من اومدم ... یاالله

به نظر شما آدمی که کله سحر از خواب بیدار شده و بعد از گذراندن یه روز شلوغ پلوغ  

.

در ساعت 3:30 دقیقه بامداد صلاحیت نوشتن پست رو داره؟  

.

اونم پست تولد  

..

گفتم چه آزاریه همون پست پارسالی هست دیگه 

. 

تازه طریقه به دنیا آمدن بنده حقیر که فرقی با پارسال نکرده  

.

بعدشم کی وقت میذاره بخونه؟خداییش خود شما میخونی؟  

.

اگه اهل خوندنی بفرما این شما و اینم من:  

.

کسی اینجا هست که فکر کنه من مردم آزار نیستم؟ 

اگه هست حتما پست تحلیلی من درباه عکسها و نقاشیها و عکس چشم ها رو نخونده 

البته یکم هم دچار خودآزاری هستم که باز هم در نوشته هایم مشهوده 

امروز میخوام یه موردی رو ذکر کنم که اگه کمی درباره مردم آزاری من شک دارید برطرف بشه    

 

(ببینید چقدر من نازم)

 20 سال پیش درست روز ۱۳ فروردین بود 

چند ماهی از وقتی که فکر میکردیم پیروزی شکوهمندی نصیبمون شده میگذشت 

البته میدونید اگه فکر کنید خاندان ما جز افتخارکنندگان بودن 

اصلا هرکی همچین فکری کرده همین الان بزنه یه وبلاگ دیگه  

دوباره زدم جاده خاکی 

همه خانواده جمع شدن و واسه در کردن نحسی ۱۳ راهی دشت و دمن شدن 

تا ظهر کلی واسه خودشون تفریحات مجاز کردن و کیفور شدن 

ناهار را هم زدن تو رگ 

فکر نمیکنم جوجه خورده باشن آخه خاندان ما دل رحم هستن و دلشون نمیاد جوجه رو بخورن 

خیلی همت کنن مرغ بخورن 

بعد از ناهار هم یه چرتی زدن و بعد چای رو نوش جان نمودن 

من هرچی صبر کردم دیدم اینا خونه برو نیستن 

گفتم الانه که همه عزم برگشت کنند و این پدر و مادر ما در ترافیک گیر بیفتن 

پس راه چاره را در این دیدم که زنگ خطر رو به صدا در بیارم

اینجوری که شد که فک و فامیل بار و بنه رو جمع کردن و عازم بیمارستان گشتن

اینگونه شد که کورش تمدن در این روز تاریخی قدم رنجه فرمود و 

جهان رو به قدوم خودش مزین فرمود 

باشد که عالمیان از وجود ما بهره ببرند و مستفیض گردند از اینکه با ما در یک دوره زیسته اند 

خودمونیم اینکه تولد آدم تو فروردین باشه خیلی خوبه.احساس میکنم با سال جدید منم دوباره متولد میشم

امیدوارم در این سال جدید هم از نعمت داشتن دوستان خوب بلاگستانی محروم نشم

 

پی تشکر نوشت1:امشب راحت روی مبل نشسته بودم و داشتم برای مهمونا خالی بندی  

.

میکردم که هلیا بانو فرمودن باید تشریف ببرم و از داخل ماشین یک عدد سی دی برای ایشان  

.

بیاورم مدیونید اگه فکر کنید در عیان یا خفا زیر لب چیزی زمزمه کردم.مثل بچه آدم کله مبارک رو  

.

انداختم پایین و رفتم دنبال محموله.هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم.دست از پا درازتر راه افتادم  

.

بالا.خودم رو آماده کردم واسه مقداری غر زدن.درب که باز شد دیدم برق رفته.همچین که رفتم تو  

.

دیدم بله بنده فرستاده شده بودم دنبال نخود اونم از نوع سیاهش  

.

کیکی روی میز بود و دستی و سوتی و ....  

.

بله به همین راحتی بنده وارد 20 امین سال زندگیم شدم  

.

ممنونم از هلیا بانو،محمد جواد خان و همسر محترمشان  

.

معمولا وقتی واسه کسی میخوای هدیه بگیری میبینی اون چه چیزی احتیاج داره.یعنی کلی  

.

میگردی تا بفهمی در چه زمینه ای مشکل داره،بعد یه چیزی براش میخری تا بهش کمک کنه  

.

امشب مشخص شد بنده از نظر جسمانی و فرهنگی دچار مشکلم  

.

آقا محمد و همسرشون لطف فرمودند و 2 جلد کتاب به بنده هدیه دادند تا یکم از نظر فرهنگی  

.

سطحم ارتقا پیدا کنه  

.

ایشاا... که ناامیدشون نکنم و به همین زودی نتیجه این عملشون رو ببینند  

.

عکس هدیه هلیا بانو رو هم به پیوست میزارم.تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.شما  

.

دوستان اکثرا عکسی از بنده ندیدید پس قطعا اطلاعی از هیکل من هم ندارید ولی همین عکس  

.

به شما نشون میده که چقدر از نظر تناسب اندام دچار مشکل هستم.اونقدر که هلیا بانو  

.

خواسته  باشگاه را به منزلمون بیاره.بسیار بسیار ممنونم 

.

از همینجا به تمامی دوستان و علاقه مندان به ورزش جهت ثبت نام در باشگاه پهلوان کورش 

.

دعوت بعمل میارم.  

.

من تمامی تلاشم بر اینه که واسه سال آینده چند تا نماینده از طرف بلاگستان تو مسابقه قوی 

.

ترین مردان داشته باشیم.(خانوما فعلا برن مشکا شرعی رو حل کنند بعد من در خدمتم)در بین 

.

دوستان هستند کسانی که استعداد شرکت در این مسابقه رو دارن فقط 2 مشکل وجود داشت  

.

که اونا هم حل شد: 

.

یکی امکانات که به حول و قوه الهی و لطف هلیا بانو فراهم شد دیگری هم یه مربی خوب و 

.

اینکاره  که من در خدمت دوستان هستم.مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام متعاقبا اعلام میشود   

 

   

.

پی تشکر نوشت2:از بابک خان گل گلاب رفیق گرمابه و گلستان نهایت تشکر رو دارم  

.

چیه چرا اینجوری نگاه میکنید؟تو گرمابه کاری برام نکرده تشکرم بابت پست تبریک تولده  

.

منظورم اینه    

.

بابک جان من لایق اینهمه لطفی که بهم داشتی نیستم.اگه خوبی میبینی حتما خوبی کردی و 

.

لاغیر(خواهش میکنم درست بخون تا حرف در نیاد)  

.

بابک خان اینکه تبریک گفتی هیچی از بار مسئولیتت کم نمیکنه،یعنی من هیچ جا نمیرم  

همینجا هستم منتظر کادوهات اینجا نشستم.البته میتونم بیام خونه تون بگیرم  

.

راستی درباره برابری کفه های ترازو یه چیزایی گفته بودی،آخه به نظرت اگه من و تو روی 2 کفه 

ترازو بشینیم 2 کفه با هم تراز میشن؟؟؟؟؟!!!!!!!  

.

بازم ممنون خیلی لطف کردی  

.

از همه دوستانی هم که لطف کردن تبریک گفتن و خواهند گفت تشکر میکنم.ایشاا... قسمت 

خودتون بشه 

.

پی وعده سر خرمن نوشت:جای همه دوستان خالی امسال سفر بسیار خوبی داشتیم به دیار 

یزد و شیراز.ایشاا... به زودی با یه سفرنامه مصور در خدمتتون خواهم بود

نظرات 77 + ارسال نظر
ف@طمه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://zarafekocholo.ir/

به به تولدتون بسی بسیار مبارک /(گل حتی)

عجب کادوئه توپیم گیرتون اومده ها ولی دلسرد نشیا تجربه ثابت کرده که این چیزا یه ماه استفاده داره بعدش دکوریه حیف کاش یه چرخونک واست گرفته بود

ممنون
اگه دکوری بشه که هلیا بانو دیگه خونه راهم نمیده

میلاد یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ

آقا بازم تبریک عرض می کنم

کادوتونم مبارک

انشالله سال دیگه کوروش رو تو قویترین مردان ببینیم و براش هورا بکشیم

ممنون برادر بزرگوار
ایشاا....فقط میترسم چشم بخورم

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

ممنون
سوم هم خودش غنیمته

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

میگم کورش خان عجیبه شوما سرت کلااااااااااااااااه رفته هاااااااااااااااا، قبلنا زرنگ تر از این حرفا بودی

بعدشم این پست یه نکته انحرافی داش اندازه جاده اصلی ،شوما داری وارد چندمین سال زندگیت میشی؟؟؟20؟؟؟؟ نه میخام بدونم جان من 20؟؟؟؟ خو برادر من چرا خالی میبندی؟؟؟؟
اصن این نکته انحرافی چن تا معنی میتونه داشته باشه
1. اولن اینکه شوما این پستو وختی همسن بنده یعنی در 20 سالگی تشریف داشتی نوشتی که به قول از روایات معتبر میشه حدود 30-40 سال پیش یعنی این پست داره به فسیلا میپیونده و شوما رو هم باس ببریم موزه تحویل بدیم
2. دومن شوما سنتو از رو دلت حساب کردی که خو اونم بعید میدونم 20 باشه شوما حدود 6-7 بیشتر نداری از اون لحاظ
3.سومن شوما از قصد نوشتی که بتونی دخترای مردمو تور کنی اما زهی خیال باطل من مث یه خبرچین با تجربه به هلیا بانو گزارش میدم،بله اینجوریاس
4.چهارمن شوما خاستی بگی اگه الان تناسب اندام و اینا نداری فقط و فقط به خاطر اینکه که هنو تو سن رشدی و اینااااااااااا ،خولاصه خاستی توجیه کنی ولی من خووودم لوووت میدم کورش خان
5.پنجمن دیگه نداریم دنبال چی میگردی خداییش؟؟؟؟ دیگه مغز من بیشتر از اینا تراوش نمیکنه کههههههههه
مردم چه توقعا دارناااااااااااااااا،ایــــــــــــــــــش

بعضی وقتا اینکه کلاه بره سر آدم خوبه
بهترین جواب به این کامنت جواب ندادنشه
یه وقت فکر نکنی جواب نداشتما
من کلا از دورغ بدم میاد.وقتی ۲۰ سالمه الکی بیام بگم ۳۳ سالمه؟

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

خب اهم اهم
امتحان میکنیم
صدا میاد؟؟؟؟؟
خب از همین تیریبون از هلیا بانو بابت هدیه باحالشون تشکر مینماییم ،ایوا خداییش خعلی باحال بوود فقط یه سواااال اینو کجای خونه دقیقن جا دادین ،خعلی بزرگه هااااااااا

خانوما و آقایون یاد بگیرین به این میگن کادوی تووولد

دقیقا همونجایی که عکسش رو اگذاشتم.یعنی در ضلع شمال غربی اتاق خواب در جوار کامی
شما هم یاد بگیرید

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

ایوا= ایول

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

خب از اونجا که خعلی حال میده اینجا تک و تنها و یکه تاز م
هموجوووور میخام هی ایراد بگیرم
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی حالی میده صاب خونه نباشه و بیای شوولوووغ کنی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآای حالی میده

خداییش شانس بزرگی نصیبت شده

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

خب ببخشیداااااااااااااا خعلی خعلی ببخشیدددددددددد ولی شوما واس چی الکی لینک میذاری و مردمو گول میزنی؟؟؟؟؟
الان واس چی "همسرمحترمشون" و لینک دادین؟؟؟ اونم اینکه خالی؟؟؟؟ نه میخام بدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینکه درسته بابا الکی گیر میدی(آیکون آدمی که اشتباهش رو درست کرده و اونوقت خودش رو زده به کوچه علی چپ)

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

خو میگم کورش خان شوما کیک به نمیدی به ما لااقل عکس کیکو میذاشتی ببینیم چه شکلی بود

راست میگی ولی گفتم شاید دلتون بخواد

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

بعد دیگه میگم کورش خان سفرنامه تونو کی مینویسین؟؟؟
دقیقین تاریخو اعلام بفرمایین بروبچ منتظرن
اصن این فکرای شومم تو ذهنتون راه ندین که صرفن جهت مردم آزاری دارم این سوالو میپرسما نــــــــــــــــــــــه اصلن و ابدن چون من اهل این جلف بازیا بیستم ،فقط به خاطر اینکه بچچه ها خیلی وخ شناس و اینان میخان هی نیان اینجا هی ببین هنو پس تولد هستو هی ضایع بشن

دقیقا در تاریخ......مینویسم
در مردم آزار بودن شما شکی وجود ندار خیالت تخت

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

دیگه عرضم بحضور شوما که از اونجایی که کمی با شما آشنایی و اینا دارم خاستم بگم شوما لطفن سریعن پست بعدیو بنویس اصنم به این فکر نیوفتین که هرچی بیشتر این پست بمونه شاید کادویی چیزی بدستتون برسه ،اصن از این خبرا نیس

گفتم بگم تا یه وخ از این فکرا نکنین ،از قدیم گفتن پیشگیری بهتر از درمان است دیگهههه

خدا رو چه دیدی شاید کادویی رسید
میگن در ناامیدی بسی امید است

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

خب دیگه اینم دهمین کامنت من ،میدونم که بسیار مشعوف شدین و اصن همین کامنت خودش واس خودش یه پا کادو ِ و همین دیگه

خودتونم خودشیفته این
خب دیگه من بقیه امورو میسپرم به خاهریم که الان در سیزده بدر داره سبزه گره میزنه و میرم که انگار صاب خونه داره با لنگ کفش از اون دور دورا پیداش میشه ،بنابراین فرار و بر قرار ترجیح میدم و این رسالت بزرگو میسپرم به الباقی دوستان

بازم تولدتون مباااااااااااااااااااااااااااااااااارک

بله کامنتهات یکی از دیگری پربارتر بود.خدا به خانواده شما صبر عنایت کنه
ممنون

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

الان دیدم یه کامنتم همچی خعلی پر باز نبود واس همین گفتم اینم بذارم که با اون یکی بشه یه کامنت پر بااااار

تو زحمت افتادی ولی به نظر من هیچکدوم پربار:
۱-بود
۲-نبود
۳-این چه حرفیه
۴-مگه میشه

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

ببخشید الان واسه من یه سوالی پیش اومد اینجا نوشته 2 نفر آنلاین هستن اما من بغیر خودم کسیو اینجا نمیبینم
یعنی الان من دونفرم؟
من یه نفرم اما بلاگ اسکای بخاطر عظمتم منو دونفر حساب کرده؟
من یه نفرم یکی دیگه م اینجاس که خودشو رو نمیکنه؟
من منم اون اونه؟
اون منه من اونم؟
الان کی به کیه؟ تاریکیه
نفر دوم سریع هویتتو مشخص کن

جواب صحیح:
بلاگ اسکای میخوادذ ببینه از اون ۱ نفر شرم میکنی بری

محدثه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

باز این کیانا اومد!
خودم اولمااا!

بله

محدثه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

دایی خان شما الان انتظار نداری که منی که از کار و آمادگی واسه زدن به دل طبیعت،فرار کردم،بتونم این پستو بخونم؟!!!

برگشتم میااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!! :دی
موبارگه!

اوکی
ممنون

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

برووووووووووووووووووووو محدثه
خودم اول و دوم و سومم

اون نفر مخفی تو بودی هان؟؟؟؟؟ ای مخوووف(ربطشو خودت پیدا کن همه این کارارو که من نباس بکنم )

لژیونلا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام جناب تمدن. تولدتون مبارک.
من مطمئنم تمام صحبتها و تعاریفی که بابک خان از شما کردن کاملا درست و بجا هستن. شما در تمام این روزهای سیاهی که من داشتم بیدریغ و بیدروغ با من همدردی کردید و مثل یک برادر همراه من بودید.
امیدوارم سالهای طولانی این روز رو جشن بگیریم و همینطور از پستهای قشنگتون انرژی بگیریم.
ولی من منظور از عدد 20 رو نفهمیدم!

سلام خانوم دکتر
ممنوون
نظر لطف شماست من که کاری نکردم.ایشاا... شما هم دیگه غم نبینی و سال بسیار خوبی رو در کنار همسر و فرزندانتون داشته باشید
عدد ۲۰ رو خیلی دوست دارم اتز وقتی مدرسه میرفتم

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

خانم دکتر من تو یه کامنت این عدد 20 و توضیح دادم
وختی صاب خونه نیس یکی باس جوابگوی سوالات دوستان باشه دیگه

کسی از شما پرسید؟

لیلی سا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://ghadam-ghadam.persianblog.ir

سلام...برای تبریک تولدتون اومدم هااااااااااا...به به چه روز فرخنده ای به دنیا اومدینجدی یعنی ۲۰ سالتون هست؟! من که باورم نمی شه....نکنه آقایون هم فراتر از ۲۰ سال نمی شه سنشون؟!
دستشون درد نکنه کلی سوپرایزتون کردن ها....منم دیشب رفتم و برا تولد داداشیم کیک خریدم...البته کیک تولد یافت نشد و کیک خامه ای گرفتمتولد داداشی من ۱۱ فروردین بود آخه
حالا می آین شیراز خبر نمی دین؟! می گفتین در خدمت باشیم خببببببببببببب....البته چند روزی خونه نبودم

سلام
کلا انسان نهایت سنش ۲۰ ساله
دست شما درد نکنه
ما هم مشتاق زیارت دوستان هستیم.ایشاا... در فرصتی مناسب مزاحمتون میشیم.نگاه کن من هنوز نگفتم میام میگه چند روز نبودم

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

آرزوبانو یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir

تولدتون مبارک آقا کورش
پس فک وفامیل شما سیزدشون رو تو خونه شما در می کنن؟
منتظر پست مصور هستم باید جالب باشه.

ممنون
شما ساده ای ها من مگه به همین سادگی کسی رو خونه مون دعوت میکنم
ایشاا... که خوشتون بیاد

افا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ http://tanzen.blogsky.com

دوست جدیدم تولدت مبارک:)صد سال به این سالها:)

ممنون دوست گرامی

کیانا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

میگماااا الان داشتم کامنتارو نیگا میکردم چن تا اشتب تایپی توش پیدا نمودم گفتم گوشزد کنم خعلی فشار نیارین به ذهنتون واسه کشفشون
تو کامنت ششم اون اینکه نیس لینکه
تو کامنت هفتم به اولی که بوده
تو کامنت هشتم پس همون پست میباشد

همین دیگه تموم شد

اگه اشتباه نداشتی شک میکردم که خودت کامنت دادی

پرچانه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.forold.blogsky.com/

سلام
تولدتون مبارک جناب تمدن
دست خانمتون هم درد نکنه با کادوشون قدرشو حتما میدونین

سلام
ممنون
اونم ممنون

روشنک یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

تولدت مبارک
چه خوبه که با بهار تولدت رو جشن میگیری
دست هلیا بانو درد نکنه ولی تبدیلش نکن به چوب لباسی! ازش استفاده ورزشی کن
سورپریز قشنگی بود کار هلیا جان....خوشم اومد

هزار بهار تقدیم به تو که بسیار دوست خوبی هستی
و
تولدت مبارک

ممنون
واقعا خیلی خوبه.فقط بدیش اینه که از فرداش روز از نو روزی از نو.یعنی کار شروع میشه
واقعا سورپریز شدم.
ممنون ممنون ممنون

محسن باقرلو یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

تولدت به فتح میم مبارک حاج آقا !

ممنون قربان.الان این فتح میم خوبه یا بده؟

لژیونلا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

ممنونم کیانا... گرفتم قضیه رو.

دروغ میگه این
به حرفش گوش ندید خانوم دکتر

فرزانه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

تولد عید شما مباررررررررررک.
نه جدا با وجود هلیا بانو شما چی کم داری تو زندگیت؟! هان؟ جرات داری بگووووو:)
کاش یکی هم روز تولدمون به یادمون بود و می فرستادمون دنبال نخود سیاه
یه امسال مسافرت نرفتم چقدر دوست دارم دوباره برم شیراز و یزد. منتظر عکس های جالب می مانیم

ممنوووون
خداییش هیچی
ایشاا... میفرستنتون
واقعا دو تا شهر بینظیر هست.هرکدومبه دلایلی

کاغذکاهی(نازگل) یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://kooche2.blogfa.com/

سلام

تولدت دوباره مبارررررررررررررررک ....
حالا اگه دیروز تبریک نمیگفتم محال بود بشه دوباره بیام !!!!

دمت گرم که حداقل گذاشتی کیفشون تمم بشه بعد تشریف آوردین !

سلام
ممنون
این کاری بود که از دستم برمیومد

عاطی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ


سلام

تولدتوون مبارک دوباره :دی

کادوهاتوونم مبارک!

ایشالا استفاده ی لازم رو ببرید از هردو هدیه:دی!

سلام
ممنون دوباره
ایشاا...

رها یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ http://pastils.blogfa.com

اصن از صبح تا حالا هی درگیر بودم بیام اینجا تبریک بگم این روز فرخنده رو .....!
روزیه که اصلن از یاده آدم نمیره ! درسته روز طبیعت و این چیزاست ....ولی قسمت مهم ترش اینه که "فروردینه " ...بهله ...!

تولدتووون مبارک ....امیدوارم به آرزوهاتون برسید و غیره ...... [گل]

واسه چی درگیر؟
واقعا روز خوبیه.برای من که اینطوریه
ممنون.برای شما هم آرزوی سلامتی دارم

جزیره یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

کیانااااااااااااااااااااااااااااااااااچقدر شلوغ کردی تووووووووووو
اومدم غر بزنم واسه طولانی بودن پست بعددیدم هی فرت فرت کامنت گذاشتی خو.
البته خوب کاری کردی کسی که اینطوری پست مینویسه حقشه که اینطوری واسش کامنت بزارن. ادمه بده خاهر من پشتتم




کوروش تمدنچرا اینقدر طولانی نوشتی؟
تلافیشو برا کامنت گذاشتن سرت در میارم

ای بابا باز این گیر داد به طولانی بودن.سال جدید یه تحول در خودت ایجاد کن

نیمه جدی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام
مبارکا باشه هم سال جدید و هم تولدتون.
امیدوارم 120 فروردین دیگه سالم و سرزنده باشین.

سلام
ممنوووون
یعنی فقط ۱۴۰ سال عمر کنم؟کم نیست یکم؟

جزیره یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

من که ایمان دارمشما مردم ازاری و همیشه برا هدایتت دعا میکنم. خب سوال بعدی؟!

بله بله در مورد خودازار بودنت هم من ایمان داشتم کهخب به روت نمیاوردم.خلاصه گناه داری دیگه.به هرحال هرکسی یه سری عیب و ایراد داره

تو نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارزو بر جوانان عیب نیست( البته سن شما بیشتر به پدربزرگا میخوره، حالا با ارفاق ،چون تولده، ارزو بر پیرمردا هم عیب نیست)


20 سال پیش دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باشه باشه.


از همون بدو تولدت وقت نشناس بودی کوروش تمدن

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییول هلیااااااااااااااا، ببین ،یاد بگیر. ببینیم چه جوری جبران کنی روز تولد هلیا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ، دستت درد نکنه هلیا جان. زخمت کشیدی. ببین برادر حیف نکنی پول هلی رو آ ولی یه سوال، هلیا جان این کادو رو چه جوری قائم کرده بودی تو خونه تون که روز تولدش سورپریز کنی این برادر ما رو؟

تو وبلاگ بابک هم گفتم اینجا هم به خودت بگم، فک کنم بابک تو رو با یکیدیگه اشتباه گرفته که اون پست و نوشته برات

پی وعده سر خرمن نوشت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!جرات داری پست و نزار ،اونوقت خودم و خاهرم چنان وبلاگتو بترکونیم که حساب کار بیاد دستت

شما ایمان میدونی چیه یا کیه؟
یه سری عیب ایراد بهتره از سراپا عیب ایراد بودن
خودت درباره سن من به تناقض شدیدی خوردیا
شما این وسط موش ندوان.ببینیم در تولد اقوامتون آبی از شما گرم میشه یا نه.تبریک خشک و خالی به چه دردی میخوره؟
حالا ببینم چی میه(آیکون کلاس گذاشتن)

جزیره یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

اون هلی منظورمان "هلیا" است. یهو فک نکنی مخفف کردم اسم نازنین هلیا جانو آ

شانس آوردی توضیح دادی والا...

دختری از یک شهر دور یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

تولدت مبارک کورش خان ایشالا صد سال به این سالها

بسی ممنون

م . ح . م . د یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام کوروش خان عزیز دللللللللللللللل ، خوبی ؟!

تولدت مبارک ... ایشالله سالهای سال با تن سالم و سلامت در کنار هلیا بانو زندگی با عشق و قشنگی داشته باشین ... ارادت حاج آقا

سلام همشهری عزیز
ممنونم قربان.ایشاا... شما هم سلامت بشی و اون یه ایرادت رو هم برطرف کنی

مهربان یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

عجب فکری کرده هلیا واسه قضیه نخود سیاه... دمش گرم
کادوش هم محشره.... البته باید ماهانه بهش شهریه بدی ها... فک نکنی همین جوری مفتکیه

تولدت هم مبارک. هرچند که سن ات رو خالی می بندی ولی بی فایده اس
همه اینجا می دونن که ۴۰ سالت تموم شد دیروز
دیگه آفتاب لب بومی...

این ایده حق کپی رایت داره.سو استفاده نکنیا
میخوام باشگاه بزنم و شهریه بگیرم
اگه من ۴۰ سالم باشه بابک ۴۵ سالش میشه.اونوقت شما که ۵ سال از بابک بزرگتری میشه ۵۰ سالت.بعد فکر میکنی این کامنتی که گذاشتی واسه یه بانوی ۵۰ ساله درسته؟
نترس بوم ما خیلی دیوارش بلنده به این زودیا به لبش نمیرسه

علیرضا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

بـــــــــــــــــــه
تولدددددتون مبارک

ممنون رفیق

سپیده یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://osyaaan.blogfa.com

سلام ...

تـــــــــــــــــولدتون بسیار بسیار مبارک انشالله که صد سال بشید و زندگی مشترکتون روز به روز گرمتر و مستدام تر .

اینجام که ایکون گل نداره اما شما تصور کنید لطفا

سلام
بسیار بسیار ممنون
آیکون هدیه هم نداره

شازده کوچولو یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

هورااااااااااااااااا
تولد تولد تولدت مبارک
چرا مارو تولدتون دعوت نکردید؟ مجبورم کادوی تولدتون و بدم به متولد بعدی

ممنون
شما هم که از آب گل آلود ماهی بگیر
شما تو عمرتون کادو به کسی دادید؟

الی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

تولدتون مبارک کوروش خان

ممنون

صالی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

چقدر شما جوون موندی
ایشالا سال های سال 20 ساله باقی بمونین

بسیار ممنون

آناهیتا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://2-k-h-t-a-r-dps.blogsky.com/

درود بر سرور خوش رنگ های بلاگستان
تولدتون خیلی مبارک
جناب تمدن شما یکی از خوش یمن ترین انسان های این روزگارید ای کاش همه ی سیزدهی ها یه نقطه به شما شباهت داشتن!
پیری و کوری در مرام شما نیست!
دلتون جووووونه
انشالا سلامت و سربلند باشید...

درورد بر آنا قرمزی
ممنون
شرمنده میکنید.اینجوریا هم نیست
شاد باشید و سلامت

فاطمه شمیم یار یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

سلاممم جناب تمدن عزیز
فعلا علی الحساب تولدتون مبارک با اردادت و احترام فائقه
..میایم سرفرصت جهت خوندن پست...

سلاااام
ممنون
در خدمت هستیم

خدیجه زائر دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

سلامی دوباره به طنزپرداز خوش قریحه و مرد خانواده و یار شفیق و..........خب فکر کنم همین کادوها رو واسه امسال قبول کنی منت سرمون گذاشتیبقیه اش رو میزاریم واسه 40 سالگیتونتولدت مبارک با مرام و معرفت

سلام بر مادر گرامی و بزرگوار
من منتظر میمونم
ممنوووون

کیانا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com/

جناب مهندس اگه متولد گشتین یه سرم اینجا تشریف بیارین جواب کامنت بدین دیگهــــــــــــــــــــــــــــــ

چشششششم
والا باید یه نفر رو استخدام کنم جواب کامنتها تو رو بده.میگم خودت هم جواب بده از این به بعد

عاطفه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

تولدت مبارک کورش عزیز

ممنون

داداشی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام کورش خان
هم عیدت هم تولدت مبارک رفیق
انشالله سال حوبی برای شمام باشه

سلااام
بسیار ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد