حکایت مشنگ آباد

 

امشب چه شبیست        شب یلداست امشب

اول لازمه یه توضیحی بدم

من در عالم سیر و سلوک گاه به گاه خود

ناخودآگاه خودم رو تو کشوری یافتم به اسم تورقوزستان

و جایی که من ظاهر شدم ورودی شهر مشنگ آباد بود

امروز شدم خبرنگار صدا وسیمای مشنگ آباد و اومدم واسه

امشب که شب یلداست یه گزارش توپ تهیه کنم

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

مردم از خوشی

 

 

خدمتتون عرض کنم اول قرار نبود اینجوری بشه بعدا قرار شد

دیشب یه پستی رو آماده کرده بودم ولی باز هم این تلویزیون

کار داد دست ما

گفتم من چی کمتر از عمو دارم؟

یعنی من نمیتونم همه رو غافلگیر کنم؟

بذار منم یه بار دقیقه نود همه چی رو تغییر بدم

کلی تدارک دیده بودم درباره یه موضوعی تحقیق کرده بودن

جامعه آماری تشکیل دادیم 

ادامه مطلب ...

مستقیم ته بهشت

 

 

امروز کلی به خودم فشار آوردم(به ذهنم)

وسعی کردم چیزایی رو از گذشته یادم بیاد

منظورم مراسم عزاداریه امام حسین

میخواستم ببینم این چند سالی که من یادمه چقدر

دچار تحول شدیم

دیدم خیلیییی

کاری به نیتهایی که پشت حضور افراد تو این مراسمه

 ندارم چون شاید بگید دارم یه طرفه به قاضی میرم و

اونادارن واسه امامشون عزاداری میکنن خب،چه اشکالی داره مگه؟

 بعد از اینکه مغزم تو این فشارها کلی اذیت شد گفتم

بذار یکم راحت بذارمش،اونم نامردی کرد و رفت تو آینده

 

 

ادامه مطلب ...

.................زبان سرخ میدهد برباد

 

ما از هرکسی و هرچیزی یه انتظاری داریم

مثلا وقتی فوتبال میبینیم انتظار نداریم

کسی با دستش به توپ ضربه بزنه

وقتی داریم کانالهایه ماهواره رو عوض میکنیم

هر لحظه باید انتظار داشته باشیم با تصویری

روبرو بشیم که باب میل جمع نباشه(البته اگه

کانالها مرتب نباشن و قفل هم نشده باشن)

ولی وقتی رادیویه خودمون روگوش میدیم اصلا

نباید نگران چنین مسائلی باشیم

 

ادامه مطلب ...

هشدار

 

امروز 13 آذر،روز بیمه ست

روز بیمه مبارک

تبریک مخصوصا به آقازاده هایی که از بیمه ایران به نون و نوایی رسیدن و

چند وقتیه قراره حساب پس بدن،ولی آخه به کی؟

 

بیمه یه اطمینان خاطره واسه روز مبادا

 

بیمه های مختلفی تو کشور داریم:

ایران،سینا،پارسیان،داناو......

حرف من درباره هیچکدوم از اینا نیست

حرف من درباره نوعی بیمه ست که هزینه نداره البته

تا وقتی که حادثه پیش نیومده چون هیچگونه خدمات پس از حادثه نداره

 

اگه یه چرخی تو سطح شهر زده باشید حتما دیدید:

 

بیمه ابوالفضل،بیمه پنج تن،بیمه دعای مادر،بیمه امام زمان

بیمه آسید ابراهیم

 

معمولااین نوع  بیمه گذارها،تابلو نویسها هستن که خط خوبی دارن

و هرچقدر نوشته تو دیدتر باشه  و خوشگلتر نرخش بالاتر

درست مثل بیمه های دیگه که با توجه به تعهداتشون نرخشون تعیین میشه

اینجور افراد معمولا اعتقاد دارن با وجود این نوشته ها از بلایا در امانند

البته اگه اتفاقی هم واسشون بیفته میگن اشکال از خودشون بوده

البته با همه ....شون اینجا رو درست میگن

 

چرا باعث میشیم اعتقاداتمون به استهزا گرفته بشه؟

اگه واقعا به امام ها اعتقاد داری باید بدونی جای اونها

بالای اگزوز،شیشه عقب،روی درب صندوق عقب،گلگیر کامیون نیست

 

اگه بهشون اعتقاد داری باید تو قلبت جاشون بدی

ماشینت رو بیمه نمیکنی ،روش مینویسی بیمه ابولفضل

خدای نکرده برات اتفاقی پیش میاد،میفتی زندان

بعد متوسل میشی به سفره......

چند خانواده رو هم دچار مشکل میکنی

اعتقادت سرجاش ماشینت رو بیمه کن

تو رو به ابوالفضل قسم

 

پی برائت نوشت:از همینجا اعلام میکنم هیچگونه وابستگی به شرکتهای

بیمه ندارم واین متن اصلا تبلیغات نبود