مفتی+وهابی=!!!!!!!

بسمه تعالی



 خوانندگان محترم وبلاگ کلکله


       با سلام


       احتراما در راستای مرقوم نمودن متون طنز در وصف اخبار داخله و خارجه


به استحضار شما عزیزان میرسانم....



ببخشید شرمنده از بس نامه واسه این ادارات نوشتم اصلا پست نوشتن یادم رفته و

رفتم تو جو نامه نویسی

راستش امروز یه خبری خوندم که که یه چیزی از یه جاییم زد بیرون و خیلی بد شد

(فکرت رو مشغول نکن و چشمات 4 تا نشه و دنبال چیزی نگرد منحرف،شاخ از کله ام زد بیرون)

اولش میخواستم خود خبر رو بذارم و دیگه چیزی ننویسم ولی بعدش گفتم کلی وقته

چیزی ننوشتم ملت فکر میکنن لال شدم واسه همین گفتم

4 کلمه ای هم از یکی از اقوام عروس بشنوید

من اعتقاد دارم برای ایجاد هر وسیله یا امکاناتی دلیلی وجود داره

مثلا همین "ادامه مطلب"

دلیل من فعلا اینه که یه کرم تو وجودم میگه سوژه رو اینجا لو نده

بذار خواننده محترم یا محترمه روی ادامه مطلب کلیک کن

دنبال چی میگردی کلیک کن دیگه

ادامه مطلب ...