۱۰۰ تایی ها

 

من از بچگی عاشق فوتبال بودم

تو فوتبال هم حسابی سروصدا میکردم

فعلا قصد ندارم درباره این موضوع و نبوغم در فوتبال صحبت کنم

بحث مهمتر از این حرفاست

میدونید که فوتبالیستها آرزوی پوشیدن لباس تیم ملی رو دارن

وقتی که جای پاشون تو تیم ملی محکم شد دنبال رسیدن به رکورد هستن

رکورد 100 بازی ملی و رفتن تو باشگاه صد تایی ها 

 

 

ادامه مطلب ...

تحلیل نقاشی ها(۲)

 

 

حتما شنیدید که میگن بعضی وقتا مخ آدم.... 

رو بعضی از نقاشی ها واقعا این حس بهم دست میداد 

ولی بخاطر اینکه نمیخواستم هیچکدوم از عکسها از قلم بیفته و  

شاید بعضی از دوستان فکر کنند من کم لطفی کردم درباره همه عکسها حرفی زدم 

پس اگه بعضیاشون شاید هم همشون خوب از کار درنیومدن 

به بزرگی خودتون ببخشایید بر این بنده حقیر 

 

پیش توضیح نوشت:بعضی از دوستان تو کامنتهاشون گفته بودن که مثلا اونجوری که شما فکر میکرده بودید نبوده واینجوری بوده 

میخوام بگم متوجه منظورتون هستم عزیزان ولی گاهی اوقات اگه من جور دیگه ای نبینم طنزی بدست نمیاد 

 

 

ادامه مطلب ...

تحلیل نقاشی ها(۱)

 

پیش توضیح نوشت:دوستان عزیز ببخشید تحلیل ها دیر رسید 

امشب هربلایی که فکرش رو بکنید سر لب تاپ ما اومد 

ویروسی شد  ۲ بار ویندوز عوض کردم اینترنتم قطع شد  

تحلیلها پاک شد و.......

اگه پست نذاشته بودم که امشب تحلیلها رو میزارم  

 واگذارش میکردم واسه فردا  

چون تعداد نقاشیها زیاد بود نصفش رو امشب گذاشتم بقیه اش هم به زودی 

 

 

پیش عذر نوشت:پیشاپیش از دوستان عذر میخوام اگه به کسی جسارتی میشه 

اصلا قصد بدی ندارم به هرحال طنزه دیگه 

سعی کردم خودم رو بیشتر نقد کنم مثل همیشه تا دلتون خنک بشه

 

  

ادامه مطلب ...

اطلاعیه

  

سلام   

 

 

  

  

 

تا ساعاتی دیگر از بخش اول پست تحلیلی نقاشی ها رونمایی میشه  

جهت بازدید اقدام به تهیه بلیط از طریق همین وبلاگ نمایید  

 

 

 

 

 

چرخ فلک

 

 

-عزت بدو ماشین رو آتیش کن

-کامی با بنز بریم؟

-نه بابا بنز چیه وانت رو بردار پشتش جا داشته باشه

کلی آدم میخوایم سوار کنیم  

 

 

 

ادامه مطلب ...