و آنگاه که زائری میرسد

 

نظرتون درباره شغل قضاوت چیه؟

دوست دارید قاضی بشید؟درآمدش چقدره؟شرایطش چیه؟

واا... من شنیدم قضات چک سفید امضا میگیرن

شرایطش هم برمیگرده به اینکه تو چه مملکتی باشید

(شرایط قضاوت تو دیار ما خودش یه پست جداگانه میطلبه که شاید یه روز نوشتم)

هول نشید اینجا سایت غوه غزاعیه نیست و قرار نیست شما استخدام بشید

قثط یه مشکلی بین من و هلیا بانو پیش او مده که ازتون میخوام شما قضاوت کنید و

بگید که کی راست میگه.درسته که همیشه خانوما راست میگن ولی این رو کلی پرسیدم

حالا بریم سر اصل مطلب:

 

ادامه مطلب ...

خدا میدونه که حقشه

 

تبریک تبریک  

 

                     بادا بادا مبارک بادا 

تساوی غرور آفرین سرخپوشان پرسپولیس را در برابر تیم قوی و در سطح جهانیه مس سرچشمه تبریک میگم.این تساوی نوید قهرمانی در جام باشگاههای جهان را میدهد 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که بخاطر استقبال بی نظیر طرفداران این تیم هواپیمای حامل بازیکنان مجبور است بعد از بلند شدن از زمین بلافاصله بشینه و به ابراز محبت طرفداران پاسخ بده.امیدواریم با اینهمه استقبال قهرمانان عزیزمون به بازی بعدی برسن

سراسر شهر پر شده از پلاکاردهای تبریک 

شور و اشتیاق شهر رو فراگرفته٬همه دارن شیرینی میدن(البته مردم نگه میدارن تا بعد افطار بخورن.این رو گفتم تا فکر نکنید سوتی دادم)  

ساعت دقیق ورود قهرمانان به تهران رو از اینجا پیگیری کنید.همه میریم به استقبالشون 

پرسپولیس امسال رسما واسه تیمهای قدری مثل بارسا و منچستر و میلان٬خط و نشون کشیده  

 

بعد از این نتایج درخشان زمزمه های شنیده میشه که استیلی فصل رو در پرسپولیس بپایان نمیرسونه.میگن منچستر میخواد استیلی رو جانشین فرگوسن کنه٬البته اگه بتونه حریف پیشنهادات وسوسه برانگیز چلسی و رئال بشه(آخه رئال هم بعد از اینکه دید با مورینیو هم نمیتونه حریف بارسا بشه خیلی روی استیلی حساب باز کرده)  

   

استیلی در آخرین اقدامش در فصل جدید موفق شد رکورد سریع ترین گل خورده لیگ رو بدست بیاره.ایشون گفته امسال همه رکوردها رو میشکنه  

استیلی تو کنفرانس خبری بعد بازی گفت:امسال به حول و قوه الهی و با استعانت از جای مهر حاج کاشانی تعداد امتیازات خودمون رو ۲ رقمی میکنیم 

با توجه به اینکه پرسپولیس تا حالا ۲ امتیاز کسب کرده اینکار بسیار سخت به نظر میرسه ولی استیلی مرد روزهای سخته  

 

از طرفدارها هم میخوام همینطور که تا حالا پشت تیم بودن ادامه بدن تا یه سال رویایی رو درست کنیم 

 

بعد از بازی دیشب سیل پیشنهادات جهت بازی در سریالهای ماه رمضان بسوی بازیکنان سرازیر شده.علیرضا افخمی کارگردان سریال ۵ کیلومتر تا بهشت گفته حیف پولی که دادم به مهدی سلوکی٬بازیکنان پرسپولیس هرکدوم یه پا روح هستن٬یعنی هستن ولی نیستن٬هستن ولی نمیتونن کاری کنن  

میگن جری زوکر کارگردان فیلم مشهور روح تصمیم گرفته این فیلم رو بازسازی کنه و انگیزه اینکار هم تماشای بازیهای پرسپولیس از شبکه جام جم بوده.البته هنوز نتونسته تصمیم بگیره نقش روح رو به کدوم یکی از بازیکنان بده٬ولی شنیده ها حکایت از این داره که حقیقی٬بادامکی و رضایی بیشترین شانس رو دارن  

 

پی دعا نوشت:خدایا در این ماه مبارک این قربانی (پرسپولیس) رو از ما بپذیر و حاج کاشانی و استیلی که عملیات ذبح رو انجام دادن رو با حوریان سرخ و سفید محشور بگردان  

 

پی ادعا نوشت:من الان با این پستم ادعای با جنبه بودن دارم.هی نرید بگید این هرچی به ضررش باشه نمیگه.بیا بازم به خودمون گیر دادم  

 

 

تحلیل افطاری

 

پیش نوشت:اول از همه باید عذرخواهی کنم از دوستان باور بفرمایید هیچ گونه قصدی جز شاد شدن شما دوستان ندارم. 

دوم باید بگم اگه تحلیلها آبکی شد از اثرات رمضان است.بالاخره وقتی قند به خون نرسه این اراجیف از مغز تراوش میکنه.درسته میگن از کوزه همان برون تراود که در اوست ولی تو کوزه ما چیزای بهتری هم پیدا میشه 

 

پیش تشکر نوشت:تشکر ویژه دارم از کیامهر رفیق شفیق صدیق عتیق قلیل جلیل و... خودم که با این ابتکارات شور و حالی بپا میکنه.کلا چه میکنه این کیامهر 

دیگه کمتر حرف میزنم این پست همینجوری طولانی هست

ادامه مطلب ...

اندر احوالات ماه

 

پیش نوشت:طبق آخرین اخباری که به بنده رسیده دوستان بشدت نگران حال بنده شدن و حتی شنیدم عکسهایی از بنده رو به در و دیوار زدن و واسه گرفتن خبری از این حقیر جایزه میلیون دلاری تعیین کردن.عرض کنم خدمتتون که دلمان برای تک تک شما عزیزان و همچنین این فضای مجازی تنگ شده.در فرصتهای کوتاهی که امکان دسترسی به نت رو دارم مطالبتون رو باز میکنم و در حالت آف میخونم واسه همین نمیشه کامنت بزارم و ایراد متنهاتون رو گوشزد کنم!!!ایشاا... برسد روزی که اونقدر واستون کامنت بزارم تا کامنتدونیتون رو ببندید.

تلویزیون یه برنامه ای داشت درباره رویت هلال ماه

با دیدن این برنامه گفتم چرا خودم یه برنامه راه نندازم؟

همین شد که یه کارشناس دعوت کردم و سوالات خودم و امت شریف رو ازش پرسیدم

این شما و این حاج آقا استهلال:

 

ادامه مطلب ...