بدو بدو بیا چشم های توپ دارم چشم چشم

 

با نام و یاد خدا حرافی اینبار خودم رو آغاز میکنم 

عرضم به حضورتون باز این بابک پست گذاشت و سوژه داد به من تا از کم کاری دربیام 

حتما همه پست چشمها رو دیدید 

از همین تریبون استفاده میکنم و مراتب تشکر و قدردانی خودم رو ابلاغ میکنم.ایشاا... به برکت همین حرکت خدا چشمهای ایشون رو شفا بده تا بتونه از تمام ظرفیت چشمهاش استفاده کنه و من مجبور نباشم وقتی با هم هستیم چیزهایی رو که با چشماش نمیبینه براش توصیف کنم.میدونم خیلی برات سخته.خدایا پس کی میخوای به داد این جوون برسی؟ 

عرضم به حضورتون اول میخواستم واسه همه چشم ها مطلب بنویسم ولی به چند دلیل نشد: 

۱-دوست داشتم این پست رو قبل از اینکه از صاحبان چشم ها رونمایی بشه بنویسم واسه همین وقت بسیار کمی داشتم 

۲-خداییش چقدر دیگه میتونم گیر بدم؟هرچقدر هم تلاش کنم هفتاد و یکی نمیشه.واسه همین گفتم درباره چند تا عکس مشابه یه چیزی مینویسم 

 

لازم به ذکر است که همه این مطالب شوخی بوده و هرگونه استفاده سو از این مطالب بر عهده اینجانب نمیباشد.اصلا کی جرات داره استفاده سو یا غیر سو از مطالب من بکنه؟ 

به هرحال چشم های شما تاج سر ماست و اینا رو واسه این میگم که تو دلم نمونه و بعدا مشکلات درست نکنه برام.خلاصه اگه جسارتی کردم ببخشید

 

 

 

 

سرور همه ما شیرزاد عزیز 

خوشحالم که همیشه هستی 

با چشمانت میخندی حتی اگر نباشی 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

  

 (صاحب عکس سوم که مثلا من نمیشناسمتون ببخشید عکس شما رو هم گذاشتم.به خدا تقصیر من نیست من مامورم و معذور)

یه زمانایی میگفتن مرد باید سیبیل داشته باشه 

دهانمان سرویس شد تا اینکه بفهمونیم بابا زیاد هم  سیبیل عنصر خوبی نیست 

موقع غذا خوردن و خیلی کارای دیگه که الان جای گفتنش اینجا نیست این سیبیل مشکل ساز میشه.بالاخره به جایی رسیدیم که تعداد مردان بی سیبیل بر سیبیل دار فزونی گرفت 

حالا معضل شده این ابروها 

درسته که مردی گفتن زنی گفتن   ولی خداییش دیگه تا این حد هم مرد بودن خیلی حرفه 

مخصوصا عکس اولی  

من به این مدل ابرو میگم مدل امامی(دلیلش رو دیگه نمیگم چون خیلی واضحه)

برادر من شما راه دیگه ای برای اثبات مرد بودنت نداری؟خداییش بعد از این مراسم رونمایی بشین یه حالی به ابروهات بده.برادر من همینکارا رو کردی که دختر جماعت از ۲ فرسخی شما رد نمیشه.حتما جورابت هم بو میده.چه ربطی داره؟باور کن ربط داره.نپرس دیگه نمیخوام وارد جزئیات بشم

 

 

 

نمیدونم تا حالا بچه ای که شر باشه و دمار از روزگارتون دربیاره به تورتون خورده؟وقتی همه آتیشا رو سوزوند و شما تحمل کردی و بالاخره تحملتون تموم شده دادی میزنید سرش 

انتظار دارید که بچه بره سرش رو بندازه پایین و بره یه گوشه بشینه ولی 

چشم های این بچه دقیقا یه نگاه عاقل اندر سفیه رو نشون میده.همچین از بالا نگاه میکنه که آدم رو به غلط کردن میندازه.آدم اصلا یادش میره مقصر اون بوده نه خودش 

 

 

 

۲ تا تفسیر درباره این چشم ها دارم که اولیش رو نمیتونم بگم.پس میریم سراغ دومیش 

برادر من هرچقدر هم که آدم ندید بدید باشه بازم نباید این کارا رو بکنه 

درسته بهت حق میدم که تعجب کنی.بهرحال اونجا که شما بودی دوربین نبوده.یا شایدم اسمش رو شنیده بودی و شما هم مثل اون از دور دیده بودیش.دفعه بعد حواست باشه صاف وایستی و مستقیم نگاه کنی.خودت رو هم سطح دوربین قرار بده تا چشمات رو اینجوری سرازیر نکنی.راستی فکر کنم دوربین رو برعکس گرفتی باید از اون صفحه بزرگه نگاه کنی نه اون سوراخ کوچیکه.اون مال دوربین قدیمیاست 

 

 

  

عمو یکم بخندی چشمات باز تر میشه دنیا رو بهتر میبینیا.با اخم چیزی درست نمیشه

آقا من غلط کردم.به خخخخخخخخخخخخدا من نبودم 

من کی باشم که بخوام درباره شما حرف بزنم 

همش تقصیر ایناست.ایندفعه رو  ببخش قول میدم دیگه از این غلط ها نکنم 

بخشیدی عمو؟کاریم نداری؟خیالم راحت؟ 

 

  

 

برادر شما هم ابروهات مشک.ک میزنه فکر نکنی نفهمیدم ولی چون داری میخندی بی خیال شدم.فکر کنم این عکس رو وقتی گرفتن که به مونیتور عابر بانک چشم دوخته بودن و داشته یارانه اش رو چک میکرده.احتمالا واسه اولین واریزی هستش.واسه ایشون با توجه به عایله مندیشون رقم خوبی هم شده بوده 

راستی برادر با اون جوش روی دماغت هم کاری نداشته باش.اینجوری زودتر خوب میشه.میگن جوشهای اونجا به مغر ربط داره 

 

 

 

 

 

 

 

 

مثل اینکه  این دوستان توجیه نشدن 

قرار نبود شما نقاشی یا عکس از کارتونها بفرستید 

قرار بود چشم خودتون رو بفرستید 

یه سوالی واسم پیش اومده:این موها که میره تو چشمتون اذیتتون نمیکنه؟خداییش اینه همیشه برام سوال بوده.فکر کنم به این میگن مدل علی بابا.یادتونه که کارتون سند باد رو 

 

 

 

خدا رو شکر شما هیچ وقت کچل نمیشید اگر هم کچل بشید اصلا نگران نباشید چون از ابروهاتون میتونن روی سرتون بکارن.فکر کنم بازم اضافه بیاد.اگر من هم مو خواستم میتونم رو کمک شما حساب کنم آیا؟ 

 

 

 

واقعا چقدر تفاوت هست بین مژه های بالا و پائین شما 

احتمالا خدا اول مژه های بالا رو درست کرده اونموقع سرش خلوت بوده.بعد یهو کاری پیش اومده (احتمالا ج.ن.ت.ی شلوغ بازی درآورده و نق زده)مژه های پائین رو فراموش کرده  

میگم میتونی مژه های بالا رو ببافی.مثلا دم اسبی درستشون کنی

خودمونیم داشتی گریه هم میکردیا.چی شده بوده؟راستش رو بگو بین خودمون و بقیه بچه ها و خلاصه کل بلاگستان میمونه 

 

 

 

نمیدونم چرا با دیدن این عکس یاد ابی میفتم 

نمیدونم این چشم ها مال  ابیه 

یا ابی این چشم ها رو دیده 

یا این چشم ها ابی رو دیده 

یا کلا ابی ابی ابی ابی     ابی دوست داریم     

اگه این ابی هستش پس چرا بینیش کوچیکه؟(البته مال ابی دماغه نه بینی)

لطفا یه کسره زیر الف بزارید تا بنده متهم به یه چیزایی نشم    

راستی این چشم اصلا مورد داره.بگو ببینم تو کدوم دسته ای؟حالا میری چشمات رو سبز میکنی؟چشمم روشن.یعنی چشمت سبز روشن هم که هست.کلا مصادیق ضدیت با NE.Z.A.M 

در چشم های شما تجلی پیدا کرده.دیگه با کی ارتباط داری؟اون یکی چشم سبزه که اسمش دنیزه هم با شماست؟ 

شایدم با این گرو های طرفدار محیط زیستی؟بگوووووووو زود باش اعتراف کن 

رفتی چشمات رو سبز کردی که اعتراض کنی و بگی ما فضای سبز کم داریم؟آره ه ه ه ه ؟ 

 

  

 

کلا من دو نفر رو میشناسم که عینک میزنن 

یکیشون  احمد خا.ت.میه 

یکی دیگه هم احمد ج.ن.ت.ی 

اگه یکم عکس واضح تر بود میتونستم بگم کدومشونه 

احتمالش زیاده که اولی باشه چون دومی ابروهاش سفید شده   

 

  

 

این قیافه فوق العاده مشکوکه 

مثل کسایی میمونه که یه گندی زدن و بعد از پشت پرده به نظاره نشستن تا ببینن نتیجه کارشون به کجا میرسه 

منکه فکر میکنم طرف فهمیده کار خودت بوده.جای تو بودم دو تا چشم که دارم دو تا پا هم جور میکردم میزدم به چاک 

شایدم یکی بهت چیزی گفته داری اینجوری نگاهش میکنی تا خجالت بکشه 

باید بگم این روشها دیگه جواب نمیده.یا جوابش رو بده یا راهت رو بگیر و برو 

 

 

 

خواهرم زیاد خودت رو ناراحت نکن.بالاخره مشکلیه که واسه همه احتمال وقوعش هست 

مرگ نیست که چاره نداشته باشه٬بالاخره درست میشه 

مسئله اینه که خانوم آرایشگر ابروی سمت چپ ایشون رو خراب کرده ایشون هم واسه اینکه تابلو نشه موها رو ریخته رو ابروها.خدا بگم چکار کنه این آرایشگرا رو خواهر 

 

 

 

از اونجایی که جنسیت صاحب این جفت چشم مبهمه نمیتونم اظهار نظر دقیقی بکنم ولی به نظر میرسه پسری باشد دانشجو که کلاس رو پیچونده و دم واحد خواهران داره به یکی آمار میده و میگه من عاشقتم و اگه بهم جواب رد بدی میمیرم و یکسری خالی بندی ها در همین حد 

و اگه دختر باشه داره به کسی که این پیشنهاد رو بهش داده میگه خر خودتی(البته با عرض پوزش از پسری که در مقابل این خانوم قرارگرفته.این خانوم اعصاب نداره یه چیزی گفت شما به دل نگیر)   

 

  

 

عزیز من عکس شادتر از این نذاشتی؟حداقل اشکها رو پاک میکردی  

شما که داری عکس میگیری خجالت نمیکشی؟بیا یکم دلداری بده 

ولی خداییش عکس معرکه ای شده 

 

 

 

همه خانوما بیان از این دختر خوب یاد بگیرن 

خدا رو شکر تو اینهمه آدم یکی هم پیدا شد به حجاب اهمیت بده 

این قیافه مظلوم یه دختر مدرسه ای هستش و این عکس قبل از عزیمت ایشون به مدرسه گرفته شده.البته الان دیگه باید فارغ التحصیل شده باشن.با این حجاب احتمالا تونسته یه سهمیه هم واسه دانشگاه جور کنه.وموفق باشی خواهرم 

 

 

 

دوستان عزیز توجه داشته باشن در این قسمت یه نکته آموزشی داریم 

ابرو مدل های مختلفی داره که یکی از معروفترین اونا ابروی پیوسته است.  

البته صاحب این عکس خواسته در قسمت میانی پل ارتباطی ۲ ابرو رو از بین ببره که به حول و قوه الهی در این امر ناموفق بوده

این مدل ابرو از گیجگاه سمت چپ شروع شده و بدون انقطاع تا گیجگاه سمت راست ادامه پیدا میکنه.ضخامت ابرو میتونه در طول مسیر کم یا زیاد بشه و یا حتی ثابت بمونه.اینجانب نمونه بارزی از این ابرو هستم که ضخامت ابروهام به ۲ بند انگشت میرسه.به نحوی که در میانه مسیر کل پیشانی توسط ابرو اشغال شده.ایشاا... در کلاسهای بعدی عکس هایی رو میزارم و بیشتر درباره اش صحبت میکنیم 

 

 

 

روی صحبت من اینبار با عکاسه 

برادر عزیز وایستا روبروی سوژه عکس بگیر 

اینجوری که شما داری عکس میگیری بچه مردم چشمش چپ میشه اونوقت رو دست باباش میمونه.همینجوریش واسه دخترای سالم شوهر پیدا نمیشه  

 

  

 

به نظر میرسه در حین عکس گرفتن ایشون متوجه شدن دزد کیفشون رو داره میبره 

از طرفی دلش میخواد عکس هم بندازه 

واسه همین نگران داره ربوده شدن کیفش توسط سارق رو نظاره میکنه.با چشماش داره التماس میکنه که جون مادرت نبرش.ای بر جد و آبادت لعنت نبر 

 

 

 

 

 

 

من درباره اصالت این عکسها شک دارم 

یعنی اصلا معلوم نیست اینا عکس چشمه یا گوش اونوقت شما انتظار دارید من تحلیلشون هم بکنم؟خواهر من شما کلا ۱ چشم داری؟یا اعتقاد داری که ۲ تاچشم زیاده و یکی هم همون کار رو میکنه. 

مگه نشنیدی که میگن ۱ چشم صدا نداره 

نه میگن ۱ چشم کی شود مانند ۲ چشم 

نه اینم نبود ۱ چشم با ابرو تو سوراخ نمیره 

اهان یادم اومد من ۱ چشم میخوام با ۲ تا بناگوش.قربون دستت آقا زبون هم بزار 

 

 

 

خب یه توضیحاتی هم میدادید دیگه 

الان اگه این رو گرفتیمش کجا ببریم تحویل بدیم؟ 

اصلا جایزه اش چقدره؟فت.ن.ه گر بوده؟سرقت کرده؟مزاحمت درست کرده؟جرمش دقیقا چیه؟ 

بنده خدا رو صاف کنید سرش گیج میره 

 

 

 

حالا که در امر مدل های ابرو فارغ التحصیل شدید بد نیست توضیحاتی هم درباره یک مدل از چشم بدم 

به این مدل از چشم میگن......یادم بودا.اسم یه تنقلات بود.تو آجیل هم هست 

هم زمینیش هست هم هواییش.هم ایرانیش هست هم هندیش 

گردو      تخمه ژاپنی     تخمه هندوانه   تخمه کدو    پسته 

آهان یادم اومد بادومی 

ولی به نظر میرسه بادوم سمت چپی درشت تر باشه.حالا مهم نیست مزنشون میکنیم اگه مورد داشت اصلاحش میکنیم

 

 

 

 

 

 

 

این خانوم شماره 40 عکس خودش رو با فتوشاپ درست کرده

یا شایدم لنز گذاشته یا شایدم عکس خودش نیست و از بروشورهای تبلیغ لنز

برداشته و واسه اینکه شک برانگیز نشه عکس 2 تا بچه خوشگل ایرانی یا هارجی

رو هم گذاشته تا بگه اینا فامیلامون هستن و خوشگلی تو فامیلای ما ارثیه

شما گفتی ما هم باور کردیم.چیه قیافه ما خیلی شوت میزنه؟

 

  

 

 

 

 

 

دوستان عزیز یکی از آشناهای من آدم واردیه

باهاش صحبت کردم قرار شده براتون یه دوره کلاس آموزشی بزاره

خداییش اگه فتوشاپ بلد نیستی،عکست رو بده به یکی که بلد باشه

روتوش یه بار نه دو بار نه اصلا 3 بار،شما شورش رو درآوردی

حالا روتوش رو بیخیال تو کار خدا چرا دست میبری؟مگه رنگ چشم خودت چشه؟

باور کن خودت همینجوری زشت نیستی یعنی قابل تحملی

 

 

 

 

واسه این عکس حرفی برای گفتن ندارم

فقط راستش رو بگم بهش حسودیم شد

خوشا به حال همسرش 

به نظرم صاحب این عکس تو آگاهی کار میکنه(البته استثنا شما رو شناختم) دلیلم هم اینه که هیچ ایرادی نمیشه توش پیدا کرد ایشون نشسته تو فایلهای اداره که واسه چهره نگاری استفاده میشه بهترین چشم و ابرو رو پیدا کرده و بعنوان عکس خودش فرستاده قربون دستت ببین تو فایلهاتون چشم و چال تام کروز یا براد پیت رو نداری بزاری واسه من؟

 

 

 

 

  

 

لی لی لی لی لی

بادا بادا مبارک بادا ایشاا... مبارک بادا

آهان دست دست    بزن اون دست قشنگه رو

مبارک باشه ایشاا....به پای هم پیر بشید

به خدا راضی نبودیم عکس عروسیتون رو بزارید اینجا،ایشاا... بشه جبران کنیم

نکنه حالا کادوی عروسی هم میخوایید

نخیرم اینجا از این خبرا نیست

  

  

 

میخوام ببینم اگه یکی ازت بپرسه چشمت چه رنگیه چه جوابی براش داری؟

نه با چه رویی به چشماش نگاه میکنی؟

منکه هرچی دقت کردم نفهمیدم.شما خودت اگه میدونی بگو و ملتی رو از نگرانی نجات بده

مثلا اگه یه روزی گم شدی بگیم چشمش چه رنگی بود؟بگیم تلفیقی از سبز و قهوه ای؟

حالا اصلا من فهمیدم،چجوری به پلیس حالی کنیم؟

مگر اینکه زیرچشمات یه پلاکارد آویزون کنی و درباره رنگش توضیح بدی

 

 

 

پسر مگه تو دزد دریایی هستی؟

واسه چی یه چشمت رو پوشوندی؟

البته شایدم باطری دوربین ضعیف بوده و فقط یه طرفت رو روشن کرده

همین بهتر که نصفش افتاده چون تو همین نصفش هم چیز باحالی دیده نمیشه

تو مسابقه بعدی نصف دیگه اش رو بفرست

 

 

 

بنا به دلایل امنیتی و اینکه دوست دارم بازم بیام خونه تون چیزی نمیگم

البته شما مطمئن باش چیزی پیدا نکردم والا من این چیزا سرم نمیشه

 

 

 

 

همچین مظلوم به آدم نگاه میکنه که آدم دلش نمیاد ایراد بگیره

(راستش رو بخوای دیگه رسیدم ته مطلب سوژه واسه گیر دادن ندارم.از طرفی هم میگم یه چیزی نگم کسی ناراحت بشه) 

 

 

 

به اون عینکها میخوره صاحبش حداقل دکترا رو داشته باشه

اصلا یه جورایی مثل استادا نگاه میکنه

استاد به خدا همش تقصیر بغل دستیمون بود میگفت تقلب برسون

به جون مامانم من چیزی بهش نگفتم

 

 

من شک ندارم که این بچه یه عالمه نبوغ داره که در آینده شکوفا میشه

نگاه کنید با یه چشمش داره مستقیم نگاه میکنه و با اون یکی داره سمت راستش رو دید میزنه

یه جورایی آدم رو یاد رونالدینیو میندازه.اونم به سمت چپ نگاه میکرد ولی به سمت راستی پاس میداد

   

 

صاحب این عکس اگه شده با قرض و قوله بلیط فرانسه رو بگیره

باور کن زندگیت از این  رو به اون رو میشه

رسیدی اونجا سراغ موزه لوور رو بگیر

رسیدی اونجا بگو من یه عکس دارم که ثابت میکنه 2500 سال پیش دوربین عکاسی بوده

اصلا همین عکس رو بعنوان زیرخاکی ازت میخرن

فقط یادت باشه باید یه درصدی هم به من بدی چون بالاخره من مشاوره دادم بهت

 

 

الان این چشم سمت چپه یا راست؟

بابا 2 تا چشم رو بفرستید دیگه

واسه منی که آی کیوم ضعیفه بعد دیدن عکس باید کلی فکر کنم تا یادم بیاد گوشه چشم کدوم ور بود و اینکه ابرو کدوم ورش ضخیمه و.... تا تشخیص بدم این چشم چپه یا راست

 

  

 

ناخودآگاه یاد این ترانه افتادم

ابرو ننداز بالا بالا  

 

 

 

 

هرچی دقت کردم نفهمیدم پسری یا دختر

واسه خالی نبودن عریضه اگه پسری بخون:چرا ابروهات رو اینقدر دستکاری کردی؟زشته واسه مرد

و اگه دختری بخون:بابام جان یه دستی به ابروهات بکش .شما دیگه هم سن و سال من شدی داره دیر میشه

 

 

 

 

من که هر چی نگاه میکنم تو این عکس چشمی نمیبینم

خداییش شما میبینی؟

فقط یه عینک هست با تعداد زیادی مو که به طرز واقعا زننده ای چسبیده بالای عینک و اسمش رو گذاشتن ابرو

دیدی سر چهارراه ها بعضیا وامیستن و عینکهایی میفروشن که یه ابرو بالاشه؟شاید اینم از اوناست

این دوستمون فکر کنم کله اش خیلی تحت فشار بوده.انگار کله اش لای گیره،گیر کرده و تحت این فشار چشماش خطی شده.به این چشم ها میگن چشم قیطونی

این چشم خیلی کمیاب بوده و تا حالا همین 1 دونه کشف شده

 

 

 

 

هلیا بانو اینورا نیست؟

بچه ها گوشش رو بگیرید تا نشنفه

حیف که ازدواج کردم والا سه سوته میرفتم خواستگاری صاحب این چشم ها

این چشم ها رسما بنده را کشته

از عشق تو من.......... باور نداری............

ایشون به شدت دوراندیش هستن.الان هم دارن دوردست رو میبینن،صبر کن من دارم میام

 

 

 

 

الان شما میگید من چی بگم به ایشون؟

چند تا احتمال درباره ایشون مطرح هستش:

1-ایشون احتمالا جوشکار ساختمون هستن و بخاطر ترسی که از برق زدن چشماش تو جوشکاری داره همیشه عینک به چشمش هست

2-یه مشکلاتی تو چشم ها یا ابروهای ایشون هست که از این طریق نمیخواد بزاره دیده بشه.اینجوری که از پشت عینک دیده میشه همچین چشمی هم ندارن.یعنی فکر کنم چشماش نخودی باشه

3-ایشون میخوان متفاوت باشن و الان فکر میکنن خیلی بامزه شدن

حیف که میترسم از دستم ناراحت بشی والا....

 

 

 

 

شنیده بودیم طرف اونقدر صبر کرد تا علف زیر پاش سبز شد ولی تا حالا ندیده بودم از صبر زیاد روی کله علف سبز بشه.از سایه ها برمیاد که میزان علف ها بسیار بیشتر از چیزی باشه که تو عکس دیده میشه.احتمالا قبل از عکس کله را هرس کردن

 

 

خواهر من اینجوری نگاه نکن دل آدم کباب مبشه.باشه درباره عکس شما هم مینویسم 

میگم داری اشتباه میکنی.اونی که منتظرشی از اونور میاد.درسته از اینور رفت ولی از اونور میاد 

گوشه چشمتون هم زیاد قرمز شده.اگه فطره نداری از چای استفاده کن.خوب جواب میده 

 

 

 
      
نظرات 67 + ارسال نظر
ف@طمه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

کو چشای من پس

خدا رو شکر کن که اول شدی
جایزه اول شدن به آدرستون ارسال میشه

آرزو بانو پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

ما که مردیم از خنده داداش شما این حرفا رو از کجا میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم که از اونجا میارم

آرزو بانو پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir/

ااااااااااااا چی شد من نفر دوم بودم؟؟؟!!!
این ف@طمه که اونقد ناراحت بوده چشماش نیست اینجا به روش نیاورده مقام اول رو کسب کرده.

شما با اختلاف کمی دوم شدی
دوم هم همون اوله یعنی داداششه
یادتونه بچه که بودیم میگفتن ۱۹ هم داداش ۲۰

ف@طمه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

سر تفسیر بعضیاش خیلی خندیدم

خدا رو شکر ولی موقع خنده زبونت رو نیار بیرون

گــل گیســـو پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

وااااااییی
حرفی که راجع به چشمای من زدین خیییییییلی عالیییییی بود
واقعا تو طنز ذهن باز ی دارید
دستتون درد نکنه
پست محشری بود

قابل شما رو نداشت.ببخشید دیگه
ممنون
خیلی لطف دارید

لژیونلا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام
الان من تا چند روز انرژی برای کار دارم.
خیلی باحال بود....

سلام
خدا رو شکر خانوم دکتر

تیراژه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

یعنی واقعا من موندم از کجا این تحلیل ها به ذهنت میرسه جناب تمدن!
گرچه در مورد چشم من تحلیل خاصی نداشتید به جز همون ضرب المثل معروف"چرا در گنجه بازه" و این ها!!
مخصوصا اون حرفی که در مورد خراب شدن ابروی یکی از چشم ها و پوشاندنش با مو گفتین واقعا جالب بود..چیزی که فکر نمیکردم به ذهن آقایون برسه !..

این تحلیل ها از اونجا به ذهنم میرسه.اونجا دیگه از سمت اون پنجره که بازه
خوی من با یه دونه چشم چکار میکردم خب؟حداقل ۲ یا ۳ تا چشم میزاشتی تا درست و درمون تحلیل کنم
بابا آقایون رو دست کم نگیررررررررررررر

محدثه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

ای بابا!
نشد اول شیم که!

عیب نداره شما هروقت بیایی من اول محسوب میکنم ولی خداییش شما هم یکم تلاش کن زودتر بیایی

دل آرام پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

مثل همیشه جالب و خنده دار بود . دستتون درد نکنه
نیست که من خیلی چشم قشنگم ، از این پست شما در امان موندم

ممنون ایشا... تو بازی بعدی جبران میکنم براتون

رهگذر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

با توضیحاتی که تو یکی از عکسا دادی شرط می بندم صاحاب عکس اولی خودتی!!!
کلی حال کردیم! احیاناً مخت الان تا دوروز تعطیله نه؟1 خیلی بهش فشار اومده

نه بابا شما خیلی باهوشیا
خیالت راحت من زیاد به مغزم استراحت میدم با این چیزا خسته نمیشه

محدثه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

خدارو شکر من عکس نفرستادم!وگرنه تلافی همه حاضرجوابیام در میومد!
البته نمیدونستی من کدومم که!!!
خدایی این عینک دودیه چی فکر کرده با خودش؟! مثلا که چی؟!
یهو کلاه کاسکت میذاشتی عکس مینداختی دیگه!
والا!با این نوناشون!
من که نمیدونم کیهولی هرکی هست یه فکر به حال خودش بکنه!

واسه چی نفرستادی بچه؟داشتی درس میخوندی؟
شما میزاشتی تشخیص دادنش با من
خداییش خیلی ضایع بود
شما دیگه برو درست رو بخون

محدثه پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

ولی باحال بوداااااا!!!
ببینیم پست بعدیه کیامهر خان در باره چیه که شما باز بری گیر بدی به پستاش!

ای بابا بازم که نرفتی
ایشاا... هرچی که هست خیر باشه

فرگل پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

خیلی باحال بود دست شما درد نکنه

ممنون.قابل شما رو نداشت

مهربان پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://mehrabanam.blosky.com

خدایی بچه ها باید خیلی با جنبه باشن که ناراحت نشن

بیچاره کردی همه رو

بچه ها لطف دارن که چیزی بهم نمیگن
اگه جسارتی شده به بزرگی خودشون ببخشن

کیانا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام کورش خااان
میگم اولن عرضم به حضورتون که عکسا 73 تا بودن نه 71 ،قابل توجه شوووما
دومن ابروووووووای مردونه رو خوووووووب اومدیا بخصوص اون اولیه یعنی مال میلاد خاان خدایی ابرو نیس ماشاا...
یکمم به من بده خدا
سومن درمورد عکس سوم وختی شما یه تفسیر بیشتر نداری چرا خالی میبندی میگی دوتا؟ها؟
عجب توانایی داره این برادرررررررر
چهارمن میگم واقعن چه تفاوتی هس بین این مژه ها مطمئنی مژه های بالا مال خودشه؟؟؟
شومام ریزبینیااااا
پنجمن اصن شوووما حتمن باید به سبز گیر بدی دیگه نه؟؟؟ تو همه پستات یه چی راجع به سبزا هس
راسشو بووگووو اعتراف کن نکنه جاسوسی؟؟؟
ششم با توجه به اینکه خیلی ریزبینی ولی قدرت تشخیصتم پایینه ها کورش خان خدایی دختر و پسرو تشخیص نمیدی؟؟؟؟ حالا اصن اون به کنار ابروهای برداشته شده رو نمیبینی؟؟؟؟
خو معلومه اینکه عینک زده و داره از بالا نیگا میکنه دختره
دیگه راجع به روتوشا حرف نمیزنم خووودتون همه رو گقتین
هفتم اینا قبل عروسی عکس گرفتن دیگه حالا چرا الکی گیر میدی بهشون دوس دارن خوووشگل باشن ،بهلـــــــــه
الان نمیتونی خوودتون آرایش کنین حسودیتون شد دیگه نه؟؟؟؟
هشتم
رنگ چش به این قشنگی ،به این رنگم میگن عسلـــــــــــــی،اصنشم خیلیم رنگش معلومه
تازشم تلفیق سبز و قهوه ایش کجا بوده برادر من ؟؟؟
بذار اول بت بگم این چشا یه سیر رنگارنگیو طی کرده اولش خاکستری بوده بعد شده آبی (سندشم موجوده هااا) بعدشم به این رنگ خوووشگل دراومده البته اولا روشن تر بوود اما هرچی پیرتر نه ببخشید بزرگتر،خانوم تر ، با شخصیت تر،عاقل تر،محجوب تر،آرووم تر دیگه خلاصه خیلی خصوصیات مثبت دیگه که الان اگه بگم خاستگارا میریزن دم خونه شون ،تیره تر میشه
بــــــــــــــــله مدیونم هستی اگه فک کنی اینا چشای منه هاااااا
نهم در نبوغ اون نی نی م شک ندارم .دیشب گفتین نی نی شماس؟؟؟؟؟ آره؟؟؟ شما کی نی نی دار شدی کورش خان؟؟؟ ااااا هلیا بااانو نمیدونن؟؟؟ ای بابا شمام که پاچه اس،آستین چیه از همونااا دوتا شده؟؟؟؟
هی وای من هلیــــــــــــــــا بانوووووو بیاین ببینین اینجا چه خبررررررررررررره
(اصنم قصدم تلافی نبوووودا،فقط خاستم حقیقتو بگم...قصدم خیر بووود)
دهم میگم این آقاهه که با عینک عکس گرفته خیلی چهره اش آشناستااااا
توجه کردین هروخ از خودش عکس میذاره مخفیه؟؟؟ خیلی مشکوکه ،مگه نه؟؟؟
این آخریم که علف نیس پیچکی چیزیه ،فک کنم این سبزانگشت
بچچه که بوودیم که کارتون میذاش پسره شصتشو هرجا میزد گل درمیومد ،اینم فک کنم همون باشه اشتباهی اومده سرشو بخارونه یهو پیچک سبز شده حالا خونه بچاش درخت درنیومده هااااا

سلام
من الان با کارت اینترنتی که رو به اتمامه چجوری جواب کامنت طولانی شما رو بدم که فردا نیایی آبروم رو نبری؟
پس مفصل خدمتت میرسم جواب میدم
فعلا این رو داشته باش:
شما مگه آفتاب پرستی که رنگ عوض میکنی؟به حق چیزای نشنیده
نگی کم آوردا میام جواب میدم

کیانا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

یااااااااااااااا خداااااااااااااااا چه کامنتی نوشتم من
خب تقصیر خووودتونه دیگه وختی پست به این بلندی مینویسی چه توقعی دارین؟؟؟؟؟
همینه دیگه ،همین کارارو میکنی که همه خلاقیت من سرکوب شده ،نمیذاری یه کامنت بلند بنویسم

خسته نباشی خانوم
کامنت های طولانی شما همیشه جالب بوده.خوشم میاد از کامنت هات
ممنون

کیانا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

پ.ن کامنت: تمام نوشته شووخی بیش نبود لطفن کسی به دل نگیره هاااااااااااااااااا

کورش خااااااان پاش بیا جووووووووواب بده
بدوووووووووووووووووووووووووووووووووو

منکه ناراحت شدم
جواب دادم دیگه.شلوغش نکن بچه

کیانا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

آخ چه کیفی داااااااااااااااااااااااااااااد
یعنی بعد مدتها باز اومدم 4تا کامنت پشت هم واست گذاشتمااااااااااااااا
دلمان بسی تنگیده بوووووووووووووووود

کورش خان شب اومدم کامنتارو جواب داده باشینااااااااااااا
مرررررررررررررررسی واسه پست خیلی خوووب بووود

نوش جانتون
ما هم دلمان درد گرفته بود.البته ربطی به کامنت شما نداشت از خوردن زیاد بود
فعلا این جواب رو از من بپذیر.خداییش نیا گیر بده
ممنون از کامنتتون که نشون میده دقیق و کامل میخونی.ممنوووووون

وانیا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

خیلی زیبا بود
دستت درد نکنه کوروش خان

ممنون.قابل شما رو نداشت

silent پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

واقعا باحال بود
منو شوهرم که مردیم از خنده
آخه تو این همه باحالی رو از کجا میاری؟؟
خوش به حال هلیا بانو

خوشحالم که شادتون کرد
شما لطف دارید
البته جدی نبودن بعضی وقتا باعث دردسر هم میشه ها

یلدا نگار پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

خیلی پست قشنگی بود..جدید و جالب..

ممنون.لطف دارید

نیما پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

کوروش از همین راه دور میبوسمت . الان واقعا پشیمون شدم که چرا هی بهت گیر میدم تا از بازی های کیامهر سواستفاده نکنی. خداییش تو کارت درسته توی این زمینه !

راستی میگن موز میوه ی پرانرژی ای هستش واسه همین میخواستم !

برو من رو تف مالی نکن خوشم نمیاد
لطف داری.الان جدا تعریف کردی؟نیما خودتی؟تو که حسود بودی هیچ وقت از کسی تعریف نمیکردی
برو رد کارت.برو حرم استغفار کن

افروز پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

حیف که مهربان بانو گفتن ما باجنبه ایم جناب تمدن
به خدا عکس من اصلن فوتوشاپ نداشت

خدا رو شکر که مهربان بانو به داد ما رسیدن
افروز بانو همه اینایی که گفتم شوخی بود والا من میدونم که این صورت خدادادی بوده و بشر هیچ گونه دستکاری در آن نکرده
ایشاا... همیشه در کنار همسر محترم شاد باشید
بالاخره ما یه جورایی هم دانشگاه بودیم دیگه

صالی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

تو عکس صورتم خندون بود نمی دونم چشمام چرا شده مثل تعجب زده ها که کیفشون رو دزدیدن

خوبه خودت هم قبول داری

رها پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

عجب پست باحالی...
اظهارنظر شما در مورد خواهر زاده من کاملن صحیح!!!
باور کنید بعد از هر شیطنتش وقتی بگویی علی چرا اذیت میکنی آنچنان نگاهت میکند وی یک "ببخشیدِ" عجیب در دهانش میچرخد که خفه ات میکند در حد تیم ملی!!!

ممنون
خدا رو شکر که یکیش درست بود
خدا حفظش کنه

فسیل پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

الان دقیقا چی شد؟

سهیلا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

پست قشنگی بود../

خدایا شکرت که انقد جنبه ی خانوما بالاست../

ممنون
واقعا خدا رو شکر
کلا خانوما حرف ندارن

شازده کوچولو پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

عالییییییییییییییییییییییی بود کوروش خان
عالی
ولی چرا راجع به چشمهای من جدا حرف نزدی؟
دعوتنامه بابل می خواهی دیگه آره؟
حالا برو بدو دنبال ویزا

ممنون از لطف همیشگی شما
شما دعوت نامه و ویزار و صادر بفرمایید من ۱ هفته درباره شما پست میزارم
میخوای از فردا شروع کنم؟
دعوتنامه میدی؟میدی؟کجا فرستادی؟کی میرسه؟رسید؟نه نرسی؟دوباره بفرست
با چی فرستادی؟واسه کجا فرستادی؟مال کلبه ست؟مال بیرون کلبه ست؟مال دریاست؟دعوتنامه دشته؟یا مال جنگله؟
دعوتنامه چند نفره ست؟اعتبارش چقدره؟چند روزه ست؟صبحانه و ناهار و شام هم میدید؟میوه و شیرینی چطور؟دسر و پیش غذا چی؟ما خوب امتیاز میدیما.ایشاا... ۱۰۰۰ تومان رو شما برنده میشی
وای نفسم بند اومد بقیه اش باشه بعدا میام میگم

سهبا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . ممنون آقاکوروش . مثل همیشه جالب بود طنزتون . و اما چون در واقعیت افروز عزیزم رو دیده ام , حرفش را تایید می کنم و تاکید می کنم صاحب آن چشمان دریایی , خود خود افروز عزیزم هست ...

سلام.خواهش میکنم.لطف داری
بله فرمایش شما کاملا درسته.صحبتهای من کلا شوخیه واصلا منظوری ندارم.اول متن هم اشاره ای به این مطلب کردم.خدا کنه ایشون هم به دل نگیرن و ناراحت نشن
بازم از ایشون و از همه بچه ها معذرت میخوام

ری را پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

اون عکس و خودم از خودم گرفتم برای همین کج بود !!!!
(آدم بی جنبه ای که همیشه و در همه حال می خواد از خودش دفاع کنه )
ممنون کوروش جان
خلاقیتت حرف نداره

خب بده یکی دیگه برات بگیره
(آدمی که گیر میده و این حرفا حالیش نیست)
ممنون از حضورت
ممنووووون

کودک فهیم پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

من خیلی خندیدم.با حال بود.خیلی خیلی خیلی تشکر

اما سر بعضی عکسها خب یک مقدار شاید باید خیلی خیلی خیلی جنبه داشته باشند که دلگیر نشند.مثلا شاید یک اتفاقی برای کسی افتاده که چون دوست داشته در بازی شرکت کنه مجبور شده از روش های دیگه استفاده کنه که عیب صورتش پوشونده بشه.من به اون دسته افراد حق میدم و خب هیچوقت چیزی بهشون نمیگم...

خدا رو شکر
همونجوری که قبلا هم گفتم من اصلا قصد تمسخر کسی رو نداشتم و اینا فقط شوخی بود اگه دقت کرده باشید همیشه بیشترین گیرها رو به خودم میدم
در ضمن قیافه اصلا ملاکی واسه دسته بندی افراد نیست و اینطور نیست که اگه کسی چشم های زیبایی نداشته باشه چیزی کم داشته باشه.مهم اخلاق و منش افراده
ممنون از نظرت دوست عزیز

عاطی پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ



بســـــــــــــیار عالی!

ممنون

داود(خورشیدنامه) جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://poooramini.persianblog.ir

مرسی کورش

قابل نداشت داوود خان

میلاد جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

کوروش خدا خفت نکنه

خیلی باحال بود خیلی

حتما سعی میکنم دور از چشم هلیا خانم چشماتو به مگان جان برسانم در اسرع وقت

خیلی حال کردم

خیلیم خندیدم

ولی جالبه شما دوتا دوست باهم دیگه مارو مورد امامی قرار دادیداااا

ایشاا...
ممنووووون از لطفت
چشم به چه دردی میخوره.شما که زحمت میکشی میلاد جان خودم رو برسون
خدارو شکر.ایشاا... همیشه بخندی
آره بدون اینکه پستهای همدیگه رو خونده باشیم

کاتیا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ


آقا دستتون درد نکنه.
سر بیشترش خندیدیم...(من و خواهرم)خواهرم ترغیب شد تو بازی های بعدی شرکت کنه...بس که خندید...

ولی ما فقط پوستشو روتوش کردیمااااا...دستکاری تو رنگش نکردیم

قابل شما رو نداشت خانوم
امیدوارم بعد از تحلیل من پشیمون نشه از شرکتش و باز شرکت کنه
میدونم بانو.ببخشید اگه جسارتی کردم

کاتیا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

آقا یک بار هم االان خوندیمش
خیلی خنده دار بود
تو این روزا خنده ی خونم افتاده بود پپایین
مرسی دوباره..

خیلی لطف کردید.چیه الان باید پول بدم که ۲ بار خوندی؟خب خودت خواستی بخونی
خوشحالم که باعث خنده تون شدم
بازم خدا رو شکر
ممنون از حضورتون.صفا آوردید.بمونید یه چایی میوه ای بیارم خدمتتون

رعنا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

سلاام سلام
وای چقدر خندیدم
ببین این وقت صب چقد آدمو میخندونن هاااا
آقا ما این 4 تا مو رو گذاشتیم بین ابروهامون که مثلا" ماهم ابروهام پیوستس چیکار کنیم دیگه !
پیوسته بودن ابروهامونم مث ِ آدم نبود

سلام سلام
خدارو ۱۰۰۰۰۰ مرتبه شکر
والا با این پستاشون
بیا خودم بهت یاد بدم که اینقدر تابلو کار نکنی
عکس زیبایی بود من شوخی کردم

کاپو جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ http://capuccino.blogfa.com

وایییییی!
آقای کوروش...
کلی خندیدم.
دارم میرم دانشگاه.خنده سر صبحی میچسبید...
مرسی

ایشاا... همیشه بخندی
خدا رو شکر که من بعد از مدتها امروز رو خونه هستم.وای چه کیفی میده تعطیلی.شما هم جریان حسنی و مکتب و جمعه و....؟
خواهش میکنم

عادل قربانی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.kajboland.blogfa.com

خیلی با حالی پسر. راستی من چون سبیل ندارم اینه که .....

نظر لطفته
چیه الان داری پیشنهاد بیشرمانه میدی؟آهااااااااااااااای مردم به دادم برسید.وااااااااااااااااااای برو اونورررررررررررررر
صبح کله سحر جمعه بیدار شدی افتادی دنبال مردم که چی؟

نسیمه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

یه شرحی هم بر اون چشمایی که مثه قتبلا با عینک آفتابی پوشانده شده بود می ذاشتی اگه خیلی مردی!

خب گذاشتم که
اتفاقا خیلی بهش گیر دادم

نسیمه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://nasimehsamani.blogfa.com

مثه قاتلا منظورم بود

مثله

جزیره جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

اولا سلام علیکم
ثانیا با ابروهای مرد مردم چیکار داری. خجالت نمیکشی؟ اقایون اصلا دست نزنین به ابروهاتون این کوروش تمدن اغفالتون نکنه هااااااااااااااا، مردی گفتن زنی گفتن، اصلا چه معنی داره مرد ابرو بگیره اهه.


ثالثا این روشها خیلی جواب میده کوروش. من تجربه ی طولانی ای دارم تو این زمینه پشیمون هم نیستم


در ضمن هلیا بانو هم چشای فوق العاده ای داره هاااااااااااااااااولی برعکس هلیا تویی، با اون چشات

سلام علیکم
ای بابا باز تو اومدی داروگر؟یعنی جزیره؟
شما مال گروه گشت ارشادی؟
شما کلا آدم باتجربه ای هستی.خوب بلدی چکار کنی تا ملت رو ....
در مورد علیا بانو ممنون ولی درباره خودم خدا لعنت کنه آدم مردم آزار رو

مبارزگر جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.stargirl1391.blogfa.com

خیلی باحاااااااااااال بود!ممنون جناب تمدن!!!
هی روزگار کاش میشد به همین راحتیا دانشگاه سهمیه دار میشدیم ما هم!!!!
فعلا که با این 70 درصد پسرو 30 درصد دختر حسابی مارو بدبخت کردن!!!!!!
هییییییییییییییییییییی
راستی من تو گشت ارشاد کار میکنما!!!!!!!!!!!
حواست باشه برادر!!!!!!

نظر لطفتونه
ای بابا شما دخترا که همه جا رو اشغال کردید.دیگه تو دانشگاه جا واسه پسرا نذاشتید
من خودم گشت ارشادم خواهر

فاطمه شمیم یار جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلامممم کوروش خان
مثل همیشه عالی بود...
هرچند که الان من مثلا به روی خودم نیاوردم که دلگیرم از چشای من ننوشتی
اصلا چشای منو دیدی شما(آیکون طفلک من)

سلام بانو
شما باید خوشحال باشید که چشمتون از اون چشمایی بوده که من نتونستم بهشون گیر بدم
بله بانو دیدم دیدم دیدم

کیانا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

من اصن نیومدم گیر بدما
همینجوری داشتم میگذشتم گفتم یه سلامیم عرض کنم خدمتتون

میــــــــــــــــــدونم شما اصن کم نمی آری

من در برابر شما تسلیمم کجا کم نمیارم؟
اصلا مردها همیشه در برابر بانوان محکوم به شکست هستن

حبیب جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://artooni.blogsky.com



بدو بدو من گوش دارم دماغ دارم

آقا شما کله پزی خوب پاچه و مغز من میخوام دارید

شما که به اندازه کافی دماغ داری.اون دماغ جای همه چیز رو میگیره برادر

محدثه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

درسم نه میاد نه میره!
مردم چه لاوی میترکونن واسه بانوشون!
یه شوهرم نداریم...!!! ااااا!!این دیالوگ الهه بود!

به هرحال درست رو یه کاریش بکن دیگه به من ربطی نداره
این لاو که میگی چی هست؟
شما وکیل وصی مردمی؟بزار خودشون بیان بگن.بگو خودم دلم خواسته

بهنام جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام کورش جان
عزیز من الان یه امتی آرزوشونه ابروهای منو داشته باشن!
حالا بذار ازدواج کنم بعد ابروهامو بر دارم ببین چی میشهههه!!!!!!!!

اوووووووووووووووووف چقدر این پست طولانی بود خسته شدم خب!

در ضمن خیلی باحال بود ولی جوگیر نشو

سلام بهنام جان
بله همون امت ول.ا.یت مدار
ایشاا... خودم عروست کنم
دیگه درباره طولانی بودن پستها غر نزن من زیر بار کوتاه کردن پستهام نمیرم
ممنون.همیشه همینجوری بیا تعریف کن

مهرناز شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ http://amitith.blogfa.com

سلام
والا این عکسه که من فرستاده بودم سایزش کوچیک تر بود عکسو کشیدین پیکسلش پایین بوده خو.این طوری شده.
پست بامزه ای بود .

سلام
من چکار دارم بکشم؟عکس همینجوری به دستم رسید
قابل شما رو نداشت

شیوا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ق.ظ http://shiva.blogsky.com

نکن برادر نکن چشمای مردم و نقد نکن خدا قهرش میاد
----------------------------------------------------------------
در مورد انتقادت تو وبلاگم که چرا هیچی نمی نویسم :
نیست که خودت هر روز می نویسی

خدا که نه ولی میترسم مردم قهرشون بیاد
من با شما فرق میکنم.من دوست دارم کم بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد