تحلیل نقاشی ها(۱)

 

پیش توضیح نوشت:دوستان عزیز ببخشید تحلیل ها دیر رسید 

امشب هربلایی که فکرش رو بکنید سر لب تاپ ما اومد 

ویروسی شد  ۲ بار ویندوز عوض کردم اینترنتم قطع شد  

تحلیلها پاک شد و.......

اگه پست نذاشته بودم که امشب تحلیلها رو میزارم  

 واگذارش میکردم واسه فردا  

چون تعداد نقاشیها زیاد بود نصفش رو امشب گذاشتم بقیه اش هم به زودی 

 

 

پیش عذر نوشت:پیشاپیش از دوستان عذر میخوام اگه به کسی جسارتی میشه 

اصلا قصد بدی ندارم به هرحال طنزه دیگه 

سعی کردم خودم رو بیشتر نقد کنم مثل همیشه تا دلتون خنک بشه

 

  

 

 

1-  

 

 

هرکی بتونه حدس بزنه این نقاشی مال چه فصلیه جایزه داره

بارون داره میاد به شدت

آفتاب شدیدا میتابه

بوی گلها تا اینجا داره میاد

بخاری خونه هم روشنه

آهای با توام آدم تو نقاشی،تا داری به سوال من فکر میکنی اون چتر هم بگیر رو سرت خیس نشی  

 

2-   

 

اون تانک گلوله میزنه یا داره می شا.....؟(البته ببخشیدا)

اون سرباز هم به طرز زننده ای لنگها رو باز کرده و داره ازش خون میره، نمیدونم چرا نمیمیره

من موندم تو این هوای خوب در کنار رودخونه پر از ماهی و

درختان پر میوه که دو نوع میوه هم داره،جنگ واسه چی؟بیایید باهم فیل سواری کنید تا

دهن استکبار که تو اون ماشین نشستی و گلوله از بالای سرش کمونه میکنه سرویس بشه 

خورشید خانوم حالا من بهت چیزی   

 

3- 

 

  

دنیز جان جلوی خونه تور پهن کردی؟

کی رو میخوای بندازی تو دام؟هااااااا؟

خوشم اومد میبینم که آقای ایمنی رو میبینی

شما تنها کسی بودی که واسه دودکش از کلاهک استاندارد H استفاده کردید

شنبه صبح تشریف بیارید اداره گاز تائیدیه مربوطه رو بگیرید  

 

4-   

 

قشنگ معلومه که این نقاشی کار یه معماره

از اشکال هندسی به خوبی استفاده کرده حتی در ترسیم اون بانو

خانوم نقشه شنا تائید شد میتونید واسه پایانکار اقدام کنید

فقط من موندم یه خانوم معمار با اون روح لطیف چطور دلش اومده اون دختر رو وسط

دشت ول کنه،خانوم یکم رمانتیک تر باشید یه پسر هرچند ناچیز اونجا بکشید بکار میاد  

 

5-   

 

واقعا اسمتون برازنده تون هست

میشه شامپویی که استفاده میکنید به ما هم معرفی کنید تا این 4 تا شیوید هم نریخته؟

دماغش که عملیه چشمهاش هم که گاویه

فقط اون دهان کار میده دستش،خیلی گشاده فکر نکنم کسی بگیردش

این بچه دچار تناقض شده،نه به اون خنده اش نه به اون اخم ابروهاش

(خط بالا به شرطی درسته که ابرو مال خودش باشه و تتو تشریف نداشته باشه)  

 

6-  

 

 

اون 2تا پرنده خیلی مشکوک میزنن فکر کنم وقتی بهم نزدیک بشن میخوان کار یبکنن

شما چشمتون رو ببندید رد شدن من بهتون میگم

تو نقاشی حداقل بزار اون خانوم یکم چادر رو شل تر بگیره داره خفه میشه به خدا

نظم و ترتیب ماهی هات من رو کشته 

 

 

7-  

 

 

پس کلاغش کو؟شایدم چشمای من ضعیفه نمیبینم

گل سمت چپی چه آغوشی باز کرده

جوجه جان اون دودکشتون رو هم درست کن،کج شده خطرناکه

یه دفعه دیدی آقای ایمنی سر شام اومد اونوقت تو این اوضاع یارانه ها بیا و درستش کن

 

8-     

 

شما ساعتتون رو میزنید سر در خونه تون؟

نگو نه،پس اون پاندول ساعت بالای در چکار میکنه؟

خانوم محرم و نامحرمی گفتن،لطفا یه چیزی بنداز رو سرت

این رنگ مو هم اصلا بهت نمیاد  

 

9-    

 

خواهر زاده جان یکم نقاشی به خاله تون یاد بده

ولی این نقاشی ها واسه سن شما زوده

الان باید به فکر درس و مشقت باشی

ایشاا... یکی هم پیدا میشه شما رو بگیره  

 

10-  

 

 

از این خانوم شماره ای چیزی نداری؟

خداییش عجب چیزی کشیدی جای خواهری خیلی خوشگله

میگم اون 2 تا تیکه لباس هم تنشون نمیکردی دیگه

میدونم دلت میخواست ولی روت نشد 

تگه دختره هم نشد خورشیده هم بدچیزی نیستا  

 

11-   

 

دوست عزیز چرا اینجوری کردی؟

چرا نقاشیت رو خط خطی کردی؟

رنگ پس زمینه رنگ مورد علاقه منه ولی مطمئنی الان حالت خوبه؟

فکر کنم از نظر روحی یکم پریشون احوالی

تو رو خدا دست نگه دار به کسی صدمه نزن اول برو دکتر  

 

12-   

 

خداییش هرجوری حساب کنی درست نیست

دختر مردم رو سوار قایق کردی بردی وسط دریا حالا که

دستش از همه جا بریده بلند شدی میخوای....

با این نقاشیت یاد فیلم در امتداد شب افتادم  

 

13-   

 

دست شما درد نکنه بینهایت

خیلی هوس کرده بودم جای شما خالی خوردم الانم مست و پاتیلم

بابا اون جام می رو میگم که دادی به من

اون وروجک رو هم از زیر دست و پا جمع کن له میشه

یه درخت کشیدی این هوا،حداقل چندتا دونه میوه میکشیدی تا این جماعت واسه اون 1 میوه باهم درگیر نشن

وانیا خانوم خدمتتون عرض کنم کورش تمدن پسره،چرا دامن تنش کردی؟ 

 

 

14-   

 

شما اصولا فاتحه علم رو خوندی

نیوتن داره تنش تو قبر میلرزه

البته شاید شما تو فضا زندگی میکنید و اونجا نیروی جاذبه وجود نداره

خواهرم چرا گیلاس ها سر بالا وایستادن؟  

 

15-   

 

به این میگ وفور نعمت

آب میوه ماهی پرنده   همه چی هست اینجا قطعا ایرانه

فقط یه سوال واسه من پیش اومده

این آب چرا جریان نداره؟اگه قرار باشه اونجا جمع بشه سیل میاد

ماهی ها هم رفته بودن کوهنوردی؟یه سریشون دوباره دارن میرن بالای کوه

شایدم پشت کوه خبریه دارن میرن اونجا

بخاری رو هم یکم کم کن خیلی گرم شده  

 

16-   

 

خواهرم یه چوب دستت بگیر اون ماهی ها رو هدایت کن

بگو سر خر رو کج کنند

مسیر رودخونه اینوریه نه اونوری

آن ره که میرود به ترکستان است  

 

17-  

 

 

نگاه کن بچه ها هوات رو دارن بهت چیزی نمیگن میان به من میگن منحرف

خودتون قضاوت کنید من منحرفم یا کیا؟

2 تا داف سوار کردی داری کجا میبری؟

حالا سوارشون کردی میری هزارتا کار بی ناموسی میکنی فدای سرت چرا میندازی گردن بابات

من که بابات رو میشناسم انسان شریفیه اهل این برنامه ها نیست

اگه راست میگی باباته پس کتاب و سیگارش کووووو؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی ماشین همون ماشین قبلی باباته،از دود کردنش معلومه

ماهی گیری بعد ...بازی میچسبه مگه نه؟

از مادرت شرم کن،ببین داره نگاهت میکنه

همیشه راحت طلب بودیا،ترسیدی اگه موقع ماهی گیری رو زمین بشینی ....ت بوی خاک بگیره؟

زحمت بکش اون پره بالگرد رو بهش وصل کن الان با سلام و صلوات اون بالا مونده

درباره تیم فوتبالت هم چیزی نمیگم چون اصلا ارزشش رو نداره

کیا سر راه داری میری خونه اون میوه ها هم از پای درخت جمع کن تا دفعه بعد که اومدیم خونتون جلوی ما شرمنده نشی  

 

18-   

 

اگه منم بجای شازده کوچولو بودم و همچین حوری بهشتی از توی گل درمیومد

گل از گلم میشکفت و نیشم تا بنا گوش باز میشد و از کله ام ستاره در میومد  

 

19-   

 

قبل هرچیزی بزار یه لقمه از اون کبابتون بزنیم تو رگ که بوش حسابی مارو مدهوش کرد

یه ذره این نقاشی رو میچرخوندی ببینیم تو چادر چه خبره

به جون خودم مشکوکه

منم پایه ام بابا هر وقت برنامه قلیون بود ما رو هم خبر کن بدجور هوس کردم

اصلا بدنم درد گرفته  

 

20-  

 

 

ما باید بیاییم خدمت شما درس یاد بگیریم

خواهر چجوری خونه رو روی آب ساختی؟

با این استعدادی که شما داری مراقب باش قطری ها ندزدنت

آخه قراره واسه جام جهانی یه ورزشگاه رو آب بسازن

خانوم از پشت پنجره برو کنار،نگران نباش آقاتون تو راهه داره میاد  

 

21-   

 

قربون دستتون بچه رو اونور رودخونه میکشیدید یا حداقل یه پل واسش میزاشتید

من نمیدونم عمق رودخونه چقدره،اگه غرق هم نشه لباسهاش خیس میشه

سمت شما یارانه ها زودتر هدفمند شده بوده چون رو سقف هم پنجره گذاشتید تا

 استفاده بیشتری از نور خورشید بکنید،کلا شما عشق خورشید هستید  

 

22-   

 

معلومه از اون بچه های دهات هستیا

خیلی قشنگ و طبیعی کشیدی

بگو مال کدوم دهاتی شاید هم ولایتی دراومدیم

تکلیف خودت رو روشن کن،اگه اهل جنوبی پس چرا یه سری از خونه ها سقفشون گنبدیه؟

وبالعکس

کاش چند نفری هم تو این آبادی زندگی میکردن  

 

23-   

 

اگه لطف کنید شناسنامه تون رو نشون بدید خیلی ممنون میشم

نگرانم که اس.لام در خطر بیفته بالاخره کار از محکم کاری عیب نمیکنه

برادرم شما 31 سال از خدا عمر گرفتی هنوز یاد نگرفتی بین اشیا تناسب برقرار کنی؟پس کی؟

آخه این 2تا مرغ عشق چجوری از اون درب رد بشن؟به نظرت کوتاه نیست؟  

 

24-   

 

من شماره میزارم حتما با من تماس بگیرید

نمیدونم خودتون متوجه شدید یا نه

شما یه ماده جدید ساختمانی کشف کردید

اونور دیوارتون معلومه

مصالح از شما،کار از من

سود هم پنجاه پنجاه شریک

منتظر تماستم

تازه تونستی گیلاس رو به درخت کاج پیوند بزنی  

 

25-   

 

به پای هم پیرشون کنه

خیلی به میان

اون گردن نخی ودراز خیلی به اون هیکل مثلثی میاد

دختر خانوم یا خیلی بی تجربه ای یا خیلی بی توجه

اون چیه چیدی؟علف میخوای بدی به دوستت؟تو که پول نمیخواستی بدی حداقل یه گل میچیدی  

 

26-   

 

هرکسی واسه خودش یه اسمی داره

حداقل شماره میزاشتی مثلا قهوه ای 1

قهوه ای 2 یا آبی 3

گیلاس ها هم که رو هوا دارند پرواز میکنند

به گمانم پرنده هاتون از نظر ژنتیکی مشکل دارن

همشون بال راستشون بیشتر رشد کرده

خورشیدتون هم چه خجالتیه،حالا خوبه یه جوون رشید ندیده

لپاش گل انداخته حسابی  

 

27-  

 

 

این آخرین خنده ای هستش که رو لبات نشسته

از قیافه ات معلومه تپلفی وسنت هم فکر میکنم بیشتر از 1سال باشه

و همه اینا یعنی خدا بیامرزدت  

 

28-   

 

چی بگم از دست شما جوونا

همش آدم رو دق میدید

مگه زمین صاف رو ازت گرفتن که رفتی تو قایق هوا کردی بادبادکت رو

حالا شنا بلدی؟  

 

29-   

 

شما فقط دو تا سوال جواب بده

1-با توجه به سرسبزی طبیعت و برف کوه بگو چه فصلی رو کشیدی؟

2-اون چه درختیه که آبله مرغون میگیره؟  

 

30-   

 

خداییش به هیچ چیز این نقاشی نمیشه گیر داد بجزئ

از شدت کمبود سوژه مجبورم به کوتاه بودن شلوارت گیر بدم

حتما فاقش هم کوتاهه و تا خم بشه تا فی خالدونش مشخص میشه

به نظر شما این درسته؟نه راستش رو بگو

خوشت میاد یکی از اینا بپوشه و جلوت خم بشه؟

البته بعید هم نیست خوشت بیاد 

 

 

31-   

 

میگم تا دیر نشده یه فکری به حال اون گوسفنده بکن

خیلی چاق شده 2 روز دیگه حریفش نمیشی

میترسم اون تو رو بخوره

خورشیدتون هم که عزاداره

لطفا یه امضا هم آخر پست ما مرحمت بفرمایید 

 

32-   

 

برادر اگه نمیگفتی هم معلوم بود مهندسی

یه خط کج تو این نقاشی دیده نمیشه

کلا دستت درد نکنه

حالا که اینقدر ازت تعریف کردم یه دونه میوه به من بده برارم  

 

33-  

 

 

آرزو بر جوانان عیب نیست

ایشاا... یه روز با  زیزی گولو هم عکس میندازی

فقط اینبار که خواستی عکس بندازی دهنت رو ببند اینجوری زشته  

 

34-   

 

خواهرم من چشمم درست نمیبینه

نمیدونم اشکال از فرستنده است یا گیرنده

ولی فکر کنم نقاشی کشیدی

فقط گیلاس هاش خوب معلومه،شایدم چشمم داره آلبالو گیلاس میچینه 

 

 

35-   

 

همه مشکلات و بدبختی ها از یه مسئله ساده شروع میشه

الان دارن با هم بادبادک بازی میکنند

فردا واسه هم حرفهای عشقولانه در میکنند

پس فردا،چیه؟نکنه انتظار دارید من اتفاقات پس فردا رو هم بگم؟

واقعا شرم داره  

 

36-   

 

میخواست به نقاشیت کلی گیر بدم ولی وقتی گفتی تراختور خیالم رو راحت کردی

شما هرچی میخوای بکش کسی جرات نداره بهت بگه بالای  چشمت ابروست

فقط سر راهت اون پرچم رو درست کن میترسم بهت انگ 30

یا30 بزنن برات دردسر درست بشه،شما کم کم داری الله رو از پرچم خارج میکنی

پیرهنت رو هم بکش بالا زشته نافت معلومه  

 

37-  

 

 

بله بالاخره به آرزوی  دوران کودکیت رسیدی

اون خود کورشه که خر شده سوار ماشین عروس شده

بایدم اینجوری بخندی

یادش بخیر اونموقع ها من هنوز میخندیدم

ماشین من کجاش دود میکنهههههه؟؟؟؟؟

قابل توجه دوستان این عروسی برای قبل از گرون شدن برق میباشد و

بخاطر همینه اینقدر ریسه بستیم

وااااای چقدر پول پای اون دسته گل که دستته دادم

من اینجا با ضرس قاطع دربرابر حاشیه سازان اعلام میکنم

که از ازدواج خود بسیار راضی هستم،اونقدر راضی ام که

 الان حاضرم بازم ازدواج کنم تا 4 تا  

 

38-   

 

اصلا بهت نمیاد،باورم نمیشه

شما با این تیپ بهتون میخوره خیلی باکلاس باشید

اونوقت اون آنتن چیه بالای خونه؟

بکنش بابا یه دونه آنتن ماهواره خودم میاد برات نصب میکنم زیر فی بازار

یه عالمه شبکه میگیره

بی جنبه،نخیرم اونا رو قفل میکنم نمیزارم ببینی

به اون کرمم بگو صبر کنه از پیله دربیاد،پروانه بشه بعد پرواز کنه  

 

39-   

 

بچه ها گولش رو نخورید

این خنده ها الکیه،خواستن جلوی دوربین ژست بگیرن

خانوما اینجا رو نخونن(نبینم گول بخورید برید زن بگیریداااااا)

خانوم حداقل یه احترامی بزار وقتی میخوای گل ازش بگیری نگاهش کن

حتما میخوای بگی روت نمیشه

بابا این سوسول بازیا واسه دوست دختر دوست پسراست

شما که سنی ازتون گذشته  

 

40- 

  

 

 

کرگدن عزیز رخصت

شکم که مال خودته ولی درباره مو یکم شکسته نفسی کردی

من خودم دیدم 5تا مو داری نه 3 تا

درضمن شما دماغتون رو عمل کردید احتمالا این نقاشی مال قبل از عمله

اون درخت بی ثمر رو بکن یه درخت بکار که برگی گلی میوه ای داشته باشه

قشنگ معلومه که رشته ات فنی نیست

اگه بساز بفروش میشدی حتما خونه ات رو دستت میموند

یه خونه دراز که هرکدوم از پنجره هاش یه شکله  

 

41-   

 

این کودک درون کورش آبرو واسه ما نذاشته

من موندم چرا در ذهن کودک درون ما آدما همشون لنگاشون بازه

ولی یه نکته کاملا آموزنده تو این عکس هست که کسی بهش توجه نکرد

شروع کنید به دیدن عکسها از گوشه سمت راست بالا و در خلاف جهت حرکت

عقربه های ساعت حرکت کنید

دیدید؟آخر و عاقبت بی بندوباری میرسه به اعتیاد این بلای خانمانسوز

امان از دست این آدماهای فضول،اگه گذاشته بودن ما تو پارک به کار خودمون برسیم

اونوقت شاید خیلی از این اتفاقات نمی افتاد و کار به تصویر بعدی نمیرسید  

 

42-  

  

خواهرم قرار بود نقاشی بفرستی

الان که زنگ انشا نیست

خوب بود مینوشتی راستی این نقاشیه

شما کلا واسه تمام موجودات زنده وغیر زنده از یه صورت استفاده میکنی؟

صورت خودتون و خواهرزاده تون و خورشی یکیه

یکم بیشتر به تغذیه خودتون توجه کنید دست و پاتون شده یه تیکه چوب خشک  

 

43-   

 

حمید جان شما یه قدم جلوتر از مهتابی

حداقل نوشتی این نقاشیه

آدمهای شما هم که فضایی اند،نیروی جاذبه روی هیچ کدوم تاثیری نداره

بچه بنده خدا دیگه چیزی نداره؟

اینا همشون بچه های یه پدر و مادرن؟خسته نباشن!!خدا بهشون صبر بده  

 

44-   

 

بدو بدو بگیرشون،گیلاسها افتادن زمین

یاد فیلمهای ترسناک افتادم

یه دست از تو دودکش دراومده میخواد خورشید رو بگیره

عمرا،دستت به خورشید نمیرسه مامان زهرا حواسش یه همه چیز هست

خانوم چرا اسمتون رو خط زدید؟

   

 

45-   

 

همه به یه طرف اون گوسفنده یه طرف

منو کشته با اون کله و هیکلش

عجب شلم شورباییه اونجا

یکم ساکت باشید صدای فلوت رو بشنویم

اونجا هم که کیا و مهربان سر یه پرچم ناقابل درگیر شدن

کرگدن عزیز هم داره بهشون حمله میکنه  

 

46-   

 

مهربان خانوم من خیلی دقت کردم ولی متوجه نشدم دختره سوار تاب شده

یا تاب سوار دختره

اونا چیه به روسریتون؟آدم کوچولو آویزون شده؟

به این میگن بارون خوب،راهش رو کج میکنه که به کوه نخوره  

 

47-  

 

 

این قلی عزیز از همون کودکی استعداد عجیبی واسه بازاری شدن داشته

خداییش شکمش مثل این حاجی بازاریا نیست؟

یه جیب اساسی هم واسه پولاش درست کرده

هی به کورش مظلوم کلید کنید که منحرفه

چرا اینکه نافش بیرونه عیب نداره؟

مگه ناف اون سوراخش کوچیکتره؟(برگرفته از مثل مگه اون خونش سرخ تره؟)

دوست عزیز اون چشم خورشید رو درست کن خوشت میاد یکی چشمات رو اونجوری بکشه؟  

 

48-   

 

دختر خوب یه برگه بزرگتر برمیداشتی تا ما هم بفهمیم این کودک درونتون

میخواد چکار کنه

راستی نیازی به کندن چاه هم نبود آب تا لب چاه خودش اومده و این

یعنی اینکه سطح آب زیرزمینی اونجا بالاست  

 

49-   

 

خانوم به اون پرنده میگفتی یه چند دقیقه صبر کنه بعد نقاشی خرابکاری کنه

درسته حیوونه ولی باور کن اگه شما بهش میگفتید مراعات میکرد

خونه تون هم با همه خونه ها فرق میکنه،سقفش شیروانی نیست و سقفش هم

موزاییک کردی واین یعنی اینکه شما یه قدم از همه بچه ها جلوتر بودی شاید هم

اقوامتون کسی معماره  

 

50-   

 

این خانواده مال هر دورانی باشه مطمئنا مال دوران مموتی نیست

چون فرزند کمتر زندگی بهتر رو رعایت نکرده

از من به اون آقا نصیحت این زن واسه تو زن زندگی نمیشه

همش به قر و فر خودش میرسه

نگاه کنید چه آرایشی کرده،لنز هم که گذاشته

خونه مال مسکن مهره؟چجوری گرفتی؟به ما هم تعلق میگیره؟

البته اینا از نظر دست و پا دچار معلولیت هستند واحتمالا از این طریق خونه گرفتند 

  

 

 

پی نوشت:دوستان اگه غلط املایی داره ببخشی نشد ویرایشش کنم 

ایشاا... فردا از شرمندگینون درمیام   

 

بازم پی نوشت:معنی کلکله رو یادم نرفته بگم ولی دیگه فرصت نشد و این پست هم طولانی شد 

ایشاا... تو پست بعدی    

  

 

 

 

نظرات 76 + ارسال نظر
م . ح . م . د پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://baghema.blogsky.com/

اوووووووووووووووووووووووووول

مدال طلا

م . ح . م . د پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://baghema.blogsky.com/

مرسی کوروش خان ... با اینکه نقاشی نفرستاده بودم اما انصافا تحلیلت خیلی چسبید ... به خصوص تحیل نقاشی بی ناموسی خودت !

دمت گرم برادر ... عزیز دلی

خیلی مخلصم
آقایییییی

غزل پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام
عالی بود کوروش خان.. خیلی با دقت بود.. انقدر خندیدم همه از صدام بیدار شدن.. دستتون اساسی درد نکنه.. خسته هم نیاشید... منتظر ادامه اش هم هستم..

سلام
لطف دارید
ایشاا... بقیه اش هم بپسندید

غزل پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ

راستی تو نظرم این یادم رفت:

میخوای این آیکون رو تحلیل کنم؟

کیا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ق.ظ http://paeiziha.blogsky.com

سلام علیکم آقا کورش خودمون
ترکوندی اخوی
دمت جیییییییییز
روح و روانمون شاد شد نصفه شبی

سلام علیکم
خدا رو شکر

فلوت زن پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
واااااااااااااااااااااای خیلی باحال بود !!! سر بعضیاشون واقعاً از ته دل خندیدم !!!

سلاااام
لطف دارید
تحلیل های شما هم باحال بود

فلوت زن پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com

خودمم به اون پرنده های تووی نقاشیم مشکوکم !!

خوبه خودتم گرفتی

کیا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://paeiziha.blogsky.com

راستی پیش ما بیا کوروش جان
من که تو این برنامتون شرکت نداشتم ولی دست مجریش درد نکنه

حتما عزیزم
بله دست آقا کیامهر درد نکنه

مامان زهرا نازنازی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.zahra1389.persianblog.ir

خیلی عالی بود
.
ببخشید که حسابی به زحمت افتادید
.
راستی من روی اسمم خط نزدم فقط از فونت underline استفاده کردم
.

لطف دارید
شرمنده دیگه من باید یه سری موارد رونادیده بگیرم تا سوژه دربیاد
مثل همین underline

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

دستت درد نکنه!!!
میشه گفت تقریبا خوندمشون!!خیلیبا نمک بودن!!!

زحمت کشیدید و ممنون

خدیجه زائر پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام..منتظر تحلیل شما هستم البته بدون تعارف........ما اینجا کودکیم پس سن شناسنامه ای رو ملاک نذارین...به جای 49 سال فکر کنین...........

سلام
حتما خانوم

آفتاب پرست پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

خیلییییییییییییییییییییی باحاللللللللل بووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددد

ایول کوروش خان

ممنووووووووووووووووووووون

پاتینا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://patina.ir

سلام
خیلی خیلی قشنگ بود تحلیل هاتون

سلام
لطف دارید

رها بانو پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://raha-banoo.blogsky.com/

سلااااااااااااااام

تحلیل ها فوق العاده بودن ... جدی می گم ...
مرسی ...

سلااااام
ممنون
ما از حضورتون خوشحال میشیم

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

سلام تحلیلات خیلی بانمکن.. دیشب میخواستم تحلیل روانشناسی خودم رو بزارم ولی دیدم می خوای تحلیل کنی گفتم اول شما بزاری اگر مثل من نبود و تکراری نبود من میزارم.. حالا بیا تحلیل روانشناسی من رو بخون..

سلام
بابا شما کارتون درسته الان میام میخونم

رها پویا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

مرسی کورش جان شما هم خدا قوت ... اون پاندوله اما چراغ بود ها که تو خونه شون چراغ روشن هست
خیلی زحمت میکشید ها...

خواهش میکنم
آخه من اگه به اون گیر نمیدادم چکار میکردم؟

فاطمه (شمیم یار پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلاممممم
داداش ما هم اهل ولایتیم ده علیای بالا برره
تازشم کودکم دلش خواسته بود هر دو مدل بکشه..سقف رو میگم..
تازشم این ولایت ما عدل وسط مرز شمال و جنوبه خوب
تازشم مگه نمیدونی مرغا که می خوابند اهالی هم می خوابند همه رفتن خونه هاشون خوب

سلااام
ما مال سفلای برره ایم
پس شما روی خطید؟ما اونورشیم
حرفت کاملا متینه

هدی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ


ترکیدیم از خنده عالی بود

اگه ترکیدی از خوردن زیاده والا اینا اینقدر خنده نداشتند

کامیار پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://parchineharf.blogsky.com/

سلام
خیلی باحال بود
هنوز دارم به تحلیلات میخندم
به هرچی تونسته بودی گیر داده بودی
ایول آقا کورش

سلام
خوشحالم که خوشتون اومد
شرمنده دیگه

مینا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.harfebihesaab.blogfa.com

سلام.
خیلی تحلیلاتون باحاااااااااااااال بود. کلی خندیدم.
راستی ... به چه چیزایی دقت کرده بودید... آفرین. بنده به شخصه اگه تا صد سال دیگه نقاشیارو نگاه میکردم بعضی چیزاشو نمیفهمیدم!
فقط یه سوال در مورد اثر هنریتون! بین دو قسمت پارک و تخت خواب چه اتفاقی افتاده؟
راستی... از انحراف ذهنتون خوشمان آمد. از این به بعد خواننده ی ثابتتون میشم!

سلام
به به چه سعادتی که مشتری ما شدید
خانوم برای اطلاع از اون مرحله باید کپی شناسنامه را ارسال کنید تا پس از بررسی سن و سالتون مراتب به اطلاع برسد
شما همیشه به آدمهای منحرف میخندید؟؟؟؟

مینا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

کپی شناسنامه ندارم. خودم میگم متولد ۲۲ بهمن ۶۷ . روز تولدمو مسخره نکن!‌ فردا تولدمه!‌ اگه میخواید بدونید سنم واسه دونستنش قانونیه یا نه از آقا کیا که چنتا از پستامو خوندن بپرسید بهتون میگن!
من به منحرفا نمیخندم. این خنده نیس. آیکون ذوق زدگیه! آخه منحرف چو منحرف ببیند خوشش آید!‌

وااااااا یچه روزی
تولدتون مبارک
چشم از کیا استعلام میگیرم

مینا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

با اجازه لینکتون میکنم.

لطف میکنید

نگار ۱ پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

بسی مشعوف و روده بر شدیم . ممنون کوروش کبیر

خواهش میکنم

سرپیاز پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام.بقیه نقاشی ها رو تحلیل نمیکنید؟

سلام
چرا حتما تا فردا شب

سبزینه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.bazigooshi7.blogsky.com/

وااااااای اینم عالی بود بعد ریحانه شما هم گل کاشتییییییین!
خصوصا ماله کرگدن رو عالی گفتیننن

ممنون قابلی نداشت

نیمه جدی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

ای بابااااااااا درسته کلی محظوظ شدیم ... درسته کلی خندیدیم ولی خب هنوز به نقاشی کمال الملک بانو نرسیدین!

به اونم میرسممممممممممم

میلاد پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

خدا نکشتت اقا کوروش

اگه اون لحظه که داشتم پستت میخوندم کسی اینجا بود میگفت این دیونه رو ،معلوم نیست داره به چی اینجوری میخنده
یدفعه مامان سرک کشید تو اتاقم سری خودمو جمع کردم

واقعا خندیدم،دستت درد نکنه
منتظرم به نقاشیم برسی ببینم چی میگی براش
کلی از الان خنده آماده کردم
البته نمیدونم در جریان هستی که نقاشیم طرحی از یکی از نقاشی های داوینچی
الانم همه ریختن خونمون دارن رو لبخنده کار میکنن ببینن لبخنده یا نه

موفق باشی

آقا بسیار مشعوف شدم که مطلوب واقع شد
نوبت شما هم میرسه برادر

پونه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

ممنونم تحلیل جالبی بود کلی خندیدم..

خواهش میکنم به پای تحلیل شما نمیرسید

الهه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام...
مرسی از زحمتی که کشیدین...خیلی خوب بود...دست مریزاد...
واقعا میشه فهمید نقاشی من کار یه معماره یا از اطلاعات قبلی کمک گرفتین و تقلب کردین؟
راستش اول که دختر نقاشیم رو کشیدم تنهاییش توجهم رو جلب کرد...اما دیدم کودک درونم داره حقیقت رو نقاشی میکنه...منم تغییرش ندادم

سلام
خواهش میکنم
یه حسی بهم میگفت نمیدونم حس متقلبم بود یا خس خوبم
کدوک درونتون خیلی مثبته

بهار مامان امیر پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام.
کلی خندیدم واقعا تحلیل خوبی بود ممنون

سلام
منم ممنون

سحر پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..بابا ایول ! خدا از بانمکی کمت نکنه ! هوس کردم نقاشی بکنم..وای اگه نقاشی منو میدیدی عاشقش میشدی ! میتونم برات بفرستم ! ذهنمو مشغول کرده ؟

سلام
بفرست بینیم بابا

کرگدن پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

باحال بود کوروش جان !
آقا شما انگار بعد از هر بازی یکجورایی رهرو راه حق کیامهر باستانی بزرگ هستید ها !

به به چه خوب که سالار بلاگستان خوششون اومد
آقا ما همیشه پیرو کیا هستیم
ولی ما کجا و ایشون کجا

گل گیسو پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com

سلام
حسابی خسته نباشین
خیلی جالب بود دستتون درد نکنه
اما من اینجای تحلیل نقاشی مو متوجه نشدم (دماغش که عملیه دماغش هم که گاویه) بالاخره کدومشه؟!
تازه اخم هم نکرده کودک درونم نتونسته خوب منظورشو برسونه!!!!
ابروهاشو داده بالا
بازم ممنون بابت تحلیل هاتون
کلی خندیدم

سلام
ببخش اشتباه تایپی بود
چشماش گاویه
حالت ابروهاش به من احساس اخم میداد
خواهش میکنم

آناهیتا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

درود بر سالار خوش رنگ بلاگستان

آقاااااااااااااا محشررررررررررر بود
دستتون درد نکنه
خیلی جالب بود

درود آنا قرمزی
ممنون
شما همیشه من رو شرمنده میکنید

فرشته پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://feritalkative.blogfa.com/

سلام
من اولیا نقاشیه ۳۵ هستم
اون دوتا خواهر برادر هستن
آقا شما ذهنت منحرفه گناه کودک درون من چیه !
راستی خسته نباشید و مرسی از تحلیل های جالبتون

سلام
هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه
منم بودم میگفتم خواهر برادرن

آلن پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

مرسی کوروش جان.
خیلی باحال بود.
دستت درست.

خواهش میکنم برادر

هناس(نقاشی۳۸) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

خسته نباشید...خیلی با نمک شدن تحلیلا
اگه می شه به جای آنتن ماهواره یه جراح پلاستیک به این دختر توی نقاشی ما معرفی کنید...حیف نیس با این دماق کفته ای!

لطف دارید
اگه بخواد واسش خواستگار پیدا بشه با همین دماغ هم پیدا میشه شما غصه نخور

فرزانه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

دست شما درد نکنه. بسی حظ بردیم از این تحلیل. راضی به زحمت نبودیم که با این همه درد سر تحلیل ها رو بنویسید قربان

خواهش میکنم
خنده دوستان ارزشش خیلی بیشتر از ایناست
البته اگه بتونم اینکار رو بکنم

ویدا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://vvida.blogfa.com

ذلیل شی ایشالا

الان شما خوشتان اومد؟؟؟!!!

نینا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

ما کلا پیشرفته ایم
ممنون از زحمتی که کشیدی

بر منکرش لعنت
ممنون از حضورتون

نیما پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

اصلا حال نکردم با این پستت . این کارا یعنی چی خب ؟ خب بی انصاف چرا منو به نقد نکشیدی !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم میخواستم به خودم بخندم . چرا آرزوهای یه جوون رو نادیده میگیری دادا ؟

برادر اولش که گفتم ۵۰ تا بعدی فردا شب
از شما یکی نمیگذرم خیالت راحت

حمید پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/




عااااااااااالی بود آقا!...آخرین باری که انقدر با یک پست خندیده بودم رو یادم نمیاد!...چندجاش رسما قهقهه زدم!...
ضمنا یه خسته نباشید اساسی هم بهت میگم...چندبار واسه بازیهای اینشکلی کرگدن تحلیل نوشتم و میدونم که چقدر کار سختیه...یجاهایی واقعا مخ آدم هنگ میکنه و هیچی یادش نمیاد ولی وقتی شروع کرده باید تا تهش بره!...
خلاصه که دمت شما گرم!...

ممنون
آقا ما خواننده وبلاگ شما هستیم و همیشه از پستهات بخصوص مملی لذت میبرم
راست میگی بعضی وقتا مخ هنگ میکنه ولی فکر اینکه دوستان شاد میشن به آدم انرژی میده
بازم ممنون هم از لطفت هم از حضورت

نیمه جدی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://nimejedi.blogsky.com

منم همونایی که نیما خان گفت البته فقط قسمت آخرش!

منم همونایی که به نیما گفتم
فردا شب ایشاا... شما هم به سوژه ها میپیوندید

مامانگار جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

...سلام کوروش خان...دروغ چرا !!...همه تحلیلهات رو نتونستم بخونم...اما همونهایی رو که خوندم ..خیلی بنظرم جالب ونکته بینانه و بامزه بود...
ممنون که وقت گذاشتی...

سلام مامانگار
حضور شما بسیار باارزشه حتی اگه نخونید

nika جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.jingoolkhanoom.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaam.upidam asasi.moftakharam mikonid y sari bezani

چشم میام خدمتتون

پرند جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ق.ظ http://ghalamesabz2.wordpress.com


سر اون جیمبو ریزریز خنده‌م تبدیل شد به پخ بلند!!

ما که آخر نفهمیدیم این خانواده‌ی ما مال دوره‌ی مموتین یا این‌که به لطف مسکن مهر از کارتن خوابی خارج شدن!
در هر حال ایشون خیلی هم زن خوبی برای زندگی می‌باشن!

منم از خنده های شما خوشحال میشم
زیاد وارد جزئیات نشو خانوم
خدا رو شکر ما که بخیل نیستیم

پرند جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ق.ظ http://ghalamesabz2.wordpress.com

راستی یادم رفت!
دست شما خیلی درد نکناد!!
خیلی جالب بودن همشون!

خواهش میکنم

مهتاب جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://tabemaah.wordpress.com


مرسی !
این بازی یه عالمه حرف واسه گفتن داره ... مرسی ادامه ش دادین و همه رو با خاک یکسان کردین
تحلیل 27 عالی بود !
.
.
.
راستی ! اون نقاشی بود !

قابل نداشت
من رو با مردم همیشه در صحنه درننداز

سارا جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ http://gahneveshthayeman.blogfa.com/

جالب بود!
سپاس...

ما(ریحانه) جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

پس کو بقیه اش!!!!

امشب ایشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد