خدا را دوست داشتم.....خدا را دوست دارم

خدا را دوست داشتم چون زندگی ام آروم بود 

خدا را دوست داشتم چون همه چیز کنار دستم بود 

خدا را دوست داشتم چون بهش فکر نمی کردم 

خدا را دوست داشتم برای چیزهایی که داشتم 

خدا را دوست داشتم چون دعاهایم رو زود برآورده میکرد 

خدا را دوست داشتم با اینکه ندیده بودمش 

خدا را دوست داشتم چون خدا بود فقط همین 

خدا را دوست دارم چون طعم زندگی را به من چشاند 

خدا را دوست دارم چون فهمیدم روز از ساعت ها و ساعت ها از دقایق و دقایق از ثانیه ها تشکیل شده و.....   

خدا را دوست دارم چون بجای اینکه آب را به دستم بدهد مجبورم کرد از ته چاه با دلو آب را بردارم

خدا را دوست دارم برای چیزهایی که ندارم  

خدا را دوست دارم که یادم داد برآورده شدن دعا لزوما این نیست که ما دقیقا به همان چیزی که میخواهیم برسیم  

خدا را دوست دارم که یادم داد بپذیرم در هر کاریش حکمتی است که شاید تا مدتها ما متوجه آن نشیم

خدا را دوست دارم برای اینکه خودش را به من نشان داد 

دعا میکردم تا از خدا چیزی را بگیرم  

دعا میکنم تا قدر چیزهایی را که دارم بدانم 

پی عذر نوشت:شرمنده همه دوستان به خاطر غیبتم و اینکه نگرانتون کردم.باور کنید واسه من که دغدغه اصلیم تو این وبلاگ شاد کردن دوستان بود نگران شدن شما عزیزان برام بدترین اتفاق ممکن بود ولی چه کنم که.....شرمنده که توضیح بیشتری نمیتونم بدم اینجوری برای همه بهتره 

فقط میخوام این را باور کنید که همیشه به یادتون بودم و برای تک تکتون دعا میکردم.دیگه نمیدونم غیر از ابراز شرمندگی چکار کنم؟اگه فکر کردید برای تک تکتون کادو میخرم تا از دلتون در بیاد فکر باطلی کردید همین شرمندگی را پذیرا باشید برای هر دو طرف بهتره 

ایشاا... که همیشه شاد باشید و سلامت و برقرار 

 

پی عشقولانه نوشت:اینهمه همه تون اومدید واسه همسران و دوستانتان متن عشقولانه نوشتید بزارید منم دو کلمه حرف عاشقانه بزنم 

هلیا بانوی عزیز اگه قبلا ۱۰ تا دوست داشتم الان ۱۰۰۰۰ تا دوست دارم.زندگی برای من بدون هلیا بانو یعنی هیچ.مهم نیست چند سال عمر میکنم مهم اینه که چند ثانیه با تو بوده ام و خواهم بود.هلیای عزیز همیشه باش.باش تا بعد از من

خواهشا نیایید گیر بدید ۱۰ تا که خیلی کم بوده.۱۰ تا هم خیلی زیاده ولی شما به اختلاف این دو عدد و این ازدیاد عشق فی مابین توجه فرمایید. 

 

 

 

 

 

نظرات 82 + ارسال نظر
ف@طمه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

اول

خدا بده شانس

ف@طمه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

فک کنم جای اون "خدا" ها مینوشتی هلیا بانو هم قشنگ بود یا اصن منظور زیر پوستی هلیا بانو بوده هان
به پای هم خوشبخت باشین :)

من والا از زیرپوستی و روپوستی سردر نمیارم ولی اگه اینی که میگی خوبه باشه
ممنووووون

نیما چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام کوروش جون
آق پسر گل گلاب... میگم اینکه خدا رو دوست داری که به من ربطی نداره ولی اینکه من میوه دوست دارم خیلی به تو ربط داره میگم خجالت نمیکشی که میگی تا حالا واسه هلیا بانو عشقولانه ننوشتی، خب بنویس عزیز من. بنویس. درضمن من بیشتر از اینکه نگرانت شده باشم ، دلم واسه کل کل پشت تلفن باهات تنگ شده...
ایشالا همیشه شاد باشی و خدا یکم از این درسایی رو که به تو داده، یه دو تا رو هم به من بده شاید یکمی وضعم بهتر شد. مواظب خودت باش مرد !

سلام نیمای عزیز
مثل اینکه تیکه های که پشت تلفن بهت میندازم بدجوری بهت ساخته ها
چششششششششششم هر وقت میوه هامون خراب شد خبرت میکنم
فرق من با تو اینه که من از درسهام نتیجه میکیرم و خودم رو اصلاح میکنم ولی تو چی؟
بچه بگو شهرتون رو چراغونی کنن که دارم میام

عاطفه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

تنت سالم و دلت خوش کورش جان-
خدا شما دو تا رو براهم نیگه داره-

ممنون عاطفه بانو
ایشاا... شما هم همیشه شاد باشی

بهنام چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

نیشت رو ببند

هاله بانو چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com

یعنی دوباره ما باید بیایم پستهای طولانی شما رو بخونیم ؟؟؟
.
.

راستی ۲۵۶روز بعدش مبارک

البته به شرط اینکه بدهیت رو بابت خوندن پستهای قبل پرداخت کنی
ممنووووووون
راستی عکس جدید نزاشتی بیام بخندم؟

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلامممممممم
باد آمد و بوی گلاب...اااااببخشین قاتی کردم باد آمد و بوی عنبر آورد
خدا رو شکر کوروش خان
امیدوارم همیشه تنتون سالم و کلبه مهر و عشفتون گرم تر باد..
از اینا که گذشت برادر من نکن این کارا رو...همین بی خبر نبودن رو میگم
....
در ضمن با اجازه..نیما بچه تو که بیست و چهار ساعت همین ورایی چرا وب جدید نمیزنی بچه(از آب گل آلود ماهی گرفتن)

سلاااااااااااام
باد و بو و ...حرفهای مشکوک میزنید.من بی تقصیرم
ممنووووووون بانو
آخه این نیما حرف درست و درمونی واسه زدن نداره که بیاد وب بزنه.همینجوری تو وب مردم میچرخه و چرت و پرت میگه

میلاد چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

میدونی کوروش فقط می دونم پامو که تو امام زاده صالح گذاشتم گفتم اوسا کریم هوای داداش مارو داشته باش، خیلی بهت نیاز داره ها

روز عاشورا وقتی با خدا درد و دل میکردم نمی دونم از کجا سر و کلت پیدا شد وسط جمع سه نفر من و خدا و امام حسین، گفتم می بینی امام حسین ، اینجاهم این کوروش نمی خواهد دست از سر ما برداره
گفتم امام حسین تو خودت میدونی و این رفیق عزیز ما

تا حالا از دیدن کامنت یه نفر انقدر ذوق نکرده بودم، پریشب که کامنتتو دیدم از ته دلم خداروشکرررر کردم

خوشحالم برگشتی، واقعا خوشحالمممممم از ته دلم خوشحالممممممم

راستی باید تعدا اون صفرهارو بیشتر کنیاااا
10000 تا خیلی کمه

برادر عزیز خیلی مخلصم.ممنوووووون که یادم بودی.حتما دعاهای شما دوستان خیلی موثر بوده
دلمان حسابی تنگ شده برات عزیز دل
هلیا بانو خودش قبول کرده شما هم زیرسیبیلی رد کن

پونه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

خوشحالم که برگشتید کورش تمدن کبیر صغیر
پستت رو نخوندم فقط خواستم بدونی خوشحالم که برگشتی.
تازه مدیونی چون برات کامنت گذاشتم

منم خوشحالم که برگشتم
حالا این ۴ تا خط رو میخوندی چی میشد؟اینکه کوتاه بود

فرشته چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://surusha.blogfa.com

خداروشکر که خوبین الان...

ممنون

تیراژه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

به به!!!
جناب تمدن!!
راه گم کردید رفیق؟

رسیدن به خیر...که زهر هجر را نتوان نشاند مگر با شربت حضور..
هر جا هستید آرامش و سلامتی در کنار هلیا بانوی عزیز را برایتان آرزو میکنم

ممنون از ذوق و متن ادبی
من هم براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم در کنار خانواده محترم

پونه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

اعلام ساعت را دارم
3:46



































فکر کنم اعلام ساعتت مورد پیدا کرده چون تو کامت نوشتی ۳:۴۶ .لی ساعت ارسال کامنتت ۳:۴۷
سریع جریان رو روشن کن

پونه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

جون مادرت جون هر کی که دوست داری دیگه پست طولانی و آسفالتی ننویس


همچنان مدیونی

یکم بیشتر خواهش کن شاید یه کاری کردم
من عادت دارم زیر دین باشم پس بازم بیا کامنت بزار

دل آرام چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوش اومدین
دوشمنتون شرمنده
ایشالا که میزان عشق و علاقتون بشه 10 به توان n

سلاممممممممم
ممنون
شما هم شاد باشی و سلامت
من ریاضیم ضعیفه الان این به توان n بیشتره یا 10000؟

بهنام چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

این دلو که گفتی چیزیه که باهاش از چاه آب برمیدارن؟!

آخه تو رشت یه چیزی هست که باهاش از چاه آب برمیدارن ولی بهش دلو نمیگن! میگن کَردِخاله!!! حالا دلیلِ این نامگذاری چی بوده رو والله منم نمیدونم!!!!

آره داداش قدر چیزایی رو که داری خیلی بدون! مخصوصآ قدرِ منوووو

بعدشم تا کادو واسم نگیری از دلم در نمیاد که!
زیاد هم خودت رو به زحمت ننداز! فقط دوربینش 12 مگاپیکسل باشه و gps هم داشته باشه کافیه! مرسی!

الان مثلا عشقولانه نوشتی؟! من اگه جای هلیا بودم شب خونه راهت نمیدادم که! چرا فاصله ی بین 10 و 10000؟! چرا بین 10 و n رو انتخاب نکردی که نامحدود باشه؟! هلیا بانو باید به همه ی اینا توجه کنه!

حالا بذار من زن بگیرم بعد یادت میدم پست عشقولانه نوشتن رو! البته اگه موفق بشم کسی رو گول بزنم!

من رو وارد بحث های حاشیه ای نکن.من کاری به عمه و خاله و غیره وذالک ندارم
نمیدونم من چه گناهی به درگاه خدا کردم که تو رو سر راه من قرار داده
نذار تو دلت بمونه چون دل درد میگیری
اولا کسی به تو زن نمیده فعلا برو سماق بمک
دوما برو خدا روزیت رو جای دیگه بده اینجا از دو بهم زنی چیزی عایدت نمیشه

هیشـــکی ! چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.hishkii.blogsky.com

سلام ....
عزیز ...چی بگم ....خعلی خوشحالم ....واقعن لال شدم...اول برا هلیا جونم خوشحالم بعد برا شما....بقیه صحبتا هم بمونه برا وختی که احیانن شام دعوتمون میکنید
قول بدید تو اون ضیافت آقا و بانو ینی مامان مهربان و بابایی کیامهرمو تنهایی دعوت نکنید...من طفلکی ام گنا دارم...

سلام
ممنوووووون
والا من تا حالا تو عمرم به کسی شام ندادم ولی اگه خدای نکرده همچین خبطی کردم چشم

پونه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

بهنام لیلا خانم هست

همون لیلا رو هم به این نمیدن.مگه مردم بچه شون رو از سر راه آوردن که بدن دست این بهنام ناخلف؟

عارفه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

سلام...
رسیدن بخیر امیدوارم همون خدایی که دوسش دارید نگه دارتون باشه

سلام
ایشاا.... همیشه زیر سایه حق باشید

رضوان چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام کورش خان
ایشالا که حال هردوتاییتون خوبه و در نهایت سلامت به سر میبرید
بازگشت پر افتخارتون بسی باعث خوشحالی ما گردید
اگر بدانید چقدر دلمان برای نوشته هایتان تنگ شده بود

عشقتون پایدار

سلام بانو
ممنوووووون از ابراز لطفتون
همیشه شاد باشید و سلامت

نینا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

خوش برگشتین
دلتون شاد و لبتون خندون

ممنوووون
سلامت باشید

داود(خورشید نامه) چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام
و باز هم سلام
احتمالا خدا هم تو رو خیلی دوست داره
خوشحالیم که برگشتی

سلام برادر
خیلی ارادت دارم

م . ح . م . د چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

شاعر میفرماید :

کوروش پرسپولیسی ، همینه همینه

نه ، ببخشید اشتباه شد

میفرماید :

صل علی محمد ، بوی کیامهر اومد !

نگاه کنید
این نمونه یه استقلالی بی جنبه ست

م . ح . م . د چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

خوش برگشتی کورش خان ...

قلمت پایدار .. جات بد خالی بود حاجی .

ایشالله زندگی سراسر عشق داشته باشین

در مورد اینکه معذرت خواستی و اینا ، تا وقتی شام ندی خبری از بخشش نیست

آقا من بدجوری دلم برات تنگ شده
البته بیشتر دلم برای بستنی میوه ای تنگ شده
شما هم شاد باشی و سلامت و عاشق
شام رو که بیخیال.من و اینکارا محاله

سارا(گاه نوشت های من) چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام
خوشحالم که برگشتید
ما هم خدا را دوس داریم و شکر می کنیمش

سلام
منم از حضورتون خوشحالم
ایشاا... همیشه در پناه حق باشید

نیما چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

ممد راست میگه :
کوروش پرسپولیسی همینه همینه

فاطمه بانو(همشهری جان) بی خیال بابا. حالا بعد یه میان ترم خفن دو دقیقه اومدیم نت، نباید بدبخت بشیم که !

ای بابا باز این اومد

آناهیتا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

درووووووووووووووود بر خوش رنگ بلاگستان
جناب تمدن این چند خط واسه ما یه دنیا ارزش داره
خوشحالمون کردید
دشمنتون شرمنده باشه
سلامتی و سعادت شما خواسته ی ماست
فقط یه نکته ای در رابطه با این عدد و ارقام و اینا بگم
اگر هلیا جون بخواد واسه شما عدد بیاره" صفر " کم میاره...این حس برای ایشون چند صد برابره
انشالا در کنار هم بهترین لحظه ها رو تجربه کنید

درووووووووووود بر آنا قرمزی
ممنون از لطفتون
حسابی بنده را شرمنده کردید
امیدوارم همیشه سایه بابا محمود و مادر محترم بالای سرتون باشه
خیلی خیلی ممنون

کاغذ کاهی(نازگل) چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://kooche2.blogfa.com/

سلام کوروش جان ...
خوشحالم از اینکه نوشتی ...
و امیدوارم همچنان بنویسی و مخاطبانت رو محروم نکنی از لحظه هایی رو که با شادی بهشون هدیه کردی ....

خدا هم تو رو دوست داره چون خواسته بهش نزدیکتر بشی
خدا هم تو رو دوست داره چون یه عااااالمه دوست خوب و حس خوب بهت هدیه کرده
خدا هم تو رو دوست داره چون تو سخت ترین لحظه ها خوب کنارت بوده ...
خدا هم تو رو دوست داره چون بهت این فرصت رو داده که قدر نعمتهاش رو بدونی
خدا هم تو رو دوست داره چون بهت بینشی داد تا بفهمی مصلحت و حکمت یعنی چی (به هر کسی نداده و نمیده )
خدا هم تو رو دوست داره چون عشق به هلیا بانو رو 1000 برابر کرده تو وجودت ...
خدا هم تو رو دوست داره چون این همه دوست خوب مجازی به همه ی دوستای واقعی ات اضافه کرده که نبودنت آزارشون داد و اومدنت شوق رو در وجودشون زنده کرد ...
خدا هم تو رو دوست داره به هزار و یک دلیلی که خودت بهتر میدونی ....

بذار بیام از منبر پایین ...!

میدونی با این پی عشقولانه نوشت یاد چی افتادم ؟
یاد این بچه ها که بهشون میگی فلان چیز رو چند تا دوست داری میگن 10 تا ! 10 بزرگترین معیار ذهنی اوناست ....

سلام نازگل بانوی ساکن در دیار کفر
کامنتت حس خیلی خوبی بهم داد
خیلی خیلی ممنون
من هم دقیقا منظورم همون ۱۰ تا بود
میگم چرا سر وته از منبر اومدی پایین؟

کیانا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کورش خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
به به میبینم که دم در نشستن اینجانب تاثیرگذار بووده
خب اووووووووووووووووووووووولن لایک به همه کامنتای بالا
وبا نادیده گرفتن همه شون اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
دومن خو این پست هیچی نداش که من بش گیر بدمممممم،الان چیکار کنم ؟؟؟؟
سومن اهم اهم تولد شخص شخیص بنده نزدیک ،شووما کادو رو بده تا منم تیریپ بخشایش بردارم
چهارمن شما هنوز که هنوزه غلط املایی داری برادر من
خداوکیلی املات چن بوود تو مدرسه؟؟؟؟
آخه بذار و با این "ز" مینویسن؟؟؟؟آخه به شمام میگن مهندس؟؟؟ خدایی خجالت نمیکشی؟؟؟؟
زشته دیگه من که هربار نباید بیام اینجا هی غلط از پستای شما بگیرم خودتون رعایت کنین دیگههههههههههه

درضمن مدیونین اگه فک کنین دلم لک زده بوود واسه کامنت گذاشتن و کل کل با شما هااااااااااااااااا گفته باشم

سلام
کیانا بانو
شما حسابی بنده را شرمنده کردید
جواب منم لایک به همون جوابا
ای وای شما اول شدی بازم؟
ایشاا... یه پست پرگیر برات مینویسم تا جبران بشه
تولد چیه؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من لزومی نداره ۴ تا ز ظ ض ذ داشته باشیم همون یه دونه کفایت میکنه.من مقذم رو سرف کارهای مهمتر میکنم
منم دلم لک نزده بودااااااااااااااااا

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

بــــــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــه!!!!
اقا برگشتی دوباره؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونی چقدر دلمون برات تنگ شده بود؟؟؟ میدونی من الان باهات قهرم؟؟
اقا خدا به جای خود... ما رو قبلا دوست داشتی الانم دوس داری؟؟؟؟یا قبلا دوست نداشتی الان داری؟؟؟ یا اصلا دوس نداشتی ما رو؟؟؟
آآخه نازی!!!!!!!!! شما چقدر رمانتیک بودی !!!!! خدا شما دوتا رو حفظ کنه برای هم تا همیشه!!!!!

به به(ببخشید واسه من کش دار نبود)
منم دلم تنگ شده بود
قهر واسه چی خواهر محترم؟بیایید در کمال صلح و صفا زندگی کنیم
چه عجب یکی پیدا شد و به من گفت رمانتبک
جبران میکنم.هر روز میام و بت و ازت تعریف میکنم

صالی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

یک ماه پیش گفتین سوال بپرشین پاسخ میدم
فکر کنم تلافی این یک ماه که نبودین تا یک ماه باید هر روز پست بذارین به سوالا جواب بدین
درست می گین.شرایطی پیش می یاد که آدم به خودش میگه بد تر از این نمیشه ولی بعد می بینیم اون تلخی ها به نفعمون شده و حکمتی تو کار خدا بوده

والا دریغ از ۱ سوال
بابا بیایید سوال کنید دیگه
واقعا حرفتون درسته

لژیونلا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

بهترین خبری که امروز شنیدم.... بازگشت کورش تمدن.

ممنون خانوم دکتر
ایشاا... همیشه سلامت باشید و پرانرژی

محسن باقرلو چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

خوش برگشتی رفیق
حتمن حالا چند سالی بزرگتر شدی توی همین چل روزی که واسه ماها چل روز بود و واسه تو خیلی بیشتر ... واست آرزوی روزهایی آروم و بدون این چل روزها می کنم پسر ... بیشتر مواظب اطرافت و خودت و بانو باش .

ممنون رفیق بزرگوار
خیلی ممنون بایت دعای زیباتون
منم برای شما آرزوی سلامتی دارم

Na30b چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

اووووووووووووووووووف بابا کی بره این همه عشق پراکنی رو
البته من که از قبل نمیشناخمتون ولی الان که شناختم خوش اومدین

حالا یه بارم من یه چیزی گفتما
عجب سعادتی نصیبتون شد بابت آشنایی با بنده.بهتون تبریک میگم

مبارزگر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.stargirl1391.blogfa.com

چقدر میچسبه که وقتی از 7 صبح تا 8 شب مدرسه بودی....خسته وکوفته بیای کامو روشن کنی.....مثله همیشه این روزا کلکله رو باز کنی......ولی مثل همیشه روزای قبل ناامید نشی....یعنی انرژی میگیری ها.....همه خستگیم در رفت.....
خوشحالم......خیلی خوشحالم.....خوشحالم که سربلندی....خوشحالم که خدا نزدیک تر شدی تو این امتحان.....نه دورتر.....خوشحالم برای هلیا بانو......
خدایا شکرت.......

ممنون بابت اینهمه لطفی که به بنده حقیر دارید
حسابی شرمنده شدم
منم خوشحالم که دوستانی به این خوبی دارم
امیدوارم همیشه سلامت باشید و لبتون خندون باشه
میگم شما مدرسه رو کنترات گرفتی؟از ۷ صبح تا ۸ شب؟

مامانگار چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلاااااااااااااام کورش خان...
...حال و احوالتون که خوبه انشاا...
...هلیابانو بسلامت باشندالهی...
...دلمون تنگ شده بود براتون جناب...
...منتظر نوشته هاتونیم...

سلام مامانگار عزیز
ممنون.شکر خدا.امیدوارم شما هم سلامت باشید

ماهی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

نمیدونم چه جوری بگم که خیلییییییییی خوشحالمممممممم،اوه،هوه،هاه.....بذار من کلی نفس عمیق بکشم......

با همین زبان شیرین فارسی بگو
منم خوشحالم از حضور شما
البته اگه تهران هستی توصیه میکنم بخاطر آلودگی هوا نفس عمیق نکشی

فرزانه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

سلام
رسیدن بخیر. ان شاء الله که همیشه دلتون خوش باشه در کنار هلیا بانو.
هر دلیلی که این دوری شما داشته ولی ظاهرا که نتایجش خیلی مثبت بوده.
منتظر پست جدید هستیم

سلام
ممنوووون
بله نتایج کاملا مثبت بوده خدا رو شکر
ایشاا...

گــل گیســـو چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلاااااااااااام
به به خیلی خیلی خوش برگشتین مهندس
خیلی خوشحالم که برگشتین
عشـــــقتون پایدار

سلاااااام خانوم معلم یا بهتره بگم تیچر

سپیده چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

خوشحالم که برگشتید ...

اگه دلتنگ بودید ارزش اینهمه عشق رو داشته ... پی بردن به وجود نعمتها ، موهبتی که شاید به راحتی نصیب هر کسی نشه و شما چقدر زود و شاید هم"سخت "به این مرحله رسیدید و این مثل یک تولدی دوباره ست آرزو میکنم کنار همسر مهربونتون روزها و لحظه های شیرینی رو داشته باشید
لطفا دیگه جایی نرید خسته شدم بس که هر روز به اینجا سر زدم در ضمن نگفتید بعد از چهل روز بابک رو چند تا دوست دارید :)

منم خوشحالم که شماها هستید
زود بود ولی سخت
خیلی ممنون بابت تفسیر زیباتون
ایشاا... همیشه شاد باشی و سلامت
آخه من چیه بابک رو دوست داشته باشم؟هاااااااااا؟

رهگذر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

بسی مایه مسرت است حضورتان.

می گن اگه می خوای یه چیزی تو گوشت و خونت عادت بشه چهل روز مدام بهش بپرداز. که رفتارت می شود.
اینجوریا که پیداست تو این چهل روز چیزای خوبی بدست آوردی.

حضور شما هم مایه سعادت بنده است
به به عجب جمله حکیمانه ای

سیمین چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

خیلی خوشحالم که برگشتین

ممنون بانو

negar1 چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

helia jan cheshme delet roshan.che khoob ke bazam hastin jenab tamaddon.babak jan hamishe khosh khabar bashi. Shado bargharar bashin

ممنون شما هم همیشه شاد باشی و برقرار

سحر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com/

سلام و عرض خوش آمدگویی آقا کوروش
این خوشحال کننده ترین خبری بود که تو وبلاگها شنیده بودم
اما باور کنید اینجا بدون شما سوت و کور بود و...
بذارید چیزی نگم اینطوری شاید بهتر باشه!
راستی آدم توی سختی هاست که عزیزان رو بهتر میشناسه و قدرشونو بیشتر میدونه! قدر همسرتون رو بدونید...
اینکه چند سال کنار هم باشید مهمه ولی از اون مهمتر کیفیت اونه! پس سعی کنید بهترین لحظات رو برای خودتون و ایشون بسازید...
باز هم میگم از اومدنتون بی نهایت خوشحال شدم و هستم و امیدوارم دیگه از اینجا نرید و مارو تنها نذارید

سلام عرض شد بانو
منم از بودن در کنار دوستانی به این خوبی خوشحالم
ممنون بابت جملات زیبایی که گفتی

جزیره پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام

خیلی خب بابا فهمیدیم سوگلیه خدایی. ایشششششششششششششششششششش عجب ادمایی پیدا میشناااااااااااا هی به رخ میکشن داشته هاشونو. ریاکار



در مورد پی عذر نوشتت هم، ببین من نه شام میخام نه کادو، نه پول، ببین من چقدر ادم خوبی ام. من فقط یه پروژه 2000 متری متره دارم که باید برام انجامش بدیچیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اهااااااااااااااااان داری میگی بله چشم،وظیفمه، فک کردم داری چیز دیگه ای میگی
در مورد پی عشقولانه نوشت هم: لطفا از این به بعد این بشه جز قسمتهای ثابت وبتون. بعد هی بیا قربون صدقه هلیا بانو برو بعد ما هی کیف میکنیم

چیه؟
ای بابا نمیدونم چرا هی فک میکنم تو یه چیزی میگی

سلااااااااام
من بعنوان اعتراض جوابت رو نمیدم
شما همون شام بخوای خیلی بهتره.شام چی بدم خدمتتون؟
فکر کنم یه مدتی که من نبودم گوشت ضعیف شده

سارا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

واااااااااااااااااااااای الان خوششششش اومدی کورش خاااااااااان
بابا تررررررکوندی با این عشقولانت هااااااااااااااا
امیدوارم همیشه لبت خندونو دلت شادو ذهنت آزاد از غم و غصه و اینا ووووووو بسه دیگه خیلی گفتم
باشه

ممنوووون.این الان دقیقا کی هست؟
شرمنده نکنید دیگه
منم واسه شما همون آرزوها رو که خودت گفتی دارم

عاطی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ



خوشحالیم که برگشتید!
عشقتون پایدار!

:دی

ممنون بانو

محدثه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

داییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سللللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم!!
خوش اومدییییییییییییییییییی!!!!
وای من بازم دیر رسیدم!
خب دیروز کلاس داشتم،بعدشم داداش خستم تو اتاق خسبیده بود!
ببخشیییییییییییییییییییددددددددددددددددددددد!!!!!
الهیییییییییی!!!
ایشالا خدا همممممممممییییییشهههههههه شما و هلیا بانو رو برای هم نگه داره!
دیگهههههههههههههههه؟؟!!!
فعلا همینا!
آخ جون!
بازم پستای شیش متری!
هررررررررررررررررررر!!
هووووووووووووووورررررررررررررررررررر!!!
آیکون یه نیش خیییلللللییییییییییی باز!

به به خواهر زاده محترم یا همون بچه
شما هر وقت برسی دیر نیست.آخه با پارتی بازی میگم اولی
کی گفته بازم ۶ متری مینویسم؟
هااااااااااااااااا؟
شایعه درست میکنی؟
بچه برو درست رو بخون

کیانا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
صااااااااااااااااااااااااااااب خووووووووووونه
من اومدم بگم این 10 تای قبلی خیلی کمه هاااا چرا واقعن؟؟؟
چرا قبلن 1000000 دوس نداشتین که حالا 100000000000000000000000 دوس داشته باشین؟؟؟
اصن چرا تعداد صفرارو اینقد کم گذاشتین ها؟؟؟؟؟؟؟
مشکووووکین کورش خااان نکنه تقصیم کردین؟؟؟؟ واااااااااااااااااااااای هلیا بانوووووووووووووووووووو بیایین ببینین چه خبره؟؟؟؟؟؟
نکن کورش خان این کارا خیلی زشته
باعث شرمندگیه
همه صفرارو برگردون به هلیا بانوووو زوووووووووووود تا بقیه رو افشا نکردم

مدیونی فک کنی اومد دو به هم زنی کنمااااااااااااااااااا ،باور کن مدیونی
چون من اصن بم نمیاد این حرفااااااااااااا

تازشم کادو فراموش نشه بهمن تولدمه هاااااااااااااااااااااا و گرنه از بخشایش و اینا خبری نیس

خدا رحم کنه باز این اومد
شما چند تا صفر صلاح میدونید من بذارم؟شما امر بفرمایید من اضافه کنم راضی نیستم ناراحت باشی
سارا بانو بیا خواهرت رو ببیر تا یه زندگی رو از هم نپاشونده
من اصلا اعتقادی به کادوی تولد ندارم.آخه مگه به دنیا اومدن شما چه اتفاق مهمی هستش که من باید کادو بدم؟؟؟؟؟

نرجس پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . یه حس قشنگی به زیر پوستم دوید از خوندن این نوشته قشنگتون .
لحظه هاتون همیشه پر خدا باشه و عشق . سلامت باشید و پایدار . ممنون آقا کوروش عزیز .

سلام
ممنون بانو
ایشاا... همشه برقرار باشید

کیانا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

صاب خوووووووووووووووونه شوووما قصد نداری بیایی این کامنت رو جواب بدی؟؟؟؟؟

نگاه کن اینقدر ایشون گیر میده که من مجبور میشم از خوردو خوراک خودم بزنم و بیام کامنت ها رو جواب بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد