از خانه تکانی تا سلامت تکانی

 

پیش پیشنهاد نوشت:میگم این روزا که همه دارید تشریف میبرید سفر

میشه بچه ها رو هم تو سفرتون شریک کنید.

چجوری؟فقط چند تا عکس بگیرید تا بعد بزاریم تو وبلاگ و دوستان هم مستفیض بشن

از من گفتن بود شما خواه پندگیر خواه ملال  

 

پیش تبریک نوشت:عید سعید باستانی رو به همه دوستان تبریک میگم

البت این سعید هیچ نسبتی با کیامهر نداره و از اقوام خودمه

امیدوارم سالی داشته باشید پر از قشنگی و خوبی و خوشی و سبزی

سالی باشه پر از آرزوهای برآورده شده 

 

امان از دست این روزا

واسه من خونه شده در حکم خوابگاه

تا بوق سگ که سرکار تشریف دارم( ما یه جورایی تا دم سال تحویل تعطیلی نداریم)

دم در خونه هم که میرسیم بیخیال بوق سگ میشم و دستم رو میزارم روی بوق خرکیه ماشین

تا هلیا بانو تشریف بیارن و بریم خرییییییییییییییییید 

  

 

 

ادامه مطلب ...

با هدف یا بی هدف مسئله اینست

 

 

ما ایرانی ها رفتارهای بسیار عجیبی داریم 

نعوذ باا... خدا هم تو کار ما میمونه 

کلا با هیچ چیزی موافق نیستیم 

تا جایی که راه داشته باشه و منافع در خطر نیفته با همه چی مخالفت میکنیم 

در این راه از چیزی هم ابایی نداریم 

تو این چند وقت تا تونستن طرح هدفمندی رو کوبیدن 

از بچه ۲ ساله تا جوان ۹۰ ساله 

همه در قامت اقتصاددان ظاهر شدند و این طرح رو نقد کردن 

خود بنده که در عالم اقتصاد یه چیزایی تو مایه های ببو گلابی ام قلم فرسایی ها کردم 

خداییش خلی از این نقدها هم چشم بسته بود و مغرضانه 

الان که نگاه میکنم میبینم این طرح چقدر فواید داشته و من الکی علیه اش موضع گرفته بودم  

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

ارکستر ملی

دوران خدمت ما واسه خودش دنیایی بود

از اونجایی که بنده نمیتوانستم دوری از خانواده و

غربت غروبهای پادگان رو همزمان تحمل کنم و بهم فشار میامد از چند جا

و برای اینکه دسترسی راحتی به تلفن داشته باشم

(فکر بد نکنید تلفن جهت سفارش پیتزا لازم داشتم!)

به یکی از دوستانم پیشنهاد دادم که یه خونه تو شهر بگیریم

ظرف مدت کوتاهی تعداد هم خونه ای های ما شد 5 تا

یکی از این دوستان  به اسم شهاب عشق گیتار بود و

ما هر روز مجبور بودیم صدای زیبای(شما بخوانید ناهنجار) اون رو تحمل کنیم 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

روز مهندس

 

 

پیش تبریک نوشت:روز مهندس رو به همه مهندسین،کسانی که مهندسین رو

دوست دارن،کسانی که عقده شد یکی بهشون بگه مهندس،جوجه مهندسین

،پیر مهندسین،کسانی که از مهندسین ضربه خوردن،کسانی که میخوان سر به

تن مهندسین نباشه،کلا به همه کسانی که یه جورایی با مهندسین ارتباط دارن

چه سببی چه نصبی . همه مسلمین و مسلمات تبریک میگم  

 

پیش توضیح نوشت:چند وقتی بود که میخواستم با مشاغل مختلف شوخی کنم

گفتم واسه اینکه به کسی بر نخوره از خودم شروع کنم، دیدم بد نیست از همین 

 امروز شروع کنم چون هیچکی اندازه ما عمرانی ها جنبه نداره(آیکون تعریف از خود) 

پیش تقدیم نوشت:یکی از دوستان عزیز وبلاگی چند روزیه که یه غم بزرگی دارن 

 

امیدوارم هرچه زودتر دوباره بین خودمون ببینیمشون با امید به آینده وتوکل به خدا

این پست رو تقدیم میکنم به ایشون شاید یه لبخند کوچیک رو لباشون بشونه   

  

 

 

 

 

ادامه مطلب ...