زود آرزوت رو بگو داره دیر میشه

 

حتما همه تون جریان تموم شدن دنیا رو ظرف چند روز آینده شنیدید 

منکه اصلا بهش  اعتقادی ندارم 

یعنی اصلا اجازه ندادم فکرم بهش مشغول بشه(شایدم مغزم نمیکشید)

خدا رو چه دیدی شاید چند روز دیگه دنیا تموم شد و من موندم با 

یه سری کارهایی که دوست داشتم روزهای آخر زندگیم انجام بدم 

 

 

میگم بد نیست فکر کنم اگه این اتفاق قطعی بود دوست داشتم چه کارهایی بکنم 

 

 

 

۱- 

حتما یه روزش رو اختصاص میدادم به حمام 

البته نه واسه خودم بلکه برای ماشینم 

یعنی همان کارواش 

البته مدت زمان زیادی نیست که بردمش کارواش 

اگه اشتباه نکنم عید بود یعنی روز قبل از عید!!!! 

 

 

۲- 

دوست دارم شب آخر یه خرق عادت انجام بدم 

دلم رو میزنم به دریا و شب آخر جورابم رو نمیشورم 

اون دنیا دیگه فکر نکنم جوراب لازم باشه یا اگر هم باشه یکی اونجا بهم عیدی میده 

حتما اونجا هم عیدی ای که به ما میدن یا زیرپوش_ یا جوراب،دیگه خیلی خوش شانس باشیم  

بهمون SHO+رت میدن 

 

۳- 

حتما روزای آخر بی خیال حرف مردم و گشت ER+شاد یه تیپ راحت میزدم 

شلوارک میپوشیدم با یه رکابی مشکی(از اون خوشگلاش) با کتونی سفید و جوراب کوتاه 

البته از شانس گند ما آخر دنیا هم مصادف شد با سرما و اولین برف پاییزی

  

۴- 

یه فیلم خوب میذاشتم تو دستگاه و دراز میکشیدم جلوی تی وی 

یه بشقاب پر از تخمه و یه ظرف پر از میوه 

نکته این ماجرا اینه که واسه آشغال هاش از پیش دستی استفاده نکنم 

هرچی بخورم بریزم دورم و از کثیفی اطرافم نترسم 

(مدیونید اگه فکر کنید از هلیا بانو میترسما من کلا تمیزم) 

 

۵- 

تا صبح میشینم فوتبال میبینم بدون هیچ نگرانی 

البته در این مورد باید عرض کنم در مواقع عادی ترسم از صبح بیدار شدن نیست  

میترسم هلیا بانو برخورد یه کم ملایمی نداشته باشن ولی فردای این روز خاص دیگه کسی نیست 

 

۶- 

برای اولین بار شارژ ساختمون رو نمیدم 

 

۷- 

کیسه زباله را بدون سطل و درحالیکه آب داره ازش میچکه برای اولین بار 

راس ساعت 9 تا نیمه راه میبرم بعد از پنجره راه پله پرتاب میکنم بیرون 

 

۸- 

زنگ میزنم به اونایی که ازشون طلب دارم و میگم پولم رو بدید 

حتما میگید پول میخوای چکار؟میخوای بزاری سرقبرت؟ 

منم در جوابتون باید بگم پولم رو بده این دیگه به خودم ربط دارد که کجام میخوام بزارم 

 

۹- 

میرم صف پمپ بنزین و باک ماشین رو تا خرخره با بنزین لیتری... پرمیکنم(فکر کردی لو میدم بنزین چهارصدی دارم یا نه؟) 

بعد که باک پر شد شیلنگ رو میذاشتم بیرون تا هرچی تو کارتم هست خالی بشه 

البته بعید میدونم بنزین یک جایگاه جوابگو باشه(اینو گفتم تا دل اوناییکه بنزین هفتصدی میزنن آب بشه!!!) 

 

 

۱۰- 

عکس خودم رو میذاشتم با پروفایل واقعی 

هر حرفی که تو دلم هست و نمیشه زد رو میزدم 

چون اونموقع از مرگ طبیعی ترسی نخواهم داشت  

و مجبور به خودسانسوری نیستم 

 

  

۱۱- 

یه کتک مفصل به اون آقای شهردار(قبلا ذکر خیرش رو کردم) و معاون زبون نفهمش بزنم 

یعنی بعضی وقتا اونقدر حرف چرت میزنه که نمیدونم بخندم یا گریه کنم 

خدا قسمت گرگ بیابون نکندشون  

این بشر اونقدر تلخه که اگه گرگ بخوردش فکر کنم گلاب به روتون بالا بیاردش 

هرچند که خیلی وقتا جوابش رو میدم و نمیزارم تو دلم بمونه ولی اونجوری که باب میلمه باید حتما روز آخر دنیا باشه   

 

 

۱۲- 

بعنوان آخرین درخواست یه محکوم به مرگ باید بگم ترتیب رفتنم طوری انجام بشه که 

من چند دقیقه قبلش در جریان قرار بگیرم 

بالاخره گلاب به روتون آدم باشکم خالی بره بهتره دیگه 

شاید اونجا انجام کارمون طول بکشه منم که به این مورد حسااااااااس

به این لیست خیلی موارد دیگه میشه اضافه کرد ولی ترجیح میدم بقیه اش رو قیچی کنم 

شما هم میتونید اینجا یا تو وبتون از کارهایی که دوست دارید در روزای آخر انجام بدید بنویسید 

بله با شما هستم 

شما اولین نفری باشید که مینویسید 

به بهترین نوشته بلیط سفر به این دنیا از اون دنیا داده میشه با یه همراه 

 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
راد یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://mmrad.blogfa.com

:) خیلی خوب بود ... جدا من رو سر حال کرد

خوب من با قسمت فیلمش موافقم
خیلی کارهای دیگه هم میشه کرد...

قابل نداشت ولی از این موارد فقط بحث کارواش عملی شد اونم یه توفیق اجباری بود

وانیا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

ما ایرانیا حسرتامون زیاده

چه دل پر داره ایشون
حالا یکیش رو واسه نمونه میگفتی
والا

فاطمه شمیم یار یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلامم جناب تمدن بزرگوار
خوب رویهم رفته خوب بود...مورد 11 و 7 خیلی خوب بود..
خوب من که تابلوئه..
صبح تا عصر کتاب می خوندم همراه با موسیقی کلاسیک..سنتی...بعد عصری هم پا میشدم یه قهوه درست می کردم ..میشستم پای تلفن به کل دوستام که تلفنشون رو دارم زنگ می زدم و اختلاط می کردم(مدیونین فک کنین منظورم غیبته ها)آره دیگه همچین بچه مثبتی هستیم ما...
دروغ نباشه فرصت شد چند نمونه کوچک کتک کاری هم بد نیست حالا

سلام علیکم خانوم معلم
خدا رو شکر که رویهم رفته خوب بود.واسه مورد 11 حتما به کمکتون احتیاج دارم
درمورد کتک کاری شما هم اگه کمکی از دستم بربیاد در خدمتم.قسمت کتک خوردنش رو به من واگذار کن.کتک خورم ملسه
میگم این دم آخر دیگه آهنگ رپ گوش کن اینهمه آهنگ کلاسیک و سنتی گوش کردی کجا رو گرفتی؟اونور بیشتر سوالا از آهنگ رپ میاد

آوا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

یه کامنت طولانی نوشتم اما
راستش پست طنز بود و
کامنتم جدی..پاکش کردم
پستتون باحال بود...مثل
همیــــــــــــشه
یاحق...

من یکی که حلالت نمیکنم
واسه چی پاک کردی؟
مگه وجدان نداری؟
آزار داری بچه؟
کجیشش
خوبه؟
ها؟

عارفه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

آقا در حال حاضر میگم کاش یه هفته قبل بود پرسشنامه میدادیم دست مردم یه کار درست حسابی انجام میدادیم رو این که چه قدر مردم ایران خرافات رو قبول دارند یا اعتقادات دارند این ها بعد این قضایا عجیب جواب میداد واسمون مگه هرچند سال یه بار همچین اتفاقی میفته که کل مردم دنیا دنبال یه شایعه رو بگیرند

میگم ما مردم ایران اند خرافاتیم
اصلا زندگیمون رو خرافات میچرخه بعد با حالت تمسخر به این جریان پایان دنیا نگاه میکردیم انگار که اصلا تا حالا هیچ خرافاتی رو نپذیرفتیم
نذار دهن من باز بشه خرافات رو بگم اونوقت کار میدم دست خودما

سارا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ

سلام
چه ایده های جالبی برای آخر دنیا داشتید!
مخصوصا اون کیسه زباله هه که از پنجره پرت میکنید پایین و اون تخمه و میوه به همراه فیلم
طنز دلچسبی بود

من دوست داشتم اون شب آخر تا صبح آواز بخونم. هیشکی هم نیاد بگه ببر اون صداتو دلم آشوب شد!

سلام
قابل نداشت
میبینم که همه دوستان مثل خودم پایه تنبلی هستن و پرتاب زباله
لطف دارید شما
جون من دیگه نخون.با این صدای شما اگه قرار هم نباشه دنیا تموم بشه خدا تمومش میکنه
مگه با شما نیستم که نخون اعصاب ندارما

سایلنت دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ق.ظ http://no-aros.blogfa.com/

من ترجیح میدم شب اخر انقدر پفیلا بخورم که بترکم!!!

منظورتون همون چس فیل_
ما که خارجی بلد نیستیم فارسیش رو بگو
اگه قصدت ترکیدنه راههای دیگه ای هم هست
اگه پفیلا دوست داری که اونقدر بخور که فرداش هم بتونی بخوری
یکم ذرت تو جیبت بریز تو جهنم که میریم دور هم که هستیم آتیش هم که هست یه پفیلایی درست میکنیم حالش رو میبریم

افروز دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ

از بین همه اینها اون قسمت عکس و پروفایل شخصی رو زودتر اجرا کن
من فقط میخواهم کنار آدمهایی باشم که خیلی دوستشون دارم

خواهرم میخوای همون دو تا خواننده ای هم که واسمون مونده بترسن و دیگه اینورا نیان؟
ایشاا... همیشه کنارشون باشی

جزیره سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

خدا رو شکر که هیچ کار مهمی برا انجام دادن نداری و میتونی راحت بری. به هرحال همه مثه ما نیستن که کارای مهم مهم تو زندگیشون داشته باشن

آره دیگه من که کم گناه کردم و مردم آزاری کردم و حق مردم رو نخوردم کارم راحته وای به حال بعضیااااااااااااا
میبینم که دم آخری فهمیدی رشته ات مفت نمی ارزه و داری تغییر رشته میدی

تلاش پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

جالبه چرا من هیچ کاری ندارم؟..
هان؟!!

خوش به حالت این یعنی اینکه همه کارات رو انجام دادی

مامانگار شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام...
خب جناب خسته نباشید...

سلام
سلامت باشید بزرگوار

نیوشا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

خیلییییییی یاحال بووود

قابل شما رو نداشت.خیلی ممنون از حضورت

راد چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

دیدید تموم نشد :)
فقط مایه ی این خبر این شد که یه سری کارها رو انجام بدم ...

جزیره چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

تغییر رشته؟حتما میخوام بیام عمران بخونم؟؟چرا شایعه میکنی حالا؟
راستی چه عجب متنبه شدی و جواب کامنت دادی!!!فک کنم خواستی دم اخری هیچ جوابی تو گلوت نمونده باشه. برو جواب کامنتای پستای قبل رو هم بده.

سپیده چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir/

عالی بود حیف دیر خوندمش :)

جزیره پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

زنده ای؟

سحر شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

من مورد 3 رو هستم !
خوبی؟
سلام ..........!!

لبهای خشکیده چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

طبق عادت من نخوندم پست طولانی رو کورش خان کبیر صغیر .دنیا تموم نشده بیاین ی پست کوتاه بنویسید رکورد بزنید دیگه

عمو علی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://forghanialiakbar.blogfa.com/

[گل][گل][گل] سلام وقت به خیر [گل][گل][گل]

▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█



[خنده][خنده] فقط قرمزو عشق است [خنده][خنده]

[خنده][خنده] فقط قرمزو عشق است [خنده][خنده]




[گل][گل][گل] سلام وقت به خیر [گل][گل][گل]

▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█


[خنده][خنده] فقط قرمزو عشق است [خنده][خنده]

[خنده][خنده] فقط قرمزو عشق است [خنده][خنده]


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

مریم راد پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://mmrad.blogfa.com

چرا نمی نویسید ...!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد