این شبی که میگن شب نیسا.....هیچ شبی مثل امشب نیست

پیش توضیح نوشت:شرمنده که نمیرسم بهتون سر بزنم 

خیلی دوست داشتم امشب مطلبی بنویسم ولی همین یا همون ضیق وقت باعث شد یکی از پستهای بنجل قدیمی رو یکم رنگش کنم و جای پست جدید به خوانندگان عزیز قالب کنم.العفو  العفو

 

امشب چه شبیست        شب یلداست امشب

اول لازمه یه توضیحی بدم

من در عالم سیر و سلوک گاه به گاه خود

ناخودآگاه خودم رو تو کشوری یافتم به اسم تورقوزستان

و جایی که من ظاهر شدم ورودی شهر مشنگ آباد بود

امروز شدم خبرنگار صدا وسیمای مشنگ آباد و اومدم واسه

امشب که شب یلداست یه گزارش توپ تهیه کنم

 

 

 

ادامه مطلب ...

خدا را دوست داشتم.....خدا را دوست دارم

خدا را دوست داشتم چون زندگی ام آروم بود 

خدا را دوست داشتم چون همه چیز کنار دستم بود 

خدا را دوست داشتم چون بهش فکر نمی کردم 

خدا را دوست داشتم برای چیزهایی که داشتم 

خدا را دوست داشتم چون دعاهایم رو زود برآورده میکرد 

خدا را دوست داشتم با اینکه ندیده بودمش 

خدا را دوست داشتم چون خدا بود فقط همین 

خدا را دوست دارم چون طعم زندگی را به من چشاند 

خدا را دوست دارم چون فهمیدم روز از ساعت ها و ساعت ها از دقایق و دقایق از ثانیه ها تشکیل شده و.....   

خدا را دوست دارم چون بجای اینکه آب را به دستم بدهد مجبورم کرد از ته چاه با دلو آب را بردارم

خدا را دوست دارم برای چیزهایی که ندارم  

خدا را دوست دارم که یادم داد برآورده شدن دعا لزوما این نیست که ما دقیقا به همان چیزی که میخواهیم برسیم  

خدا را دوست دارم که یادم داد بپذیرم در هر کاریش حکمتی است که شاید تا مدتها ما متوجه آن نشیم

خدا را دوست دارم برای اینکه خودش را به من نشان داد 

دعا میکردم تا از خدا چیزی را بگیرم  

دعا میکنم تا قدر چیزهایی را که دارم بدانم 

پی عذر نوشت:شرمنده همه دوستان به خاطر غیبتم و اینکه نگرانتون کردم.باور کنید واسه من که دغدغه اصلیم تو این وبلاگ شاد کردن دوستان بود نگران شدن شما عزیزان برام بدترین اتفاق ممکن بود ولی چه کنم که.....شرمنده که توضیح بیشتری نمیتونم بدم اینجوری برای همه بهتره 

فقط میخوام این را باور کنید که همیشه به یادتون بودم و برای تک تکتون دعا میکردم.دیگه نمیدونم غیر از ابراز شرمندگی چکار کنم؟اگه فکر کردید برای تک تکتون کادو میخرم تا از دلتون در بیاد فکر باطلی کردید همین شرمندگی را پذیرا باشید برای هر دو طرف بهتره 

ایشاا... که همیشه شاد باشید و سلامت و برقرار 

 

پی عشقولانه نوشت:اینهمه همه تون اومدید واسه همسران و دوستانتان متن عشقولانه نوشتید بزارید منم دو کلمه حرف عاشقانه بزنم 

هلیا بانوی عزیز اگه قبلا ۱۰ تا دوست داشتم الان ۱۰۰۰۰ تا دوست دارم.زندگی برای من بدون هلیا بانو یعنی هیچ.مهم نیست چند سال عمر میکنم مهم اینه که چند ثانیه با تو بوده ام و خواهم بود.هلیای عزیز همیشه باش.باش تا بعد از من

خواهشا نیایید گیر بدید ۱۰ تا که خیلی کم بوده.۱۰ تا هم خیلی زیاده ولی شما به اختلاف این دو عدد و این ازدیاد عشق فی مابین توجه فرمایید.