشون اینقدر اسم داره که من اسم خودمم فراموش کردم

آرزو بانو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

این آیکون دقیقا یعنی چی؟

محدثه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

داشتیم ؟؟!!!!
نه واقعا داشتیم!!!!؟؟؟؟؟

بابا چی بود شما تا وقت گیر میوردین (می آوردید) موهای این بد بختو میکشیدین!
بچچم!
هاله خانوم!! هیچچم!!!

دایی خان! من دومم بشم اولم! وگرنه شیرینی نمیدماااااااااااا!!!

تو استقلالس هستی؟
برو اصلا جوابت رو هم نمیدم
شیرینی هم میگیرم

آذرنوش شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

هررررررررررررررررر واقعا بلاگستان بدون جوگیریات صفا نداشت

باید بگی جوگیریاتت(۲ تا ت)

سپیده شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://SETARESEPIDEASHK.PERSIANBLOG.IR

شما که انقدر خوب مینویسید چرا تو انتخاب رنگ بی سلیقه اید ؟!!

هنور هم وقت هست میشه عادتها رو عوض کرد :)

ای بابا حیف که با شما رودرواسی دارم والا...
من موندم با این ذوق و قریحه ای که در شعر گفتن داری چرا استقلال؟

بابک یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

دست درد نکنه کورش جان
اگه من تو رو نداشتم چیکار میکردم ؟
ممنون واسه معرفیت
امیدوارم وقتی تو هم هویت واقعیت رو مشخص کردی با یه پست توپ از خجالتت در بیام

عجالتا منتظر باش دو سه تا عکس ازت بریم رو انتن
بچه ها یه فیضی ببرن

آخه غضنفر چهار... دیگه معرفی کردن داره؟
من مخلص رفیق گلمم هستم
حیف که اینجا دست و بالم بسته ست والا جوابی برات داشتم در حد بوندس لیگا نه لالیگا

عسل یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

بترکه این کیامهر !
ملت رو اسکل کرده !
خوب مثه بچه آدم یا بگه اسمش چیه یا مثه همون کوآلا جان اسم جک و جونور بزاره رو خودش !
ما زنده برگشتیم از مسافرت !
از لینک ممنون !

گفتم میری مسافرت برمیگردی اعصابت آروم میشه ولی مثل اینکه موضوع حادتر از این حرفاست
خواهش میکنم

سارا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

۱-همه اینا که گفتین درست ولی آقا اجازه اگه ما خواستیم جناب بابک رو همون کیامهر صدا کنیم چی؟
۲-منم طلا میخوام
آقا ما فقیریم آقا ما پول نداریم بهمون کمک کنین فقطم از نوعه طلا پذیرفته میش هاااااااا گفته باشم

در مورد استقلالیا هم که کلننننننن اصن حرف نزنیم بهتره حیف وقتو انرژیمون نیس واسه اینا حدر بشه والاااا
الهی اون بازیکن عراقیتون بمیره که انقد بی فرهنگه
پرسپولیسیا نبردن ولی حداقل با فرهنگو مودب که هستن همه میدونن تو ورزش اول اخلاق مهمه
پرسپولیسیا همینو دارن بسه رو سر استقلالیا جا دارن والا

۱-شما صدا کن ولی اگه برنگشت و جواب نداد ناراحت نشو
۲-من میگم بی خیال طلا شو.اینجوری خیلی بهتره آبجی
درباره استقلالی ها هم بشدت باهات موافقم
پرسپولیسیا گلن

داداشی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://dashmashti.blogfa.com

سلام داداشی
ما نیز برگشت داش کیای بابک شده رو تبریکیات عرض میکنیم.
انشالله چرخش واسش بچرخه

باید عرض کنم که باختیم
باورم نمیشه
اما مث شما با پرستیژ تبریک میگیم به آبی های بـــــــــــــــــــــــوق

سلام داش
ایشاا... که بچرخه
اینجوری تبریک بگیم خیلی بهتره

مامانگار یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ


...آقا یکساعته دارم به این جواب کامنتهات می خندم...جدن کورش خان تو استعداد بینظیری در جواب فی البداعه دادن و اونم در نهایت طنز...خدا خوشبختت کنه پسرررر...که به قهقهه انداختیم..بعد هم یکی یکی ایشالله بلیط همه بلاد کفر و ظلم و اسلام وغیره را برایت ردیف کند و همه جابری خوش بگذرونی...اونم بدون کیامهر...

ممنون بانو
خیلی خیلی خوشحالم که نوشته هام باعث خنده تون میشه
شما اونجا دعاتون بیتر میگیره.یه بار دیگه بلندتر دعا کنید
میگم خوبه دیگه من به بچه ها تیکه میندازم شما میایی میخندی.حداقل یه دعای محکم تر بکن
دعا کن ما بریم بلاد کفر٬جهنم کیامهر هم باشه

مامانگار یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

...جدن که استاد ومتخصص کیاشناسی هستی شما...
...بازم در موردش بنویس...خیلی خوب می نویسی...پی نوشتت هم عالی بود..ممنون..

چششششششششششم
ایندفعه به چیش گیر بدم؟

ما(ریحانه) یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

یه بار وقتی که بنده خدا رفت پشت سرش اینقدر صفحه گذاشتی که مجبور شد اسمش رو عوض کنه..
الانم باز که اومده شمشیر رو از رو بستی؟؟؟؟؟
به هر حال ما که از اومدنش خوشحالیم... تا بترکد چشم حسود...
میگم شما هم پرسپولیسی هستید؟؟؟
آخی آخی..
تسلیت میگم که....

چیه؟ما دو تا دوستیم میخوایم با هم کل کل کنیم شما چرا این وسط موش میدوونی؟هه هه
میخوای ما رو دعوا بندازی؟برو روغن فامیلا بزن به موهات

شازده کوچولو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

دیگه یواش یواش داشتم نگران می شدم که چرا راجع به بازی شهرآورد چیزی نگفتید که خلاصه آخرش خیالم و راحت کردید
اشکالی نداره کوروش خان بد نیست یه وقتایی آبی ها هم طعم برد و بچشن
1....2....3....4....5..... ش_____ ش___ شیششششش تایییاااا

من اصلا کشته و مرده این رنگ مورد علاقه شما هستم
براتون ۱۰۰ امتیاز مثبت ثبت کردم

رامین یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://divane.bloghaa.com/

سلام
فکر کنم مردهزار چهره که می گن همین نویسنده جوگیریاته

البته اگه جنسیتش رو درست گفته باشه بله

رهگذر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

ئه! کیا برگشت؟!
من می دونستم این بشر برو نیستا! الکی دلم سوخت!!
ولی فک نکنی تو هم بری دلم می سوزه ها! عمراً! آخه مگه می شه آدم دلش برای پرسپولیسی همیشه بازنده تنگ بشه؟!

بله برگشت.تا کور شود هرآنکه نتواند دید

رهگذر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

اینم کل کل آبی و قرمز در این روزا:
استقلالی : ما 22 بار بردیم شما 17 بار
لنگی : ما 6 تا زدیم
استقلالی : ما رفت و برگشت بردیمتون
لنگی : خب ما 6 تا زدیم
استقلالی : علی سامره ثانیه 30 بهتون گل زد
لنگی : ما 6 تا زدیم
استقلالی : ما دوبار قهرمان آسیا شدیم ولی شما حتی یک بارم به نیمه نهایی نرسیدین
لنگی : ما 6 تا زدیم
استقلالی : ما از الغرافه 5 تا نخوردیم
لنگی : ما 6 تا زدیم
استقلالی : ما زودترین گل تاریخ لیگ برتر رو تو ثانیه 8 ،اونم از مس سرچشمه نخوردیم!
لنگی : ما 6 تا زدیم
استقلالی : خوبی؟؟؟
لنگی : ما که 6 تا ...

حرف دیگه ای هم دارین بزنین؟!؟

بله حرف دیگه ای هم دارم
۶ تاییاش

عاطفه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

خوبه کیامهر (همون بابک) شوما رو داره! وگرنه تووبلاگ جدیدش باید مگس میپروند:))

کلا خدا من رو واسه همه حفظ کنه

دختری از یک شهر دور یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

داداش کیا یدونس!!! چرا اینهمه اذیتش میکنی؟؟؟
محمد دو تا حرف راس میگه ۱۰ تا دروغ شما هنوز حرفاشو باور میکنی؟؟؟؟ البته فهمیدم شما چقققققققققققددددددددررررررررر خسیسی!!!!!

من اذیتش میکنم؟دست شما درد نکنه به اینم میگن دوست؟
محمد حرف نداره.پشت سرش حرف نزن
این حرف آخرت هم نشنیده میگیرم

آذرنوش یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

مرسی از شفاف سازیتون بابت دو تا ت

خواهش میکنم.من در خدمت جماعت مسلمین و سملمات هستم جهت روشن سازی

حبیب دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://artooni.blogsky.com



سلام خوبی

آقا وبلاگ من ترکید باور نمیکنی بیا نگاه کن

سلا
پس خودت کی میترکی؟

عاطی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ



پس موضووع از این قرار است ک همه ی وبلاگ ها!تبلیغ وبه جدید می کنند!:دی!

بله مادر جان موضوع همینه که شما گفتی

عاطی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ



خووبه!ب خودم امیدوار شدم ک هنووز مثله قدیما باهووشم و این گذر عمر دل و ذهنمو پیر نکرده!!!!

بله خدا رو شکر که فقط ظاهرتون پیر شده(آیکون خودکشی)

شهاب آسمانی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://empyrean.blogfa.com

برای تبلیغات چقدر کیا رو تیغ زدی ...!؟ راستشو بگو ...

این پست صلواتی و نمونه کار بود واسه پیدا کردن مشتری

گــل گیســـو سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/


واااای مهندس چقدر شما به فکر دوستاتون هستین!!!

من ارادتمند همه دوستان هستم

منجوق سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com/

میگم با این فامیلی جدیدش من احتمال میدم به موسادی اسراییلی جایی وابسته باشه ها . اینم از من داشته باشین و به اون مواردی که راجع بهش نوشته بودین اضافه کنین تا ببینیم بعدا دیگه چی ها ازش دستگیرمون میشه

ممنون از شفاف سازیتون
تا جوانان هوشیاری مثل شما هستن دشمن هیچ ... نمیتونه بکنه

محدثه سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

لایک به کامنت رهگذر!!!!

تازه!خیلی دیر گفتین وبلاگ کیامهرو!
من که آخر از همه فهمیدم،قبل از پست شما میدونستم!!!!

استقلااااااااااااال!!!!
اینم فقط محض خاطر رنگ عینکش دایی خان پرسپولیسی!!!!

کامنت رهگذرا قابل قبول نیست به اونایی که اینجا ساکن هستن لایک بزن
خوب شما بیکاری همه جا سر میزنی و زود میفهمی
برو بچه تا سرت رو به باد ندادی

کوالا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

اوئه اوئه اوئه


کوروش بازندههههههههههههههههههههههههههههههههه

داداش بد چروکیدید!!!!

ای بابا باز این اومد

آوا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

۱- تبریک بازگشت نوشتتون زیبا بود
۲-طفلی م.ح.م.د خان جاااااااااان
بابا یدفه طلاپیداکردا.........خب
خودش گفت اشتبا شده بوده
دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۳-تودعوا یا تبریک نوشتای
آبی قرمزااااااااااا شرکت
نمی کنم رسما
۴-خداخیرت بده کوروش
خان جان که هردفه که
میام وبت بایه روحیهء
توپ برمیگردم.جدی
می گما.خیلی آدم
روحیه می گیره با
دست خطتون...
انرژی می ده ه
تووووووووووپ
خداخییییرتون
بده ه ه ه ه ه
پایدار باشید
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد