سلام دوستان عزیز

حتما الان تو دلتون میگید این باز پیداش شد

این فکر میکنه بامزه ست هی میاد مینویسه

باید عرض کنم به جون خودم اگه قول به یکی از دوستان نبود اصلا مزاحمتون نمیشدم

راستش فکرمم یه جورایی هنگه

ولی چکار کنم که این فردین بازی کار داده دستم

چند روز دیگه بیشتر تا عید نمونده

از همین تریبون به همه عزیزان تبریک میگم و سال خوبی براتون آرزو میکنم

هرکی ندونه فکر میکنه چند نفر اینجا رو میخونن

پست قبلی که  ترکوند 2 تا کامنت داشت

.

.

میخوام چند کلمه ای درباره کارهای قبل از عید یا همون خونه تکونی صحبت کنم

همیشه ما مردا غر شایدم قر زدیم بابت کارهای عید بد نیست یکمم از خوبیهاش بگیم

بقول معروف میگن عیبش بگفتی حسنش نیز بگو(فکرکنم همین بود)

حالا بریم سراغ محاسن:

1-یکی از محاسن نظافت عید کشف فرمول های جدید در شیمی میباشد

دیشب که خسته از سرکار برگشتم زبونم لال بشه برگشتم گفتم برم یه دوش بگیرم سرحال بشم

همسر محترم هم گفت برای اینکه حمام حلالت باشه زحمت بکش حمام رو هم بشور

(هر کی ندونه فکر میکنه ما میریم حمام فعل حرام مرتکب میشیم که باید با نظافت حلالش کنیم)

منم که کلا  نه نمیتونم بگم و یه جورایی چشم گفتن تو ذاتم هست

و از اونجایی که میخواستم خودم را پیش ایشون عزیز کنم و

یه جورایی آیتم دیر آمدن از سرکار را جبران کنم با صدای بلند گفتم چشششششم

(اونقدر بلند گفتم که مدیر ساختمون اومد گفت قربون دستت بعدش بیا پله ها رو نظافت کن

همسایه بغلی هم گفت خاک بر سرت من از اول هفته در برابر اصرار های همسرم مقاومت میکنم اونوقت تو گند زدی به همه مقاومتم آخه به تو میشه گفت مرد؟

کاش اسلام دست و پام رو نبسته بود تا بهش میگفتم مرد هستم یا نه)

بالاخره رفتم تو حمام و شروع کردم به سابیدن با پودر ماشین ولی دیدم افاقه نمیکنه

بعد یکم وایتکس بهش اضافه کردم ولی باز هم اونی نشد که بعد از بیرون آمدن از حمام همسر محترم راضی باشه

بعنوان برگ آخر، من را رو کردم.خودم رو نمیگم منظورم همون مایع شستشوی معروفه

اینا رو با هم میکس کردم وشد یه شوینده اساسی

اونقدر دیوارا تمیز شده بود و همه چی برق میزد که چندبار اشتباه رفتم تو دیوار

پس خانم های خانه دار از ترکیب مایع من و وایتکس و پودر ماشین جهت نظافت استفاده کنید


2-مورد دوم اثبات اقتدار

دیشب بعد از خروج از حمام احساس کردم گلوم حالت طبیعی نداره

و هی باید با سرفه و اهم و وهوم کردن گلوم رو صاف کنم

همسرهم تا میومد درباره مطلبی صحبت کنه من دو تا سرفه میکردم و صدام رو صاف میکردم

بنده خدا ایشون فکر میکرد خبطی انجام داده و تند تند معذرت میخواست و

میگفت عزیزم ببخشید منظور بدی نداشتم

اصلا هرچی شما بگی آقا

ما هم که تو عمرمون اینهمه اقتدا ر رو تجربه نکرده بودیم تا صبح مشغول سرفه بودم

بنده خدا هلیا هم نصفه شب از خواب میپرید و میگفت ببخشید آقا شرمنده منظوری نداشتم


3-کشف استعداد

در مورد بعدی و باز هم بعد از خارج شدن از حمام متوجه مطلب مهمی شدم

(هرکی ندونه فکر میکنه من مهمترین اتفاقات زندگیم تو حومو یا بعد از خروج از حموم افتاده)

چند بار که سرفه کردم خواستم از اینکاری که انجام دادم نهایت استفاده را بکنم

دهانم رو باز کردم تا سفارش یک قهوه را به هلیا بدم

یهو یک دل نه صد دل عاشق شدم

عاشق چی؟

عاشق صدای خودم

مواد شوینده اثر خودش رو گذاشته بود

صدام مخملی شده بود

منم که اینروزا بدجور عاشق زندوکیلی شدم هوس کردم یه دهن بخونم

سرتون رو درد نیارم

ساعت 9 شب با آهنگ به سوی تو شروع کردم و ختم کنسرت را ساعت 1 نصفه شب با آهنگ لالایی اعلام کردم

حس میکردم بهتر از زند وکیلی میخونم

ولی مثل اینکه نظر همسایه ها کمی با من متفاوت بود

چون صبح که داشتم میرفتم سرکار دیدم روی برد زدن :

"همسایه محترمی که با صدای نازک زنانه عربده میکشی و چهچه میزنی حیف که اینجا خانواده رد میشه والا همین نوشته را لوله میکردم و ......"

البته این مدیر ساختمان ما یکم عصبیه و از طرفی هم فکر میکنم شیر موز زیاد خورده و ....



بد نیست از فرصت استفاده کنم و چند توصیه هم بکنم:

1-مرد حسابی مجبوری ساعت 2 بیایی خونه؟

بنده خدا یکم اضافه کار وایستا

کار بیرون از خونه مرد رو نکشته ولی خودم چند مورد سراغ دارم که کار عید ترتیب مرد رو داده

پس کارت تموم که شده یه دوری توی پارک بزن ، یه کافی شاپی برو ، حالی از دوستان قدیم بپرس

از همه جا که ناامید شدی برو خونه


2-دست درد ، سر درد ، پا درد و کلا درد هر عضوی از بدن در این ایام مفید میباشد

حتی اگه شده یه انگشتت رو با ساطور قطع کنی بهتر از اینه که تو خونه بشوری و بسابی

شاید قطع انگشت درد داشته باشه ولی مرد رو واسه درد ساختن.دیگه از درد زایمان بدتر نیست که

البته زایمان مربوط به آقایون نیست نمیدونم چرا جمله ام اینجوری شد

آهان یادم اومد منظورم اینه که ما مردا زیر بار خرج زندگی زاییدیم.

دیگه درد قطع انگشت بدتر از زاییدن زیر بار مخارج نیست که


3-شکستن اسباب و وسایل منزل در حین نظافت معمولا جواب مثبت داده

عیب نداره عزیزم فوقش بهت میگم چلمن و دست وپا چلفتی

ولی نتیجه اش اینه که میشینی جلوی تلویزیون و فریال رو میبینی

خدا لعنت کنه روحانی رو که فریال رو حذف کرد.نمک خورد و نمکدون رو شکست


4-یه ضرب المثل قدیی هست که میگه از این ستئن به اون ستون فرجه

منم الان تقریبا دو هفته ای هست که نظافت آشپزخانه را به فردا شب موکول میکنم

خدا رو شگر تا حالا جواب داده از این به بعد هم خدا بزرگه


5-هیچوقت در زندگی مشترک ادعای بلد بودن کار یرو نکنید

و کلا خاطرات خونه مادر را بعد از مزدوج شدن به فراموشی بسپارید

میمیری بگی از برق میترسی؟خب نگو میترسی  اونوقت پاشو لوستر رو باز کن ف بشور ، بعد بیا دوباره نصبش کن

میمیری بگی آشپزی بلد نیستی؟خب پس پاشو یه فکری به حال شام بکن

بدبخت وقتی میبین کفش ها واکس میخواد مثل... نگو ما جد اندر جد واکسی بودیم اونوقت باید تا آخر عمرت کفش واکس بزنی

بگو درسته من یاهم و نمایندگی واکس شفق ولی کلا خانوادگی به واکس آلرژی داریم

هروقت بوی واکس بهم میخوره فشارم می افته و جیغ میزنم و میرم تو کما تا بعد از واکس زده شدن کفش


ببخشید بازم میخواستم بنویسم ولی وقتی دیدم چقدر  زیاد نوشتم خجالت کشیدم

پس بقیه اش بمونه واسه پست بعدی

(اگه غلط املایی داره بخاطر فرصت نداشتن جهت ویرایش عذرخواهی میکنم)








نظرات 1 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:48 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
بی بی م خدابیامرز میگفت خدایارِ تنبلاس !

نمی دونم چرا پست شمارو خوندم یاداین حرفش افتادم
شوینده ها رو هم قاطی نکنین که خدای نکرده ممکنه کار از خشن و نازک شدن صدا بگذره و برسه آمپول و اکسیژن و داستان مث عمه جانِ وسواسی ما !

سلام.خیلی خوش اومدید
دست شما درد نکنه من تا دم مرگ رفتم اونوقت شما میگید تنبل؟یعنی بیشتر از این جانفشانی کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد