پاسخگوی شماره ...

 

ایندفعه اومدم کوتاه حرف بزنم و برم 

عرضم به حضورتون چند وقتیه یه فکری اومده تو ذهنم 

هر چی فکر میکنم میبینم مشکلی تو مملکت نمونده که من بهش رسیدگی نکرده باشم 

از شما کمک میخوام 

تصمیم گرفتم یه بخشی راه بندازم که شما بیایید سوالات خودتون رو مطرح کنید تا من بیام جواب بدم.سوالات میتونه ورزشی٬س.ی.ا.س.ی٬فرهنگی٬علمی٬شرعی٬اقتصادی٬اجتماعی٬انتفاعی٬اشتراکی٬انبساطی و کلا هرچیزی تو این ریتم باشه 

خودم هرجوری صلاح بدونم جواب میدم و کسی حق دخالت نداره 

از اونجایی که اینجا نظر مخاطب بسیار مهمه ممنون میشم پیشنهادات خودتون رو مطرح کنید 

بازم اگه صلاح دونستم نظراتتون رو مدنظر یا مدجایی که خودم میدونم قرار میدم 

راستی سوالاتتون رو باید تو قسمت خصوصی مطرح کنید در غیر اینصورت سوالتون از درجه اعتبار ساقطه شایدم ساقته ولی همون اولیه(بابا یکم بگرد پیداش میکنی.اون گوشه سمت راست بالای وبلاگ نوشته نظر خصوصی)  

 

والسلام پست شد تمام(به همین راحتی) 

 

نظرات 30 + ارسال نظر
دیوونه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

خو اونوخ جواب بدی سوالاتو، بعدش چی؟ هومم؟! [مشکوک]

حالا جواب میدم شاید یه فرجی شد

ف@طمه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

حاج آقا مسالتون

بفرمایید بپرسید حاجیه خانوم

کاغذ کاهی(نازگل) یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://kooche2.blogfa.com/

من باورم نمیشه پستت تموم شد !!!!!

همه اش دارم دنبال ادامه مطلب میگردم !!!!!!

خب من که فقط سوال شرعی دارم ...

خودمم باورم نمیشه
بفرمایید در خدمتم

عاطی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ



چ خشن!

شما به ملاطفت خودتون ببخشید حقیر را

محدثه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

اول!
میشه سوال غیر از اینایی که ذکر شد هم بپرسیم؟!
مثلا سوالای آشپزی،عملی(واسه اونا که اهل عملن)،و غیر شرعی و نیمه شرعی
سوالای طعم دار چی؟
مثلا سوال با طعم حقیقت،سوال با طعم دروغ،سوال با طعم پیتزا!!!

شما چجوری همیشه اول میشی؟
بله هرچی دوست داری بپرس.اصلا به ذهن تو سوال هم میرسه؟
هر طعمی شما بپسندی میگم بیارن

روشنک یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

مطمئن باشم وبت هک نشده؟
خودت بودی که کوتاه نوشتی؟
نکنه کار کار انگلیسا باشه؟

والا فکر کنم یکی من رو دزدیده بعد اومده خودش را جای من جا زده
کمک
کمک
نخیر کار کار مسافرین پراگه

ملکه نیمه شرقی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com/

خب اونوقت اگه سوالی نداشته باشیم باید چه کار کنیم؟!
۹۳۵۴۶

دیگه قرار نشد بدقلقی کنیا

فاطمه شمیم یار یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

سلاممم
اجازه آقا تستی؟تشریحی؟کوتاه جواب؟ جواب کامل
چه جوریاست خوب؟
الان بپسیم یا بعدا؟
محرمانه یا عمومانه؟
شما موفق شدی منم میشم پس...ژست سر قیچی و خلاصه رو میگم

حقا که معلمیا
شما هرجور راحتی بپرس خانوم معلم

فاطمه شمیم یار یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

اوه چقدر غلط تایپی

واقعا معلمی؟

silent دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

خب من سوال ندارم!!

پس تشریف ببرید بزارید مردم زودتر بیان کارشون راه بیفته

جزیره دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اوه اوه چه کلاسی هم میزاره. بیشین بینیم بابا
تو که مملکت و صاب مملکت و بیچاره کردی رفته، خوبه خودت هم فهمیدی هرنوع گیری بوده به مملکت دادی.

دوستان کوروش تمدن میخواسته به صورت محسوس و نامحسوس اعلام کنه که رسما کم اورده و اینکه اگه تا حالا این مملکت نبود وبلاگ کوروش تمدن بی پست میموند و به صورت نامحسوس از مملکت و مملکت داران هم تشکر کرده بود و الان هم دست یاری و نیاز به سمت دوستان گلی چون ما دراز کرده که کمکش کنیم و موضوع پست بش بگیم و البته نمیخاد عمومی بگیم چون فردا روز میخاد بیاد به اسم خودش تموم کنه. وقتی خصوصی بزارین دیگه نمیتونین ثابت کنین فکر از شما بوده

سلااااام
ای بابا باز این بچه اومد
الان من بهت چی بگم؟
فکر کردی من مثل تو بیکارم که روزی ۲ تا پست بزارم.تازه اون دو تا پست در تضاد کامل با هم باشن؟
منظورم اصلا این نبود که تو بیایی سوال طرح کنی.آخه به ذهن تو سوال هم میرسه؟

جزیره دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

کوروش تو فکر میکنی تا حالا مسئله ی سیاسی ای مونده که تو بش گیر نداده باشی؟ایمان داشته باش که نمونده

مونده بچه جان مونده

گنجشک پرگوی باغ دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

سلام
عنوان این پست فوق العاده س! یعنی به خدا شما حیفین ببینین من کی گفتم! همینجوری ادامه بدی می شه از توش یه کتاب منتشر کرد از طنازی های شما!

راستش یه مساله ای ذهنمو مشغول کرده که هنوز فرصت نکردم بنویسمش! همین روزا می نویسمشو منتشر می کنم تو وبلاگم ... به نظرم موضوع جالبیه و خیلی ها می تونن در موردش بحث کنن!

الان تو این فکرم شما چطور می خواهین به این کامنت من جواب بدین و می خواهین به کجاش گیر بدین و ... بالاخره دیگه!!

سلام
ممنون از تعریفتون.با این تعریف من ۱ سالی نباید پست بنویسم.راستی حالا که شما میایی مجانی کتاب میخونی نمیخوای پول کتابا رو بدی؟
من منتظرم بیام وبت بحث کنم.هرچند نباید بحث کرد باید همونی که تو فیلمه هست رو گفت
میخوای بازم گیر بدم یا بس بود؟

گنجشک پرگوی باغ دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://gholakeyadha.blogfa.com

خیلی نامردی به خدا!
تازه دیدم تو لیست پیوندهات اسم منو چی نوشتی!!!
قلک گنجشک پر حرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

یعنی دیگه با مقدسات آدمم شوخی؟؟؟

حیف که من از بچگی به هر کی بزرگتر از خودم بوده باید احترام می ذاشتم وگرنه خوب تو چنته دارم ها!!!

اینو گذاشتم که حالا خیلی ناراحت نشیدها!

بده مگه؟تلفیقی بود از اسمت و اسم وبلاگت
الان پرگویی جز مقدسات شماست یا باغ؟
کی گفته من از شما بزرگترم؟من همسن فرزند شما هستم
ممنون از اینکه به فکر ما جوانان هستید

آوا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

بله!! مطرح مینماییم
قربان.دراسرع وقت
نام کلکله به دفتر
پاسخ گویی به
مسائل کلیوی
تغییییییییییر
کرد........
هوووووور
یاحق...

دمت گرم کلی خندیدم
خیلی باحال بود ای
شاا... جبران کنم
هررررررررررررر
یا حق.....

تلاش دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

می بینم پست من و خوندی و زدی تو خط سوالات بزرگ!
قرار بود خودمون از خودمون سوال کنیم نه اینکه یکی دیگه بیاد ازمون بپرسه..
چیه قضیه؟!

من دیگه سوالی نبود از خودم بپرسم واسه همین گفتم شما تشریف بیارید بپرسید

سارا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

الان ینی هر کی بیشتر سوال بپرسه زرنگ تره؟عقلش بیستر کار میکنه؟
یا بهمون جایزه میدی؟
یا کلن خوشت میاد هییییی ما سوال بپرسیم هییییی شوما جواب بدی هویجوری الکی الکی
پس چه سودی واسه ما داره وختمونو میذاریم مثلنااااااااا
نه خیلی با ارزشه و این حرفا واسه همین میگم

شما چرا جریان رو پیچیده میکنی؟
شما میایی سوال میپرسی منم جواب میدم و اطلاعاتت بالا میره.حالا به نظرت کی به کی باید جایزه بده؟پس جایزه ام رو بفرست بیاد

نازنین دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://mah-mehr.blogfa.com

اولین سوال:

ااااا اینجا که خصوصی نداره .

بی خیال ! به ما نیومده سوال بپرسیم .

لطف عالی زیاد !

خداییش من الان چی بگم؟
تو پست آدرس خصوصی رو دادم که
تا اینجا اومده بودی حالا عمومی میپرسیدی
لطف عالی متعالی

شازده کوچولو دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

خصوصیتون و چک کنید
ما سوالمون و پرسیدیمخیلی هم مهمه

رویت گردید
بعلت بالا بودن تعداد سوالات باید اندکی تامل بفرمایید
اگه بشه شاید زین پس روزی ۱ بار در هفته به سوالات جواب بدم
حالا ببینم چی میشه
چی؟تهدید میکنی عادل رو میفرستی؟عادل خان فعلا با آرش خان سرشون گرمه
رشوه؟چند تا ۱۰ هزاری؟تراول؟چی بلند بگو بشنوم؟
داد نزن بابا همه فهمیدن

جزیره دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام
نیگا چه کلاسی هم میزاره. خودش میاد منت میکشه که تورو خدا از من سوال بپرسین بعد دوستان هم واسه اینکه ضایع نشه ازش سوال میپرسن بعد میاد میگه به علت بالا بودن سوالا زین پس روزی 1بار در هفته به سوالات جواب مدم.اوهو دیگه چی؟قرتی بازیا


بعدشم از خدات باشه من میام وبت. ایییییییییییش. بعدشم چه ربطی داره؟تو توقع داری من بیام از کسی سوال بپرسم که دوتا پست بی ربط رو کاملن مرتبط بهم میدونه؟ حالا به من میگه بی احساس،تو خودت اصلا احساس داری. توقع داره من احساساتم نسبت به مامانم و یه ادم غریبه ی لوس یه جور باشه. اییییییییش

سلام
الان من به تو چی بگم؟بهت گیر بدم؟تحویلت بگیرم؟
اخه گیر بدم که میشی یه جوون سرخورده اگه گیر ندم که روت زیاد میشه
من کلا از شما هیچ توفعی ندارم میخوای بریم دفترخونه این رو رسما بنویسم؟شما کارت خیلی درسته
شما آخر احساسی
شما بی احساسی
بین ۲ خط بالا هرکدوم رو که دوست داری انتخاب کن

جزیره دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

دریغ از یه نخود احساس
نوشته شده در یکشنبه 8 آبان1390ساعت 18:23

میم مثل مادر
نوشته شده در دوشنبه 9 آبان1390ساعت 13:37


نیگا،نه تورو خدا نیگا، این ادم صلاحیت پاسخ گویی به سوالات من جوون رو داره؟ اخه کجا این دوتا پست تو یه روز بودن؟



سوالای درسی هم میشه بپرسیم؟البته قول میدم راحت بپرسم که تو هم بلد باشی

منظورم اینه که در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت نوشته شده جوووووووووون
نه تو رو خدا تو سوال درسی نپرس.اصلا تو خودت رو از این قاعده مستثنی کن٬هیچی نپرس

کیانا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام
بابا سوااااااااااااااااااال جواب بده
بابا اکتیو
بابا ...

سوال شرعی : چرا جواب کامنتای قبلیو که گفتین میدین ندادین؟؟؟؟

سلااااام
بابا شما کلمه ای به اسم پیچوندن تا حالا شنیدی؟میخواستم بپیچونم دیگه ولی نمیدونستم شما اینقدر سرتقی

لیلی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://myrose.persianblog.ir/

چقذر حرف میرنی برادر...
البته قشنگ قشنگ میحرفی خب!
باز هم بحرف

شما لطف داری
میخوای خفه شم؟

رهگذر دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

نظرت چیه بیای در خصوص انواع و اقسام حرکات و شادی های پس از گل پست بنویسی؟!؟!
شامل همه موارد فوق می شه ! عقیدتی، اعتقادی، خانوادگی، ورزشی، حتی سیاسی!

من از اینکارای بی ناموسی بلد نیستم
استغفراا...

آذرنوش دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

جناب منشی نمیخواین؟من میتونم سوالات رو براساس اهمیتشون دسته بندی کنم که دیگه وقت ارزشمند شما گرفته نشه.جدی میگمااااااااااا تعارف نکنیاااااااااا!یجوریه پست کوتاه تو کلکله خوندن

شکسته نفسی نفرمایید شما رئیسی
پست کوتاه خوندن خوبه یا بد؟

روزگارمو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ http://mavgola.blogfa.com

سلام آقا. کارت خیلی درسته. مملکت یه چند تا جوون مث شما نداشت که به فکر ملت باشه دیگه باید چه خاکی تو سرش میریخت.
راستی آزادی بیان هم که داریم.نه؟ یعنی هرچی دلمون خواست میتونیم بپرسیم؟

سلام بانو
من در خدمت مردم و مملکتم هستم.من کوچیک همه ام.مخلصم
هرچی دوست دارید بپرسید فوقش من جواب نمیدم

sara سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

حاج اقا خیلی اعتمادببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببنفست بالاست


مواظب باش

البت من هنوز حاجی نشدم
اونقدر که شما کش دادید من اعتماد بنفس ندارما

گنجشک پرگوی باغ سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

می بینم که اینجا امن و امانه!

یه موضوعی که به ذهنم رسیده بود رو به صورت یک پست تو وبلاگم نوشتم!

تشریف آووردید به قلک این گنجشک پرحرف شاید تونستید نظری بدید که جوابی باشه برای سوالم!

ممنون!

حتما خدمتتون میرسم و نظر حکیمانه خودم رو اعلام میدارم

افروز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://apoji.persianblog.ir

سلام چقدر خشن شدین مهندس!خوبه که یه وبلاگ مرجع براس سوالهامون پیدا کردیم دیگه خیال همه راحت شد
این پاسخگویی به سوالات تایم خاصی هم داره ؟

سلام
کجاش خشن بود؟از من مهربونتر تو این راسته پیدا نمیشه
نه هروقت دلتون خواست سوال کنید منم هروقت دلم خواست و عشقم کشید جواب میدم

جزیره سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

اومدم سوت بزنم

ببین کوروش باز بد حرف زدیاااااااااااااااااااااااااااا،این چه طرز بد حرف زدنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم چرا تبعیض قائل میشی؟ها؟چرا من سوال نپرسم؟میخام بپرسم اصلن

سوال درسی هم بپرسیم دیگهتو رو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نمیدونم وقتی میگی تین چه طرز بد حرف زدنه یاد اونی میفتم که میگه وقتی داری فحش میدی دهنت رو ببند
شما کلا هرکاری دوست داری بکنگ
شما نخودی خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد